edge Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Gleder meg å se at artikkelen ble lagt ut før 1. april. Jepp, var skeptisk når .no la ut i dag, men skjedde for noen dager siden, så Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Barca går nok ikke etter for å kjøpe Agger i sommer. Det er bra. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Psst, Agger har allerede gjort det klart at han kun vil spille for Liverpool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Jojo, men greit å slippe forsøket,usikkerheten som følger før den endelige avklaringen. Lenke til kommentar
sector Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 At Agger ikke kan gå til Barcelona pga deres suspensjon i de to neste overgangsvinduene er helt ok, så lenge Agger holder seg frisk og spiller slik som nå for tiden. Men det spørs om Barcelona er noe videre interessert i å selge noen av sine spiller heller, når de ikke får kjøpe inn erstattere. Liverpool har vel vært interessert i enkelte spillere derfra, men det tror eg ikke de trenge å være lenger på en stund, ikke andre lag heller forsåvidt. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Eneste fra Barcelona det vil være mulig å få tak i er vel Montoya. Kan ikke se at han har skrevet noen nye kontrakt enda, så det ender vel med at den går ut i sommer. Men hvor god er han egentlig? Aldri sett han og aldri sett han i kamptroppen til Barcelona heller. Ellers så er det herlig med god spillere som er til de grader lojale. Spesielt Gerrard, men også Agger bør nevnes som en av disse. Og jeg tror at så lenge Liverpool viser at de er villige til å satse på han, så tror jeg ikke han drar noe sted for å være ærlig. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Montoya skrev under ny kontrakt for noen dager siden. Lenke til kommentar
sector Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Men Valdes kan hvem som helst få kjøpe billig sikkert. Uten at jeg vil se han i Liverpool. Tror han er ute av fotballen en god stund. Leste jeg 9 mnd? Bare et halvt år før neste vindu i så tilfelle. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Montoya skrev under ny kontrakt for noen dager siden. Ah, takk for opplysningen. De fikk vel fortgang i kontraktforhandlingene når det kom frem at de ikke ville kunne kjøpe spillere de neste to vinduene. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Men Valdes kan hvem som helst få kjøpe billig sikkert. Uten at jeg vil se han i Liverpool. Tror han er ute av fotballen en god stund. Leste jeg 9 mnd? Bare et halvt år før neste vindu i så tilfelle. Valdes er uten i ca 7 månder Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Han er vel også kontraktsløs til sommeren? Det spekuleres jo i om Barca får lov til å hente Ter-Stegen som de har en avtale med. Kan fort blir litt keeperkrise da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Hadde vært fantastisk om Barca måtte klare seg med Pinto frem til neste sommer... EDIT: Finner ikke igjen kilden, men leste at Barca har gitt Valdes tilbud om ny kontrakt, fordi han ble skadet. Han blir vel neppe hentet av noen andre så lenge han er ute så lenge. Men Barca må jo fortsatt klare seg med Pinto i 7-8-9 måneder til Valdes eventuelt er tilbake. Endret 3. april 2014 av Knewt Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Ikke for å ta for mye av diskusjonen rundt Barca i denne tråden, men jeg tror ikke enden på visa blir 2 vinduer helt uten Barca. Flere skriver at dette er en altfor streng straff og kommer ikke til å holde helt til slutt. Derimot er det bra de forsøker å statuere et eksempel ved å ta en av de store klubbene hardt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 2 vinduer er for lite. For det første burde samtlige av spillerne blitt løst fra kontrakten, og de burde fått to år (4 vinduer) utestengelse og gjerne 10 millioner euro bot per spiller. Lenke til kommentar
sector Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Men hvordan går det mot West Ham til helgen? De ligger på 11.plass, midt på tabellen. Bør vel la seg gjøre å dra iland tre poeng, og ikke gå på et bananskall her. Såg noe av kampen mot Sunderland mandag, og West Ham fremstod ikke som et kjempelag, selv om de vant kampen. Selv om det er teoretisk mulig å rykke ned for West Ham, er det så mange lag bak de på tabellen at det nok ikke vil skje. Så de har jo ikke så mye å spille for som Liverpool. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 2 vinduer er for lite. For det første burde samtlige av spillerne blitt løst fra kontrakten, og de burde fått to år (4 vinduer) utestengelse og gjerne 10 millioner euro bot per spiller. Hva er det de egentlig har gjort? Har bare fått med meg at de har gjort noe ulovlig i hentingen av spillerne, men om straffen burde være så streng må de jo virkelig ha gjort noe voldsomme greier. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 De har "kjøpt" barn og puttet i stallen, langt langt langt under alderen de har lov å signere spillere. Kan kalle det menneskehandel light. De får ingen sympati hos meg. @West Ham håper jeg på 3 poeng, men jeg frykter et bananskall. Før eller siden vil vi tape poeng. Lenke til kommentar
sector Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Det er det jeg og er redd for. Men kanskje ikke i denne kampen, håper ikke det. Det blir muligens ikke så lett å møte Palace, spesielt hvis de ligger an til nedrykk, nest siste kampen denne sesongen. Norvich bør det vel bli seier mot, enda et hattrick av Suarez hadde vært moro. Men for all del, Liverpool er også i stand til å dure ivei, og vinne de gjenstående 6 kampene. Åh, så nervøs eg er før kampene, men samtidig er det fantastisk deilig å kjenne på de følelsene som kommer opp. @West Ham håper jeg på 3 poeng, men jeg frykter et bananskall.Før eller siden vil vi tape poeng. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 @West Ham håper jeg på 3 poeng, men jeg frykter et bananskall. Før eller siden vil vi tape poeng. Neste år! 6 Lenke til kommentar
sector Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 @West Ham håper jeg på 3 poeng, men jeg frykter et bananskall. Før eller siden vil vi tape poeng. Neste år! Det vil si at Liverpool vil lede serien også til nyttår neste sesong. Ikke meg imot! 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå