tc47 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Ten on the bounce* Men ja, helvete så viktig kamp det var i dag. Kan ikke tro dere vant etter City kom tilbake og fikset 2-2 og lagde sjanser (Aguero til silva, det Dzeko-skuddet som Mignolet reddet osv). Sykt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Burde ha ledet mer til pause. Hadde det ikke vært for en dårlig og egoistisk Daniel Sturridge. Gikk altfor ofte for glory istede for å gi ballen til en klart bedre plassert medspiller. Ble virkelig irritert av det jeg så fra han. ( og suarez'filmingen da) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Lurer på hvem som kommer inn mot Norwich med Sturridge ute. Om han ikke er ute, så tror jeg han blir spart til Chelsea kampen. Blir det rent spissbytte med Aspas inn? Blir det gjort litt forandringer i posisjoner og inn med Moses? Eller vil Rodgers fortsette å satse friskt og hive innpå Teixeira? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Sterling - Suarez - Coutinho Allen - Gerrard - Lucas Håper virkelig ikke Sturridge er ute lenge (om han i det hele tatt er ute?). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Burde ikke gamble nå som vi er så close. Lucas inn for Henderson, Suarez alene på topp og inn med Allen. Play it safe ivertfall frem til chelseakampen. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Skulle kanskje ha fiksa litt på trådtittelen? Det er ikkje Jenter 96 det er snakk om ... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Regner med det var et dårlig forsøk på å kødde? If not: Justice 96 Endret 13. april 2014 av Knewt 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Uannsett, helgen er over. Back to the regular please. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Takker. Dog idag var det 45 minutter. Punktum. Hvordan det går ann å klappe sammen så inn i helvete er utrolig. At vi fikk med oss poeng idag er julaften nyttår og 17. mai på en gang. Har nok en sammenheng med at City skjerpet seg betraktelig etter 2-0 og er et bra lag. Den redningen av Mignolet på skuddet til Dzeko (?) var viktig. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Regner med det var et dårlig forsøk på å kødde? If not: Justice 96 Tror poenget hans var at forkortelsen vanligvis er JFT96, mens J96 vekker andre assosiasjoner. Snusmumriken: Liker Sakho, syns bare Agger er bedre, og gjør færre feil. Sakho spiller litt for high-risk for min smak, spesielt nå i sesongavslutningen når vi har alt å vinne. Taklingen hans må være noe av det dummeste jeg har sett på en stund. Endret 13. april 2014 av Schweigaard 1 Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Regner med det var et dårlig forsøk på å kødde? If not: Justice 96 Det var ikkje kødd. Det vanlege er å skrive JFT96 - Justice For The 96. Berre J96 kan lett bli vitsa med av mancs og den slags. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Fy faen, gleder meg til kampen mot dere!! Imponerende det dere har fått til..Respekt! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Jeg gleder meg ikke til møte mot Mouriniho. Mannen er et geni. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Hadde vært digg om Aspas kom inn og putta noen gåller nå mot slutten om Sturridge blir ute en stund. Håper ihvertfall ikke at Moses kommer innpå... Men jeg stoler på at Brendan har oversikt. Sukk, tiden går nesten litt for sakte nå.. Smertefullt å gå og vente en hel uke på neste kamp.. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Trenger ikke bruke Aspas eller Moses selv om Sturridge er ute. Inn med Lucas/Allen for Hendo/Sturridge, og bruk Sterling/Suarez/Coutinho fremme, evt Coutinho bak Sterling/Suarez 5 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 John Aldridge: Chelsea fans’ disrespecting of Hillsborough was a disgraceSunday, I was sick to the pit of my stomach at the sheer lack of respect shown by a number of Chelsea ‘supporters’, who disrupted a minute’s silence to such an extent that referee Martin Atkinson was forced to signal an end less than halfway through it. What a lack of class, what a lack of humanity, what a lack of decency. There is a tired old stereotype surrounding Chelsea supporters. They come from the posh part of London, they go to the theatre, drink in expensive wine bars and pay extortionate prices for their houses. Well, for certain people, all the money in the world can’t buy class. Those supporters that disrespected the loss of human lives in such a crass, insensitive manner, in front of an international audience, while the city of Liverpool grieved for lost friends and relatives, are an embarrassment to their club, to the sport, and to themselves. Er vel ikke noe nytt strengt tatt, men synd. 6 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Og hvor er innlegget som generaliserer Liverpoolfansen etter de hev mursteiner mot en city-buss full av barn? Klart gjengen som står utenfor stadion og ødelegger for alle er idioter, men det får være måte på. Endret 14. april 2014 av Aleks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Og hvor er innlegget som generaliserer Liverpoolfansen etter de hev mursteiner mot en city-buss full av barn? "Buhu, dere er like ille, så da er det helt greit at fansen gjør hva de vil uten å få rettmessig kritikk for det." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå