Schweigaard Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GUqFmOQd6WE ^_^ Uff, er så drøyt mange fotballfilmer på youtube som blir ødelagt av dårlige sangvalg. Heldigvis har folk kuttet ut "What I've done" av Linkin Park, som ble brukt i nesten alle youtubefilmer back in the days. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Eller enda verre, Coldplay. Fisj. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Syns det er mest smertefullt når det er techno elle dupstep, da skrur jeg lett av. Ikke det at hjemmesnekra fotballfilmer av kids noe som type LFC_loverB0y1997 eller Cr7_4EVER96 på YouTube er sånn interessant å se på sånn generelt, da. Mine to cent. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Ser alltid fotballvideoer med lyden av Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til søndagens kamp. Blir desidert sesongens høydepunkt for min del. I motsetning til Pellegirini tror jeg tittelracet kan bli avgjort i nettopp denne kampen, da Chelsea skal få det tøft med CL-semi, og prøve å gå for gullet i ligaen. Sesongens kanskje vanskeligste bortekamp endte med 2-1 tap mot nettopp City, men jeg føler som mange andre at vi satt igjen med et resultat som ikke gjenspeilet den fantastiske innsatsen laget la ned i kampen. Med en lik innsats, Agger tilbake i bakre fireren og kamp på Anfield har jeg virkelig troen på at vi kan ta dette. Endret 9. april 2014 av Hugol Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Blir litt kjekt å møte skikkelig motstand på hjemmebane for første gang i år Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Supernice de nye draktene da! 2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Tja, litt Middlesbrough? Er alltid litt skeptisk til nye hjemmedrakter, spesiellt når jeg er fornøyd med den siste. Men for all del, kommer sikkert til å vokse på meg. 2 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Tror nok de hjemmedraktene blir fine! Må se de i virkeligheten først. Er langt mer skeptisk til bortedraktene. Det er jo de som har vært stygge de siste årene.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Syns for øvrig bortedraktene ser bedre ut enn de stygge vi har nå. 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg liker den hvite/sorte bortedrakten vi har nå jeg. Syns også alle tre draktene for kommende sesong er ganske så fine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Den nummer to passer rundt mars\april ivertfall. Rene påskekylling. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 http://www.dagbladet.no/2014/04/09/sport/fotball/premier_league/liverpool/manchester_city/32742891/ Begynner å bli dyrt på kamp ja :o Lurer på om noen faktsik får solgt for denne fantasiprisen. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Alle de tre draktene ser bra ut! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Kragen på den sorte var ikke bra. Ellers digge drakter! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Bare vent til dere ser hjemmekeeper-drakten... fy faen, jeg ble fysisk uvel av å se på den. Håper det bare var fake bilder jeg så. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 HahahahahahahahaJeg ville ikke ledd noe særlig om jeg fikk høre at den beste spilleren på laget mitt kanskje er usikker på om han skal dra eller ikke. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 http://www.liverpool.no/nyheter/hjemmedrakt-201415.aspx Its official Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå