AllFather Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Diskutere fotball med barn er tydeligvis bortkastet Jeg tror forøvrig ikke at vi taper de to neste uansett resultat her, men har som sagt mest sannsynlig ikke noe å si. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Mer spenn for andre plass, også. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Det er sant , men ikke store forskjellen. Mer bekymret for at vi feks får skader på Suarez, Gerrard eller Sterling som gjør vi mister de i begynnelsen av sesongen. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Det er sant , men ikke store forskjellen. Mer bekymret for at vi feks får skader på Suarez, Gerrard eller Sterling som gjør vi mister de i begynnelsen av sesongen. Tror at det er mindre sannsynlig at dere kommer til å vinne serien neste år sammenlignet med i år. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Det vil tiden vise Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Tror at det er mindre sannsynlig at dere kommer til å vinne serien neste år sammenlignet med i år.Fordi? om Suarez blir samt om de får inn noen forsterkninger skal du ikke se bort i fra at Liverpool er med å kjempe i toppen over de neste årene. Brendan er en god manager, Liverpool er en av de mest meritterte klubbene, og om de får CL-spill fremover tror jeg de kan tiltrekke seg flere verdensklassespillere. Endret 3. mai 2014 av Dysfuncti Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Det er sant , men ikke store forskjellen. Mer bekymret for at vi feks får skader på Suarez, Gerrard eller Sterling som gjør vi mister de i begynnelsen av sesongen. Tror at det er mindre sannsynlig at dere kommer til å vinne serien neste år sammenlignet med i år. Det tror faktisk jeg også, at Liverpool kommer til å gjøre det dårligere neste sesong. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Ser mange skriver det samme. Hører aldri noe begrunnelse. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Ser mange skriver det samme. Hører aldri noe begrunnelse. Fordi jeg har ikke troen på at Liverpool på så kort tid klarer å kopiere en hel sesongs prestasjoner to sesonger på rad. Om noen sesonger kanskje, men jeg tror det er for tidlig til å kunne prestere på et like høyt nivå sesong på sesong. Jeg har troen på at Liverpool kan klare topp 4 også neste sesong, men ikke 1. eller 2. plass. Er det god nok begrunnelse for deg? Endret 3. mai 2014 av Cappo Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Jeg tror de vil være i topp fire. United har hengt sammen med en råtten gummistrikk de siste årene , og 99% av resultatene er grunnet han som pensjonerte seg. De tror jeg kommer til å bruke mange mange mange år på å komme tilbake. Neste år tror jeg det blir mellom city og Chelsea med Arsenal og Liverpool bitende i hælene 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Fordi vi er liverpool. Går vi opp så må vi ned Endret 3. mai 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Blir nok 2.plass i år. Desverre holdt det ikke helt, fcking slipped. Men men, alle har gjort en fantastisk innsats og vi får hvertfall CL neste år! Det er deilig, gleder meg allerede til å høre hymnen runge ut over Anfield. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Hvem hadde forventet seier før sesongen startet uansett? Men likevel kjipt at det glipper nå mot slutten (selv om det jo ikke er avgjort heeelt enda). Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 "Teste ungdommer de siste to kampene"? Herregud for noe tull. En liten smell for City så er vi seriemestre om vi vinner våre to siste. Ikke stor sannsynlighet for at det skjer, men useriøst å ikke gi alt for å vinne. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Å gi en og annen unggutt sjansen er ikke det samme som å legge seg ned for å tape da. Herregud. Poenget er jo at alt presset på Liverpool nå er borte. At spillere som f.eks Teixeira kunne fått prøvd seg fra start betyr ikke nødvendigvis at vi stiller kjempesvekket. Eller at Teixeira eller noen andre lovende og gode unggutter blir byttet inn rundt 60min merket. Er da ikke snakk om å stille med 5-6 unggutter, men heller la 2-3 av de beste få en halvtime eller kanskje til og med mer. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Etter å ha sett City i dag er jeg jammen meg ikke mye imponert. Hadde det ikke vært for et halvmotivert Everton lag med Liverpool-gull i bakhodet hadde City garantert tapt poeng i dag, det hele toppa seg da Dzeko la seg ned for å drøye tiden. Fortsetter City sånn de neste kampene går de på en stygg smell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Sånt har vi pre-season til. Mener Liverpool bør og skal avslutte med beste laget der tilgjengelig så lenge det er en hypotetisk mulighet for å avansere oppover. Handler litt om respekten for supporterne og spillerne man har, klart Brendan Rogders kan bytte inn unguttene men ingen skal starte uten å gjort seg fortjent(via trening, reservelaget eller som innbytte) til det når det er to kamper igjen å spille. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 De spiller vel også hjemme de to siste kampene sine. Så får vi bare satse på at Big Sam misliker oljepenger mer enn scousere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Etter å ha sett City i dag er jeg jammen meg ikke mye imponert. Hadde det ikke vært for et halvmotivert Everton lag med Liverpool-gull i bakhodet hadde City garantert tapt poeng i dag, det hele toppa seg da Dzeko la seg ned for å drøye tiden. Fortsetter City sånn de neste kampene går de på en stygg smell. Kan si mye om Everton-supportene, men laget og manageren gjorde sitt ytterste idag. De spiller vel også hjemme de to siste kampene sine. Så får vi bare satse på at Big Sam misliker oljepenger mer enn scousere. Villa slo forøvrig chelsea. Alt kan skje i fotball. Ikke 100% sikkert på at Liverpool slår CP engang. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Nei, gruer meg til Palace matchen. Pulis har gjort en helomvending der i år. Utrolig imponerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå