OlaTK Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Samme spørsmål stilte jeg meg Hyrlen. Torres bør spille så lenge han ikke er skadet synes jeg. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) TORRREEEEES! Herlig mann. Fikk ikke sett kampen, må få sjekka om den går i reprise en gang eller om jeg hvert fall kan få lastet ned målene. Og herregud, Man Utd-folk. Hvordan er det dere representerer Norges Man Utd-supportere? Det blir for mye for dere at vi er glade over en seier og en hattrick fra spissen vår, så dere må komme innom med diverse ablegøyer? Vel, nå har det seg faktisk slik at vi har spilt ræva den siste tiden og står med tre strake uavgjort. Og vi er litt irritert over at målmaskinen vår ikke startet forrige kamp. Dermed blir vi selvfølgelig glade for å endelig få en seier (samme hvor viktig kampen i utgangspunktet er) og at Torres "hevner" seg ved å vise hva han kan. At det skal være vanskelig for dere å takle er meg et mysterium ... Og Reading borte er heller ingen lett kamp, begge lagene var reservepreget så det er ikke noe argument, selv om det selvfølgelig er en kamp vi bør vinne. Nå, gled dere over deres eget lag og at dere har greid å hente dere opp igjen, så skal vi glede oss over vårt kjære Liverpool. Edit: JESS! Kampen går i reprise på SportN i dag kl 12.15! Da spiller jeg Halo 3, men får hvert fall tatt den opp og sett den senere i kveld. Endret 26. september 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ja nå er Rafà genierklært igjen. Å ingen kritiske røster må høres, for vi har vunnet første kamp i mikkemus cupen. Forøvrig hjalp jeg bare med å få frem poenget til Banansplitt siden dere bare avfeide det han sa som idioti og ren provokasjon. Noe det denne gangen ikke var Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ja, for det har jo noen av oss sagt ... Men jeg visste ikke at det ikke var lov til å være glad for at vi vinner igjen etter noen svake kamper, selv om det er i den minst viktige cupen. Det har ikke noe med cupen å gjøre, men det at vi hever oss og vinner en kamp igjen, samt at vi faktisk spiller litt overbevisende til en forandring. Det er det som er viktig å ta med seg. Når det er sagt; jeg vil vinne Ligacupen! Jeg vil vinne alt vi deltar i, samme faen hvor lite viktig det er. Og det er vel ingen her som har snakket om Rafa etter kampen i går, og flere har faktisk også vært litt kritiske til tross for at vi vant. Men det virker som at hver gang vi har noe å glede oss over, så blir det for mye for noen av deres supportere. Men uansett, vi lar det passere i stillhet nå, og gleder oss heller over Torres. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Vi liker jo selvfølgelig ikke at dere vinner Å det er da ingen som kritiserer at dere er glad for en seier, og at Torres ser ut som han slår til. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er det ikke en Scum tråd som dere kan leke dere i istedet for her? Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ja nå er Rafà genierklært igjen. Å ingen kritiske røster må høres, for vi har vunnet første kamp i mikkemus cupen. 9577399[/snapback] Vokt dem for forumprovokatøren! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er det ikke en Scum tråd som dere kan leke dere i istedet for her? 9577774[/snapback] Og i den tråden herjer Liverpool fansen like mye som united fansen gjør det her. Sånt må vi tåle. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 I forhold til det anale nivået på debattopplegget på vg og db.no er jo rivaliseringen her en lett fønvind i forhold. Tror nok vi overlever. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er det ikke en Scum tråd som dere kan leke dere i istedet for her? 9577774[/snapback] Og i den tråden herjer Liverpool fansen like mye som united fansen gjør det her. Sånt må vi tåle. 9577826[/snapback] Vet det. Det var mer ment som en sarkastisk kommentar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ja nå er Rafà genierklært igjen. Å ingen kritiske røster må høres, for vi har vunnet første kamp i mikkemus cupen. 9577399[/snapback] Rafa ble kritisert fordi han benket Torres, noe han ikke gjorde i gårsdagens kamp. Følgelig ble de skuffede glade igjen, naturlig nok. Skjønner ikke hvorfor du må polarisere situasjonen. Selvfølgelig har fans lov til å være skuffet over en manager og likeså bli begeistret når han retter opp sin egen feil. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ja nå er Rafà genierklært igjen. Å ingen kritiske røster må høres, for vi har vunnet første kamp i mikkemus cupen. 9577399[/snapback] Rafa ble kritisert fordi han benket Torres, noe han ikke gjorde i gårsdagens kamp. Følgelig ble de skuffede glade igjen, naturlig nok. Skjønner ikke hvorfor du må polarisere situasjonen. Selvfølgelig har fans lov til å være skuffet over en manager og likeså bli begeistret når han retter opp sin egen feil. 9578185[/snapback] Var da mer enn at han benket Torres som ble ytret. Å jeg polariserer ingenting, mener bare at vinden snudde vel raskt. Noe en seier i ligacupen ikke skulle tilsi. Men for all del, små klubber små gleder Ja nå la jeg inn en liten provokasjon, så dere faktisk får noe bak påstanden om at noe tidligere idag har vært en provokasjon. Wh1te som eneste tok hvertfall innlegget seriøst, vel litt vel seriøst siden det var noe sarkasme og ironi innblandet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 I speak only the truth Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 "Buhu, ManUnited gutta plager oss " Bare vent til Torres setter inn 0-3 på Old Trafford folkens, så tar vi igjen med samme mynt. Rivalisering er endel av sjarmen med fotball Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Bare vent til Torres setter inn 0-3 på Old Trafford folkens, så tar vi igjen med samme mynt. 9580574[/snapback] Det er greit at dere har forhåpninger mot oss på Old Trafford. Men kjære vene, det får da være grenser. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Vi som har heid på Liverpool en stund er glad i dagdrømming Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Vi som har heid på Liverpool en stund er glad i dagdrømming 9580876[/snapback] Det vet jeg veldig godt Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ser at Benitez mener han har et luksusproblem på topp med sine fire spisser. Slik jeg ser det, så er det en som scorer trutt, og da er det vel ikke noe problem å velge ut hvem som skal starte på topp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Synes ikke Benitez har et luksusproblem. Torres, Kuyt, Voronin, Crouch. Det er prioritert rekkefølge. Egentlig ønsker jeg også at vi prøver ut Babel på topp. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Synes ikke Benitez har et luksusproblem. Torres, Kuyt, Voronin, Crouch. Det er prioritert rekkefølge. Egentlig ønsker jeg også at vi prøver ut Babel på topp. 9581357[/snapback] Enig. Det burde ikke være noe problem i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå