AllFather Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Hvis jeg sitter på stranden i Tyrkia og Liverpool vinner ligaen vil jeg gå inn i en 30 år lang depresjon. Hadde aldri bestilt fly ned til leiligheten og tatt ferie hadde jeg vist vi skulle komme i topp 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Tyrkia og Liverpool er da linket sammen, blir nok storfeiring der også skal du se. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hvis jeg sitter på stranden i Tyrkia og Liverpool vinner ligaen vil jeg gå inn i en 30 år lang depresjon.Jeg skal egentlig fly hjem fra London mandag morgen. Blir ikke det hvis alt går vår vei Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg lander 23:30 på lørdag, så hvis jeg sover på flyplassen eller hotellet der, kanskje jeg kan ta morgenflyet til Liverpool på søndagen og få med meg siste kampen (hvis spenningen holder seg til siste kamp) Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/barcelona-boss-pep-guardiola-welcomes-6900414 Guardiola Lenke til kommentar
sector Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Ja så Guardiola har sans for måten Liverpool spiller fotball for tiden. Med den seedingen Liverpool har i Europa, kan det jo hende at Liverpool kan møte Bayern neste år i CL. Det hadde vært moro og se to lag som begge ønsker å spille skikkelig fotball. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 West Ham vant mot Sunderland og de vinner naturligvis med å ha nøkkeltallene mot seg. Bussen blir ikke parkert mot Liverpool i neste kamp, det blir Liverpool mot den kinesiske mur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Da er man tilbake fra Liverpool-oppholde. Reiste alene denne gangen(3.besøk) så bestemte meg for å gjøre ''classic tourist-shit''. Besøkte Museumet, art-gallery, Beatles-tour, albert docks, chinatown, you name it. Morsomt nok i seg selv det egentlig. Liverpool har en flott kultur og miks av mennesker. Møtte mange intresange folk og var ganske chill. Kom ganske seint på lørdagen så dro ut bare for å få noe å spise, da møtte jeg på det verste en nordmann kan møte på i utlandet: Andre nordmenn. Vi er seriøst i verst-klassen når det kommer til fyll og fanteri. Makan, ble ganske flau der jeg satt. Liverpool er en flott flott by, men fy for en horribel dialekt de har der nede.Kampen derimot var ingenting å være flau over. Kan stolt medele at jeg er 4\4 når det kommer til seiere på anfield. Bring it on! Fy faen for en stemning det var på Anfield. Hjalp jo på med DEN kongestarten, fucking brilliant!Gutta spilte som et gull-lag rett og slett. Sterling var RÅSTERK! Banens beste(kåret av nabolaget) Poetry in motiontra la la la lapoetry in motionla la la la la la! PS: Man bør ha dokorgrad i fysikk om man skal forstå seg på slot machines'a i england. Skjønte ikke bæret selv i alle fall. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) pics or it didnt happen Endret 31. mars 2014 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Kan ikke du bare stikke ned igjen til Liverpool til Chelski og City matchen og, Daniel? YNWA før kampen mot Spurs. Goosebumps. 2 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 http://www.nettavisen.no/na24/sjokkovergang-brendan--rodgers-blir-ny-united-manager/5184368.html Skandale at det skjer nå! Hvem skal steppe inn og fullføre jobben?!? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Ånei! Nå går jeg og hopper ut fra balkongen Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg vet ikke om det er sant, The Sun er tross alt en av kildene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Man linker ikke til The Sun vel? Fysj. 3 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Kan ikke du bare stikke ned igjen til Liverpool til Chelski og City matchen og, Daniel? YNWA før kampen mot Spurs. Goosebumps. Speiselag på forumet her for å få Daniel ned på de to kampene? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Å, hvilken skue: http://www.premierleague.com/en-gb/matchday/league-table.html Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Utrolig moro for Flanagan å få slike komplimenter! : http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2592858/Brazilian-legend-Cafu-pays-Liverpool-defender-Flanagan-ultimate-compliment.html 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Gleder meg å se at artikkelen ble lagt ut før 1. april. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Dårlig spill av unggutta i dag. Nettopp snytt for en straffe, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå