Aleks Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Ser jo ut som han spiller volleyball. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Eller skal ta en slam dunk. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Skal jo bare gi han en kos. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Angående Andy Carroll, skrev nettopp en tweet. Andy Carroll @AndyTCarroll 1h We were unlucky not to get something today against this seasons champions Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Soleklart frispark til keeper. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hørte nettopp Steven Gerrard's post-match intervju der han fortalte om Big Sam's mindgames foran kampen.West Ham hadde unngått å klippe og vannet banen, slik at spill langs bakken ble mye vanskeligere å gjennomføre.West Ham er et lag som slår mye høyt og dominerer i lufta, så den er småfair. Ekstra ''tjuvtriks'' som gir hjemmelaget litt advantage. Det er fair.Men det som ikke er greit var at West Ham(Big Sam) hadde skrudd på varmen maksimalt i garderoben før og mellom pausen, om noen så Brendan Rodgers tidlig i kampen merket kanskje at han var ganske svett.Samt bortebussen måtte parkere et godt stykke(mer enn vanlig ifølge Gerrard) unna garderoben. Det er simple triks jeg ikke forventet i Premier League. Slikt anser jeg har mer å gjøre i Italiensk liga. Fysj Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Seriøst? Det der er jævlig teit gjort. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Vet ikke om det er sant, men intervjueren sa jo til Fat Sam at det var veldig varmt der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Men så dere Lucas når han kom inn? Back heel's, runing zigzag, leken gjennombruddspassning til Flanagan. Slik han holdt på skulle man tro han var fra Brasil eller noe! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Må bøye meg i hatten for BR. Ingen som skjønte mye av byttet med Coutinho ut for Lucas, men trur du ikke det var Lucas som spilte den avgjørende gjennombruddspassningen til Flano. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Lucas sitt innhopp var veldig bra. Viktig brikke i at vi klarte å styre spillet og skape mer etter pause. Synes også Skrtel var god i dag, og har vært det stort sett hele sesongen. Vet ikke om jeg har dratt historien her inne, men møtte han i hotellbaren natten etter kamp da jeg var i Liverpool i august og så åpningskampen mot Stoke. Da var han skadet, hadde vært tredjevalg i over et halvt år etter at Carragher kom inn i laget igjen og lå an til å være på vei bort. Gikk bort til han, takket for innsatsen og sa jeg håpet han ble, selv om jeg ikke trodde helt på det. Nå er han var beste stopper, og i tillegg målfarlig (begge veier). Overraskende, men kult. Deilige tre poeng i dag. Neste søndag blir vilt. Get in! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Må bøye meg i hatten for BR. Ingen som skjønte mye av byttet med Coutinho ut for Lucas, men trur du ikke det var Lucas som spilte den avgjørende gjennombruddspassningen til Flano. Sett det før eller? Texideira vs Fulham Allen vs Swansea Sterling vs Southamton 2.omgangen vs Aston Villa Brendan Rogders kan det med å forandre kampbildet. Der er han milevis foran Rafa og Kenny. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Ja, jeg må ærlig innrømme at jeg tok feil om Rodgers sitt bytte. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Sakho er helt knug, satser på han får mye spilletid fremover Lenke til kommentar
sector Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Hyggelig om Toure kan bli første som vinner PL med tre klubber, for det betyr at Liverpool vinner serien. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg hadde hjertet i halsen da Kolo tilsynelatende prøvde å klarere ved å heade ballen over mål, men fikk så lite kraft at den gikk i bue mot mål. Heldigvis sto Mignolet på strek, så han kunne enkelt ta i mot. Uansett digg at Sakho gjorde en god kamp. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Fortsatt på track for ny scoringsrekord: 90 mål / 33 kamper * 38 kamper = 103,6 Spørs om det blir noen færre mot City og Chelsea så vi får måke inn mot Norwich, Crystal Palace og Newcastle. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Gjenstående kamper for Liverpool, Chelsea og City: Liverpool: City (H): 3 poeng Norwich (A): 3 poeng Chelsea (H): 1 poeng Crystal Palace (A): 1 poeng Newcaste (H): 3 poeng Totalt 74 + 11 poeng = 85 poeng (+50 mål) Chelsea: Swansea (A): 1 poeng Sunderland (H): 3 poeng Liverpool (A): 1 poeng Norwich (H): 3 poeng Cardiff (A): 3 poeng Totalt 72 + 11 = 83 poeng (+41 mål) City: Liverpool (A): 0 poeng Sunderland (H): 3 poeng West Bromwich (H): 3 poeng Crystal Palace (A): 3 poeng Everton (A): 0 poeng Aston Villa (H): 3 poeng West Ham (H): 3 poeng Totalt 70 + 15 = 85 poeng (+55 mål) Målforskjellen kommer til å avgjøre (igjen)! Endret 7. april 2014 av indahla Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Tror det blir slik: City Chelsea Liverpool. ??? Tror Liverpool taper både mot City og Chelsea. Edit: (Trodde jeg var i race of CL-tråden) Endret 7. april 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå