Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes nok mange sånne fans i alle leire. Husker etter den Asia-turneen Liverpool var på før sesongen, så snubla jeg over en Facebookprofil til en fra Thailand som hadde vært på den ene kampen de spilte nedi der. Han hadde Liverpooldrakt på det første profilbildet sitt, og Uniteddrakt på det andre :tease:

Lenke til kommentar

Finnes nok mange sånne fans i alle leire. Husker etter den Asia-turneen Liverpool var på før sesongen, så snubla jeg over en Facebookprofil til en fra Thailand som hadde vært på den ene kampen de spilte nedi der. Han hadde Liverpooldrakt på det første profilbildet sitt, og Uniteddrakt på det andre :tease:

En god fotballsupporter hvert fall :p

Håper på forsterkning i forsvaret til sommeren. Midtbanen vår føler jeg gjør en god jobb, og hvis vi beholder suarez/sturridge hadde de trengt en ving som kan putte litt mål også og har et godt defensivt arbeid

Lenke til kommentar

Er ofte fult av United suportere her inne og klager på filming av Liverpool spillere fordi om det skjer oftere i United, så hvorfor ikke linke den her. Hadde blitt voldsomt me linker om noen skulle gjort det hver gang da, så kanskje like greit og ikke gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...