knipsolini Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Æsj, den angrepsrekken der høres urettferdig god ut. Hjelper ikke med forsvar om de tre flyr i angrep sammen. Denne sommeren bør bli det vinduet hvor vi endelig kan føle oss trygge på at Suarez blir. Han signerte langtidskontrakt, riktignok med usikkerhet om vi ikke skulle kvalifisere oss til CL. Nå er vi plutselig i gullkamp, med et av Europas mest spennende lag. Likevel føler jeg meg ikke heeelt trygg, om en storklubb utløser utkjøpsklausulen. Endret 10. april 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Æsj, den angrepsrekken der høres urettferdig god ut. Hjelper ikke med forsvar om de tre flyr i angrep sammen. Denne sommeren bør bli det vinduet hvor vi endelig kan føle oss trygge på at Suarez blir. Han signerte langtidskontrakt, riktignok med usikkerhet om vi ikke skulle kvalifisere oss til CL. Nå er vi plutselig i gullkamp, med et av Europas mest spennende lag. Likevel føler jeg meg ikke heeelt trygg, om en storklubb utløser utkjøpsklausulen. Spilleren må fortsatt ville. Hadde forsåvidt vært en råtten følelse å kvalifisere seg til CL, forså å møte Suarez i første gruppespillskamp.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Æsj, den angrepsrekken der høres urettferdig god ut. Hjelper ikke med forsvar om de tre flyr i angrep sammen. Denne sommeren bør bli det vinduet hvor vi endelig kan føle oss trygge på at Suarez blir. Han signerte langtidskontrakt, riktignok med usikkerhet om vi ikke skulle kvalifisere oss til CL. Nå er vi plutselig i gullkamp, med et av Europas mest spennende lag. Likevel føler jeg meg ikke heeelt trygg, om en storklubb utløser utkjøpsklausulen. Spilleren må fortsatt ville. Selvfølgelig. Jeg føler meg ikke helt trygg på at Suarez vil bli om en storklubb utløser utkjøpsklausulen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Æsj, den angrepsrekken der høres urettferdig god ut. Hjelper ikke med forsvar om de tre flyr i angrep sammen. Denne sommeren bør bli det vinduet hvor vi endelig kan føle oss trygge på at Suarez blir. Han signerte langtidskontrakt, riktignok med usikkerhet om vi ikke skulle kvalifisere oss til CL. Nå er vi plutselig i gullkamp, med et av Europas mest spennende lag. Likevel føler jeg meg ikke heeelt trygg, om en storklubb utløser utkjøpsklausulen. Spilleren må fortsatt ville. Selvfølgelig. Jeg føler meg ikke helt trygg på at Suarez vil bli om en storklubb utløser utkjøpsklausulen. Pft. Hvem er større en Liverpool? 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Jeg tviler på at Suarez går til en av de største rivalene... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Så lenge han eventuelt går til utlandet er det greit. Hvis han ikke vil være Liverpoolspiller er det fair. Håper (og tror) at han blir. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Håper også for all del at Suarez blir. Håper ikke vi "tar en Tottenham", heller. Selge den beste spilleren for å bytte ut halve laget med det som i utgangspunktet skal være bra spillere - for så å floppe helt. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 For de som ikke skulle ha fått det med seg: Suarez og Gerrard er kåret til månedens spiller, og BR ble i dag tildelt månedens manager. Nydelig bilde 7 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Med 9 strake så hadde alt annet vært rart. Vel fortjent! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Fortjent som faen ja. Eller personlig hadde jeg tatt Gerrard alene og Rodgers. Men det er vel Suarez-hater dypt inne i meg som sier det. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hvorfor er to spillere kåret til månedens spiller? Virket veldig rart. Hvem er det som stemmer? Er det slik at de har fått like mange stemmer? 3 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Nettopp slengt meg med en liten gjeng LFC-folk til den nest siste kampen på Selhurst Park. Det blir nok bra om vi fortsatt har gullet innenfor rekkevidde 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Daniel Sturridge er jo herlig. http://m.youtube.com/watch?v=I299Xrryhbc Endret 12. april 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 https://www.youtube.com/watch?v=7YSEwbclYj0 1 Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Æsj, den angrepsrekken der høres urettferdig god ut. Hjelper ikke med forsvar om de tre flyr i angrep sammen. Denne sommeren bør bli det vinduet hvor vi endelig kan føle oss trygge på at Suarez blir. Han signerte langtidskontrakt, riktignok med usikkerhet om vi ikke skulle kvalifisere oss til CL. Nå er vi plutselig i gullkamp, med et av Europas mest spennende lag. Likevel føler jeg meg ikke heeelt trygg, om en storklubb utløser utkjøpsklausulen. Er mer redd for at Sturridge skal dra jeg, selvom det virker mindre sannsynlig. Uansett, etter det jeg har lest så må klubbene ut med MYE penger for å skaffe seg Suarez, og jeg tviler på at det går med Financial Fairplay regelen (som jeg antar er internasjonal?) Antar at dette da gjelder Europa hvertfall, hvor de aller største klubbene er. Dvs at hvis f.eks Real vil ha Suarez må de selge litt. EDIT: "The UEFA Financial Fair Play Regulations, first agreed in principle in September 2009 by the Financial Control Panel of football’s governing body in Europe (Union of European Football Associations – UEFA), were brought in to prevent professional football clubs spending more than they earn in the pursuit of success and in doing so getting into financial problems which might threaten their long term survival.[1]" Antar at dette da gjelder Europa hvertfall, hvor de aller største klubbene er. Dvs at hvis f.eks Real vil ha Suarez må de selge litt. Endret 13. april 2014 av Hvaheterdu Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Om jeg ikke tar helt feil, så er straffen for å bryte Financial Fair Play bøter, noe klubbe som City og PSG nok ikke bryr seg så altfor mye om. Real Madrid tjener forsåvidt jævlig mye, og selger de Benzema så får de i hvert fall inn litt penger. Endret 13. april 2014 av Because I need change! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Tiago Ilori fra gårsdagens kamp mot Barcelona, som de forøvrig vant 1-0. 1 Lenke til kommentar
kongenavtys Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Det skal bli en så ellevill kamp i dag. Har sjelden gledet meg til en kamp så mye som den i dag - og jeg er ikke engang LFC-fan. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 https://www.youtube.com/watch?v=5dwR2mQV-xM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå