Jotun Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Ser ikke helt hvordan gullet er tapt. City har jo vist at de kan finne på rarere ting enn å tape et poeng.... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Det kan jo vi også. Akkurat nå så føles det som gullet er tapt, ikke akkurat det vell? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Ser ikke helt hvordan gullet er tapt. City har jo vist at de kan finne på rarere ting enn å tape et poeng.... Everton er ikke gode nok. Villa og West Ham kan de slå i blinde på hjemmebane. Dermed 9 lette pt til City, dessverre. Endret 27. april 2014 av .AN.XVIII.IV:. 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Nja, PL i år avgjøres på Goodison Park. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Kan fort bli poengdeling på goodison. Når det er sagt kan vi miste poeng mot Palace borte. Blir spennende dette! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Palace har jo ikke akkuratt så mye å spille for, kanke se for meg at dere sku tape poeng der. Dette blir nok avgjort på målforskjell. Endret 27. april 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Da er det allerede avgjort da. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Vel dette var jo lettere kjipt. Bare å fullføre sesongen med to seiere og vite at målet om CL spill er nådd. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Men i alle dager da, i dag var Johnson helt jævlig. Hadde lyst til å hoppe inn i tven og knekke nakken på han, makan til ubesluttsomhet og somling i avgjørende øyeblikk. Hva gjelder Aspas hadde han en god førsteinvolvering med et kombinasjonsspill og gjennombrudd til Sterling. Jeg tror ikke han nødvendigvis er heeeeelt ubrukelig på sikt. Sturridge hadde ikke én positiv involvering, Gerrard prøvde å rette opp feilen for mye, og Suarez hadde ikke dagen. Når det da er Mourinho på motsatt banehalvdel går det som det går. Laget har prestert fantastisk overall uansett, og om vi går til de resterende to kampene og blæster CP og castle, så er jeg heidundranes føkkings fornøyd med sesongen uansett utfall! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 PFA Player of the year - Suarez. 1 Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Hazard vant foran Sturridge i Young Player Of The Year. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Men i alle dager da, i dag var Johnson helt jævlig. Hadde lyst til å hoppe inn i tven og knekke nakken på han. Et veldig drastisk steg som jeg tviler på hadde tjent Liverpool i lengden. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Ingen flere som har sett at Suarez har vært rumpe en stund nå? Dribler bort ballen i egne ben oftere og oftere. Tror han savner en Sturridge i 100% der framme. Og Hendo er så jævlig savn for tiden, ikke at han er noen Messi, men Lucas/Allen er jævlig middelmådige. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Kan ikke klage på Chelsea etter i går Vi hadde alt i egne hender. Det er hjemmelaget som skal underholde. Vi hadde nok muligheter til å score. Jeg er begeistret over sesongen uansett, men skal dog innrømme at det hadde vært kjekt med gull, spesielt for Gerrard sin del. Hvis vi ikke vinner så synes jeg city bør da de spiller en mye mer underholdene fotball en Chelsea , og det tror jeg den nøytrale supporter er enig med meg om også Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 PFA Player of the year - Suarez. Fortjent! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 PFA årets lag:Årets lag:Petr Cech (Chelsea) - Luke Shaw (Southampton), Gary Cahill (Chelsea), Vincent Kompany (Manchester City), Seamus Coleman (Everton) - Yaya Touré (Manchester City), Steven Gerrard (Liverpool), Eden Hazard (Chelsea), Adam Lallana (Southampton) - Luis Suarez (Liverpool), Daniel Sturridge (Liverpool). Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Men i alle dager da, i dag var Johnson helt jævlig. Hadde lyst til å hoppe inn i tven og knekke nakken på han. Et veldig drastisk steg som jeg tviler på hadde tjent Liverpool i lengden.Kanskje. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg er veldig spent på å se om Everton gir hundre prosent mot City. Det er vel heldigvis ikke en like ekstrem rivalisering i Liverpool som det er i enkelt andre byer, men det er likevel en fare for at Everton slækker litt om de ikke har noe å spille om. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg har ingen tro på at Everton-spillerne legger seg mot City. Slikt er det bare supportere som gjør. Så lenge Everton har noe å spille for (krysser fingrene for Arsenal-tap i kveld) forventer jeg at de gir 100%. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Arsenal vinner enkelt hjemme mot et elendig Newcastle. Everton gir indirekte opp fjerdeplassen og legger seg mot City. La det skje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå