Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gitt at City og Chelsea(minus lfc kampen) vinner alle sine gjenværende kamper så er 5 poeng fremdeles nok altså.

Har null tro på at verken Liverpool, city eller Chelsea vinner alle sine siste kamper egentlig.

City
Wba(h) S
CP(B) S(men den er tvilsom)
EVE(B) U
Villa(H) s
WH (H) S
= 84 poeng

Chelsea

Liv (B) U
Nor(H) S
Car(B( S
= 82

Liverpool

Chelsea(H) U
CP (B) U
Newcastle(H) S

=85

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hva mener du? Vi vil få 85 poeng, City 86.

Nei? De har 71poeng nå. Skrev jo at jeg ikke tror de tar alle poengene. Redigerte inn hva jeg tror kommer til å skje. De klarer nok kun uavgjort borte mot Everton å da ender de med 84 poeng.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Gitt at City og Chelsea(minus lfc kampen) vinner alle sine gjenværende kamper så er 5 poeng fremdeles nok altså.

Har null tro på at verken Liverpool, city eller Chelsea vinner alle sine siste kamper egentlig.

Ja, tror du kan være rimelig sikker på at verken Liverpool eller Chelsea vinner alle sine gjenværende kamper.

Lenke til kommentar

Hva mener du? Vi vil få 85 poeng, City 86.

Nei? De har 71poeng nå. Skrev jo at jeg ikke tror de tar alle poengene. Redigerte inn hva jeg tror kommer til å skje. De klarer nok kun uavgjort borte mot Everton å da ender de med 84 poeng.

Jeg svarte jo på at 5 poeng ikke er nok om City vinner sine resterende. For da får vi 85 og City 86.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...