Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Hahahahahahahaha

Jeg ville ikke ledd noe særlig om jeg fikk høre at den beste spilleren på laget mitt kanskje er usikker på om han skal dra eller ikke.

Oi, linket du Tancredi Palmeri-tweeten i fullt alvor? Jøss.

Hva er problemet med å bruke han når han ikke er orginalkilden?
Lenke til kommentar

Nei? Forlan sa at Suarez spurte om han burde bli hos LFC, hvorav Forlan svarte at han burde dra til United.

Og hvis det er det forslaget vi burde være redd for..... Kommer ikke til å miste nattessøvn over det akkurat. Gå fra en klubb som er med å kjempe i toppen med en manager som tydeligvis vet hva han driver med og skal spille CL til neste år til en klubb som ikke skal spille CL og ikke helt har managerrollen spikret. Joa.. Mye annet jeg er mer bekymret over for å si det sånn..

Lenke til kommentar

 

 

Nei? Forlan sa at Suarez spurte om han burde bli hos LFC, hvorav Forlan svarte at han burde dra til United.

Og hvis det er det forslaget vi burde være redd for..... Kommer ikke til å miste nattessøvn over det akkurat. Gå fra en klubb som er med å kjempe i toppen med en manager som tydeligvis vet hva han driver med og skal spille CL til neste år til en klubb som ikke skal spille CL og ikke helt har managerrollen spikret. Joa.. Mye annet jeg er mer bekymret over for å si det sånn..
Men det finnes kanskje andre klubber som er mer attraktive enn Liverpool? Poenget mitt var ikke United-forslaget, men at ifølge Forlan så er Suarez usikker på om han burde bli eller ikke.
Lenke til kommentar

Hvilke andre klubber ser du for deg at er (mye?) mer attraktive enn Liverpool, hvor han samtidig er samme stjernen, hvor mye av spillet er bygget opp rundt ham og får garantert starte.
Gå til Real eller Barca. Hvem skal ut? Hvem skal han ta plassen til?

Nei akkurat det med at folk sier/har hørt/jungeltelegrafen mener etc etc at Suarez kanskje drar/er usikker tar jeg med stooor ro gitt

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Edit, så nå faktisk at Benzema hadde mye mer spilletid enn jeg trodde.. hmm

100% skivebom. Må ha tenkt på en annen... men skjønner ikke hvem jeg kan ha forvekslet med. Uansett så forandrer det ikke min tro/synspunkt på at det er veldig veldig lite sansynlig at Suarez har lyst/drar fra Liverpool etter sesongen

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...