Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Mirakler pleier å skje for City ikke imot dem. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Trenger ikke to 7-0 kamper heller. Men allikevel..... Gjør vel strengt tatt det, siden City kommer til å forbedre målforskjellen sin ytterligere hvis de vinner kampene sine. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Trenger ikke to 7-0 kamper heller. Men allikevel..... Om City vinner sine gjenværende kamper vil de også forbedre målforskjellen. Er det scorede mål som avgjør etter målforskjell? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Er det scorede mål som avgjør etter målforskjell? Så tett blir det ikke. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Det er 10 år siden jeg så Vålerenga tape seriegullet på færre scorede mål, vi endte med like mange mål og poeng som RBK. Men målforskjellen er nok for stor for at det skal bli lik målforskjell her. Om vi skulle tape på målforskjell håper jeg det skiller en del mål. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Ser at Agger spekulasjonen er i gang igjen allerede. Jeg er ihvertfall ikke noen fan av å kvitte seg med han. Selv om Skrtel og Sakho har hatt noen greie kamper sammen, så er fortsatt Skrtel - Agger eller Sakho - Agger bedre kombinasjoner. Men den dager vi finner en panserstopper med ballegenskapene til Agger, ja da er jeg nok redd hans dager er talte. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Trenger ikke to 7-0 kamper heller.Men allikevel.....Om City vinner sine gjenværende kamper vil de også forbedre målforskjellen.Er det scorede mål som avgjør etter målforskjell? med 1-0 i de tre siste kampene har City 61 plussmål, Liverpool 50 før de spiller sine to. Hvor mange mål trenger da Liverpool må da ha hvor mange for å vinne på målforskjell? 7+7 = 14 Endret 1. mai 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 "Don't worry, nothing is going to happen to me. I'm very happy here and my family is happy here -Luis Suarez om transferryktene "I don't think there's any doubt about the integrity of our football club towards the league and towards the competition. "We are a football team and football club who want to win every game we go into and we're looking at ourselves (Saturday). "They're precious points for us so we can't afford not to give everything to get every point we have left, but helping other teams is not the way we do our work." -Robert Martinez om kampen på Lørdag. Everton går for 3poeng og vil ikke ''safe'' inn et uavgjortresultat. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Hakke noe å si. City lukter gull og er i støtet. Dessverre. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Vi luktet gull og var i støtet vi også, større mirakler har skjedd enn at City skal spille uavgjort borte mot Everton. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Får håpe det. Jeg blir ikke lei meg om jeg tar feil for å si det sånn. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Forøvrig digg at Suarez bekrefter at han blir. Har vært mange stygge rykter i det siste om at han drar til RM, og da en del som har tatt det for å være sant. Kall meg gjerne naiv, men jeg tror ikke han går ut og sier det der, om han skal dra om en måneds tid. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Bale var da "happy" han også og snakket om neste sesong, men nå blir det jo CL på dere så en sesong til er nok ikke umulig. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Venter til neste sesong for å se hva som skjer. Bale gikk ut (som Snurre sa) og sa at han ble i Tottenham og skulle avslå Real Madrid etc. Nå er det ganske forskjellige situasjoner, men jeg venter til overgangsvinduet er ferdig... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Gikk Bale ut og sa "Don't worry", jeg drar ikke noe sted, rett før han dro? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Eneste grunnen til at Suarez ville dra var jo for å spille i Champions League, ikke fordi han ikke ville være i Liverpool. Nå som Liverpool igjen er i Champions League, så har egentlig ikke Suarez noen grunn til å dra noe sted som helst. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Gikk Bale ut og sa "Don't worry", jeg drar ikke noe sted, rett før han dro? Akkurat det har skjedd mange ganger, blant annet med Andy Carroll. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 "I am hrappy at Livehpool witt my femely" Om Real Madrid har veldig lyst på han, så tror jeg de får han. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Nja, budet må være godt over £100m hvertfall, så blir vel en "win-win" situasjon ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå