sector Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Du verden for en kontroll på historien!! Helt fantastisk! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Sånn. Nå hjalp vi dere. Vinn ligaen nå. 4 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Takler ikke presset i morra, vettu. 2-1 til spurs. Er jo bare typisk oss, det. Men dersom historien faktisk gjentar seg i morra, da er det vel på tide å bli en believer for meg også.. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Så vidt jeg kan se, har dere City og Chelsea igjen. Om begge lag fortsetter 'like dårlig', sure. Om ikke, ingen tittel i år. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 At konkurrentene avga poeng idag gjør meg bare enda mer nervøs. Kribler i magen. Men dum som jeg er så forventer jeg faktisk en 5 - 0 seier Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Det er i Liverpools egen makt å sikre en tittel nå... Ikke at jeg tror det skjer, jeg frykter en formsvikt om en kamp eller to, da Liverpool har vært gode lenge nå i serien. 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 For gode, for lenge. Det holder aldri inn. Det skjer noe drit som fucker opp. Banna bein. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Kampen i morgen er så spennede at jeg nesten bæsjer på meg. SKål. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Ach... Du skulle fått deg noe som heter internett. Der kan du finne all mulig slags informasjon. Det finnes til og med hele nettsamfunn som "møtes" på nett for å diskutere alt mellom himmel og jord! Skaff deg det!!!! 17.00 5 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 hei hvor er det man kan få kjøpt sånn internett dah? jei bor nærme kiwi, selger de internett der? skulle jerne hatt internett jei også... trenger det. 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Dersom Liverpool vinner idag viser de at de virkelig har ambisjoner om å vinne denne sesongen.Satser på at de griper dagen, og virkelig viser at de kan tåle det presset de etterhvert får på seg. Men dersom de taper poeng, tror eg ikke de har den psyken det trengs i en slik situasjon de er i akkurat nå. Med tanke på at både City og Chelsea tapte poeng igår, har de en gyllen mulighet til å ta tabelltopp. Tottenham hjemme er vel en kamp som ikke bør være så vanskelig som Sunderland. Liverpool har 7 seiere på rad, og dersom de klarer det en gang til så vinner de serien. Men at de skal klare 14 seiere på rad til slutt, er vel vanskelig, og mye å forlange. Men det er jo lov å håpe...? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Har virkelig ikke troen på at vi avgir poeng i dag. Tottenham er et lag som kan overraske, men gjør sjeldent det. 60 % av kamper hvor Spurs har vunnet, har vært på bortebane, men likevel ser jeg ikke for meg hvordan deres 1.4 mål i gjennomsnitt skal stå opp i mot SAS og Liverpools mektige 2.7 mål. Nå har vi kommet så surrealistisk bra ut av denne sesongen, at et tap eller uavgjort i dag vil bli alt annet en akseptabelt. Både City og Chelsea avga poeng i går, og nå er det faen meg på tide å steppe opp. Særlig med tanke på Sunderland kampen i forrige runde, som ikke akkurat var en indikator på at vi faktisk kan stå igjen på topp, når poengene telles opp i mai. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Liverpool har 7 seiere på rad, og dersom de klarer det en gang til så vinner de serien. Men at de skal klare 14 seiere på rad til slutt, er vel vanskelig, og mye å forlange. Men det er jo lov å håpe...? Så sjansen for å klare 14 strake hadde vore større viss vi ikkje hadde vunne dei 7 siste? Mange synest å misforstå sannsynet vi her står overfor. Sannsynet for å vinne 14 strake er ganske lite ja. Sannsynet for å vinne 14 strake gitt siger i 7 første er ganske mykje større. Dette såframt Liverpool sitt fokus er å vinne kvar enkelt kamp, ikkje å forlenge ei lang sigersrekkje. Au passant, etter gw 35 i 2002 hadde også Liverpool ei sigersrekkje på 7 kampar i ligaen. Vi var nr. 2 i ligaen, 4 poeng bak ligaleiar Arsenal. Tap mot Tottenham punkterte tittelkampen. Før noverande runde var vi 4 effektive poeng bak Manchester City, 2. plass i ligaen, og 7 sigrar på rad. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Har virkelig ikke troen på at vi avgir poeng i dag. Tottenham er et lag som kan overraske, men gjør sjeldent det. 60 % av kamper hvor Spurs har vunnet, har vært på bortebane, men likevel ser jeg ikke for meg hvordan deres 1.4 mål i gjennomsnitt skal stå opp i mot SAS og Liverpools mektige 2.7 mål. Nå har vi kommet så surrealistisk bra ut av denne sesongen, at et tap eller uavgjort i dag vil bli alt annet en akseptabelt. Både City og Chelsea avga poeng i går, og nå er det faen meg på tide å steppe opp. Særlig med tanke på Sunderland kampen i forrige runde, som ikke akkurat var en indikator på at vi faktisk kan stå igjen på topp, når poengene telles opp i mai. Håper de fikk seg vekker mtp at lag faktisk kan ligge veldig dypt og forsvare seg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Flanagan har vært jævlig god i dag! 2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Haha, den der vendingen til Flanagan før han sentrer til Coutinho som scorer er jo bare helt latterlig. Så jo så himla enkelt ut. En vending som finter vekk 1-2 Tottenham-spillere som er oppe og presser. All kred til han for den.. Og latterlig god Agger egentlig er. Han har jo dominert hele kampen både i lufta og på bakken. Samtidig så gjør roen og ballbesittelsen til Agger Skrtel mye mer komfortabel bak der kan det virke som. Endret 30. mars 2014 av Cappo Lenke til kommentar
Populært innlegg Latias Skrevet 30. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 30. mars 2014 Jeg tror at vi går på poengtap mot Cardiff, Sunderland og/eller Tottenham. Utopi at vi tar 9p på de matchene. Gjør vi det kan en mod banne meg fra å poste innlegg fra Tottenham kampen blåses av til 12.4. Ergo 12 dagers ban. Quote for truth! Cheerio! Snakkes om et par uker. 31 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå