The Doctor Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Fått høre mye forskjellig siden den tid, og det er visstnok Forlan som sa dette til Suarez mens Suarez var i Ajax. Suarez valgte Liverpool, og nå er vi her... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Hvorfor skulle Suarez spørre om han burde bli hos LFC hvis han spilte for Ajax? Dette kom visst i fra en av de større avisene i Brasil. Endret 10. april 2014 av Aleks Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Forlan sa, MENS Suarez spilte for Ajax, at han burde dra til United. Han dro til Liverpool. Hva Suarez gjør i sommer er jeg ikke redd for, sannsynligheten for å reise oppover kanalen til middelmådigheter er særs liten. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Nei? Forlan sa at Suarez spurte om han burde bli hos LFC, hvorav Forlan svarte at han burde dra til United. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Flere forskjellige kilder, har hørt både din versjon, min versjon og andre versjoner. Forlan har vært ute med leppen flere ganger, det har ikke skjedd noe. Kjenner jeg gleder meg lite til transfervinduet allerede.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hva Forlan mener er da rakende likegyldig. Redd for at Suarez stikker hvert eneste transfervindu, men at han stikker til United skjer aldri. Det er det dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Og hvorfor skulle han stikke når det ikke var så altfor lenge siden han skrev ny kontrakt og i tillegg vet at Champions League er i boks? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 HahahahahahahahaJeg ville ikke ledd noe særlig om jeg fikk høre at den beste spilleren på laget mitt kanskje er usikker på om han skal dra eller ikke. Oi, linket du Tancredi Palmeri-tweeten i fullt alvor? Jøss. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 HahahahahahahahaJeg ville ikke ledd noe særlig om jeg fikk høre at den beste spilleren på laget mitt kanskje er usikker på om han skal dra eller ikke. Oi, linket du Tancredi Palmeri-tweeten i fullt alvor? Jøss. Hva er problemet med å bruke han når han ikke er orginalkilden? Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Skriftlig ironi er ofte problematisk Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 'We spoke a few days ago,' the 34-year-old told Brazilian sports paper Lance!. 'He asked me if I think he should stay at Liverpool.' - Forlan http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2600742/Luis-Suarez-Manchester-United-Diego-Forlan-advises-Uruguayan-compatriot-consider-switch-Liverpool-rivals.html Fornøyde nå? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Nei? Forlan sa at Suarez spurte om han burde bli hos LFC, hvorav Forlan svarte at han burde dra til United. Og hvis det er det forslaget vi burde være redd for..... Kommer ikke til å miste nattessøvn over det akkurat. Gå fra en klubb som er med å kjempe i toppen med en manager som tydeligvis vet hva han driver med og skal spille CL til neste år til en klubb som ikke skal spille CL og ikke helt har managerrollen spikret. Joa.. Mye annet jeg er mer bekymret over for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Nei? Forlan sa at Suarez spurte om han burde bli hos LFC, hvorav Forlan svarte at han burde dra til United. Og hvis det er det forslaget vi burde være redd for..... Kommer ikke til å miste nattessøvn over det akkurat. Gå fra en klubb som er med å kjempe i toppen med en manager som tydeligvis vet hva han driver med og skal spille CL til neste år til en klubb som ikke skal spille CL og ikke helt har managerrollen spikret. Joa.. Mye annet jeg er mer bekymret over for å si det sånn..Men det finnes kanskje andre klubber som er mer attraktive enn Liverpool? Poenget mitt var ikke United-forslaget, men at ifølge Forlan så er Suarez usikker på om han burde bli eller ikke. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Suarez kommer aldri til å gå fra Liverpool til United, det kommer aldri til å skje. Men det som er bekymringsverdig er om Suarez faktisk er usikker på om han skal bli i Liverpool. Om f.eks. Real Madrid kommer på banen, så er det jo en risiko for at Suarez ønsker å dra. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Hvilke andre klubber ser du for deg at er (mye?) mer attraktive enn Liverpool, hvor han samtidig er samme stjernen, hvor mye av spillet er bygget opp rundt ham og får garantert starte.Gå til Real eller Barca. Hvem skal ut? Hvem skal han ta plassen til? Nei akkurat det med at folk sier/har hørt/jungeltelegrafen mener etc etc at Suarez kanskje drar/er usikker tar jeg med stooor ro gitt Endret 10. april 2014 av wampster Lenke til kommentar
Shakey Jake Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Den historien til Daily Mail henger jo ikke på greip. Denne, derimot: http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/diego-forlan-talks-luis-suarez-6931818 Endret 10. april 2014 av Shakey Jake Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Suarez hadde lett tatt plassen til Benzema i RM. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Edit, så nå faktisk at Benzema hadde mye mer spilletid enn jeg trodde.. hmm 100% skivebom. Må ha tenkt på en annen... men skjønner ikke hvem jeg kan ha forvekslet med. Uansett så forandrer det ikke min tro/synspunkt på at det er veldig veldig lite sansynlig at Suarez har lyst/drar fra Liverpool etter sesongen Endret 10. april 2014 av wampster Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Suarez hadde startet alle kampene han kunne i RM. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Mest sansynlig. Tror dog det hadde blitt litt clash mellom Ronaldo Suarez Bale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå