Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er man tilbake fra Liverpool-oppholde. Reiste alene denne gangen(3.besøk) så bestemte meg for å gjøre

''classic tourist-shit''. Besøkte Museumet, art-gallery, Beatles-tour, albert docks, chinatown, you name it. Morsomt nok i seg selv det egentlig. Liverpool har en flott kultur og miks av mennesker. Møtte mange intresange folk og var ganske chill. Kom ganske seint på lørdagen så dro ut bare for å få noe å spise, da møtte jeg på det verste en nordmann kan møte på i utlandet: Andre nordmenn. Vi er seriøst i verst-klassen når det kommer til fyll og fanteri. Makan, ble ganske flau der jeg satt. Liverpool er en flott flott by, men fy for en horribel dialekt de har der nede.

Kampen derimot var ingenting å være flau over. Kan stolt medele at jeg er 4\4 når det kommer til seiere på anfield. Bring it on! Fy faen for en stemning det var på Anfield. :D
Hjalp jo på med DEN kongestarten, fucking brilliant!
Gutta spilte som et gull-lag rett og slett. Sterling var RÅSTERK! Banens beste(kåret av nabolaget)

 

Poetry in motion
tra la la la la
poetry in motion
la la la la la la!

 

PS: Man bør ha dokorgrad i fysikk om man skal forstå seg på slot machines'a i england. Skjønte ikke bæret selv i alle fall. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...