Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) #TweetaFormlyHallFact suser rundt på twitter akkurat nå. Ganske morsome greier.Var rykter om at noen liverpoolsupportere har bråket foran hotelet der chelseaspillerene sover og flere ''facts'' har kommet frem. Twitter er temmelig morsomt når de kan. Alexander Kronenburg @AlexanderK87 9 min @liverpooldeep a 30ft replica of Suarez's jaw hs bn constructed outside of ivanovics room, made entirely of Pepsi cans #TweetAFormbyHallFact Dean Jones @deanhaydnjones 10 min The Chelsea team were forced into sleeping in their bus last night. It was found already parked on their goal line #TweetAFormbyHallfact Dan Shepherd @liverpooldeep 57 min Luis Garcia was found running through the corridors covered in a sheet going “oooooohhhh” at Formby Hall. #TweetAFormbyHallFact Lloyd Stone @Lloydstone4 37 min Igor Biscan was DJing at 5am in just a towel outside the Formby...towel didn't stay on long though #TweetaFormbyHallFact James Sutton @thejamessutton 54 min As the Reception area lay in ruins, John Henry lit a cigar. "I love it when a plan comes together.." he muttered. #TweetAFormbyHallFact' Dan Shepherd @liverpooldeep 59 min Three Liverpool fans raided John Terry’s room to find him naked in bed with Ryan Giggs wife #TweetAFormbyHallFact Dan Shepherd @liverpooldeep 1 t Rodgers arrived at Formby Hall shouting “get our here and fight me Jose, ya roadrunners bastard ya” #TweetAFormbyHallFact PS: It was an cyber party invented to wind up Chelsea fans and possibly put Chelsea staff etc on edge if they heard the planned party outside. It was just a bit of banter with people pretending to post pics from outside. Endret 27. april 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Finnes det i det hele tatt en god Liverpool pub i Oslo, med aldersgrense på 18 år? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Finnes det i hele tatt noe bra i oslo punktum ? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Er vi der? Stått opp på feil fot Daniel? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Finnes det i hele tatt noe bra i oslo punktum ? Meg. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Noen som er ute i Oslo? V Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Borini ! Borini er vel ikke i Oslo? Men sånn seriøst, selg Aspas i sommer. Borini er yngre og allerede bedre enn Aspas. Og så kan vi heller låne ut Yesil så han får skikkelig med erfaring, for han kan bli god om utviklingen får fortsette. Dog håper jeg at unge talenter blir lånt til klubber de vil bli brukt. F.eks triste greier at Ibe så ofte blir utelatt av troppen, osv. Så får vi håpe at sjansen som Rogders ga Sterling og utviklingen til Sterling kan gi oss flere gjennombrudd blant våre unge talenter. Med Champions League spill neste sesong, så vil det nok være nok av muligheter for de yngre til å kunne vise seg frem. Endret 27. april 2014 av Cappo Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Hatten av til Mourinho som er en og blir en mestertaktikker så lenge laget hans klarer å sette det ut i spill. Det var moro så lenge det varte og det er bare å gratulere City med seriegullet. Selvsagt synd at Liverpool ikke taklet presset. Og btw; Schwarzer > Chech. Og Aspas inn? Fyren er jo håpløs. Heller Alberto. Endret 27. april 2014 av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Hatten av for the special one Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Meget stygg tabbe av Gerrard, synd at det ødelegger alt for ham. Synd, veldig SYND. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Ingen hatt av fra meg til Mourinho. Han er helt klart en taktikker av ypperste verdensklasse, men å spille slik fotball med det laget der er bare feigt og kjipt. Glad jeg ikke holder med et lag som spiller anti-fotball uke inn og uke ut. 6 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Tapte mot det største pikklaget i ligaen, FAEN! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Der røyk nok sjansen for gull i år. City leder allerede mot Palace og kampen mot Chelsea gjorde lite godt for moralen i laget tror jeg. Møkkarunde for Liverpool i PL detta. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Der røyk nok sjansen for gull i år. City leder allerede mot Palace og kampen mot Chelsea gjorde lite godt for moralen i laget tror jeg. Møkkarunde for Liverpool i PL detta. ManCity har ikke akkurat lett kampprogram, Everton og West Ham vil kanskje bite hardt fra seg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Ingenting ville gledet meg mer enn om West Ham hindret seriegull til Manchester i siste serierunde igjen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Ingenting ville gledet meg mer enn om West Ham hindret seriegull til Manchester i siste serierunde igjen. Om Andy hadde putta mot City.. ahhh. Det hadde vært no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå