Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

om Torres spiller så putter han.

9571548[/snapback]

Quoter meg selv! :D

Fy faen jeg elsker Torres! Han SKAL spille alle kamper med mindre han er skadet eller veldig sliten. Håper Rafa innser dette altså!

Synes det var en bra kamp i dag, den var hvertfall underholdende. Unødvendige mål, spesielt det andre, men det får gå. Ingen spesielt negative i dag, men Crouch bør virkelig begynne og prestere snart altså. Synes også Sissoko gjorde en grei figur i dag, han har kommet seg veldig på ballkontrollen, selv om det ikke er helt topp riktig enda. Fornøyd med Lucas og Leto også egentlig. Lucas viser stor ro i midten, og er en fin støttespiller, mangler litt rutine og erfaring, men det kommer seg. Samme gjelder vel Leto, mangler en del erfaring, men han har enormt potensiale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg blir helt målløs av å se Torres spille. Han gir seg aldri. Han er en notorisk måltyv. Greit nok at kveldens kamp ikke var av de viktigste: han er banens desidert beste.

Lenke til kommentar

Torres - Man Of The Match. Pluss i boka til Benayoun som løper og fighter hele tiden. Sissoko var mer av den gode gamle sorten. En klar opptur av Momo som fightet som en løve hele veien. Vil også si at Arbeola ikke gjorde seg bort som midtstopper (ikke så nervøs med ham som cover nå) og overrasket over Itandje som virket som en stødig backup på keeperplass.

Nykommerne Lucas og Leto falt litt igjennom, men Leto var vel den som gjorde best figur. Virket som det gikk litt fort for Lucas i dag som mister altfor lett, men det kommer vel med litt rutine.

Crouch - ja hva skal man si...synes synd på mannen. Hever seg noe i annen omgang.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Ingen spesielt negative i dag, men Crouch bør virkelig begynne og prestere snart altså.

9576083[/snapback]

Crouch ser ut til å være totalt ute av form ja. Han har fått mange muligheter etterhvert nå, men han tar overhodet ikke vare på dem. Skulle gjerne hatt en Crouch i form også, men slik han spiller nå synes jeg han bare skal fortsette å være reserve og komme inn når kampen allerede er avgjort.

Ellers synes jeg ikke keeperen vår i dag hadde helt dagen. Nå fikk ikke jeg sett første omgang, men han rotet i alle fall til de grader på det andre baklengsmålet.

Torres var imidlertid forskjellen i dag ja. Mange jublet da han ble kjøpt, men mange uttrykte også en viss skepsis mot at han ville finne seg så for til rette. Men han har i alle fall motbevist alle skeptikere! :w00t:

Lenke til kommentar
Torres! Går det ikke ann å elske den mannen!? Men får en håpløs dommer. Synd Itjande måtte hente ballen fra eget nett x2... Men ser ut til at vi er tilbake i form, og klare til å ri på en ny og høyere PL-bølge!

9576130[/snapback]

Man er da ikke automatisk tilbake i form selvom man slår Reading 3-2 i Mikke Mus-cupen er man vel?

Lenke til kommentar
Torres! Går det ikke ann å elske den mannen!? Men får en håpløs dommer. Synd Itjande måtte hente ballen fra eget nett x2... Men ser ut til at vi er tilbake i form, og klare til å ri på en ny og høyere PL-bølge!

9576130[/snapback]

Man er da ikke automatisk tilbake i form selvom man slår Reading 3-2 i Mikke Mus-cupen er man vel?

9576171[/snapback]

4-2. :)

Lenke til kommentar

9576130[/snapback]

9576171[/snapback]

Det gjenstår å se. ;) det ble 2-4 forresten.

Lenke til kommentar

9576130[/snapback]

9576171[/snapback]

Det kan man jo være, kan man ikke?

Lenke til kommentar

9576130[/snapback]

9576171[/snapback]

9576187[/snapback]

Mot et reservepreget Reading lag? :ohmy:

Lenke til kommentar

Er bare sykt glad nå! Fernando Torres spiller fantastisk og putter 3 ganger. Jeg kan ikke få nok av han. For en teknikk, for en fart, og for en styrke. Jeg elsker han allerede (jeg har på Torres-drakta nå) og håper han starter alle kampene som er mulig å starte. Benayoun spiller og knall, jobber og sliter, scorer også et nydelig mål. Skuffelsen var Crouch og dommeren. Men jeg gleder meg sykt til Wigan kampen, der SKAL Torres starte!!

Forresten deilig og høre YNWA på stadionen.

Torres :love:

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

9576130[/snapback]

9576171[/snapback]

9576187[/snapback]

9576352[/snapback]

Du er tilbake i godt gammelt slag nå som United har begynt og vinne igjen? :)

Lenke til kommentar

9576130[/snapback]

9576171[/snapback]

9576187[/snapback]

9576352[/snapback]

Du er tilbake i godt gammelt slag nå som United har begynt og vinne igjen? :)

9576430[/snapback]

:yes:

9576352[/snapback]

Hva er poenget ditt egentlig? Du gjør jo ikke noe annet på dette forumet enn å irritere.

9576436[/snapback]

Da må du lese flere tråder enn denne.

Lenke til kommentar

9576352[/snapback]

Hva er poenget ditt egentlig?

9576436[/snapback]

At å slå et reservepreget Reading i Ligacupen ikke er synonymt med å ha funnet tilbake formen. Forøvrig sliter jeg å se logikken til Rafà når han lar en mann til 300mill spille i Ligacupen, men ikke ligaen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...