GnilreG Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Leste enn plass at flere hundre tusen forlot United siden på Facebook etter Liverpool tapet, kan dette stemme? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) Ikke at det har all verdens å si.. Tror de skal fly fly over OT med "Wrong one. Moyes out" på Villa kampen imorgen. Hahaha. Endret 28. mars 2014 av The Doctor Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Finnes nok mange sånne fans i alle leire. Husker etter den Asia-turneen Liverpool var på før sesongen, så snubla jeg over en Facebookprofil til en fra Thailand som hadde vært på den ene kampen de spilte nedi der. Han hadde Liverpooldrakt på det første profilbildet sitt, og Uniteddrakt på det andre Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Finnes nok mange sånne fans i alle leire. Husker etter den Asia-turneen Liverpool var på før sesongen, så snubla jeg over en Facebookprofil til en fra Thailand som hadde vært på den ene kampen de spilte nedi der. Han hadde Liverpooldrakt på det første profilbildet sitt, og Uniteddrakt på det andre En god fotballsupporter hvert fall Håper på forsterkning i forsvaret til sommeren. Midtbanen vår føler jeg gjør en god jobb, og hvis vi beholder suarez/sturridge hadde de trengt en ving som kan putte litt mål også og har et godt defensivt arbeid Lenke til kommentar
sector Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Midtbanen trenger forsterkning. Og en ving eller to. Men det må være såpass at de kan inn og forsterke laget. Liverpool trenger ikke å kjøpe flere spillere de kan låne ut til andre lag. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/160028-everton-plan-tribute-to-96-at-goodison Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 http://gfycat.com/BaggyMildBarnacle Ikke helt Sturridge/Suarez-kvalitet enda, får en 3/10. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Suarez har ikke gjort noe slik denne sesongen, Sturride har prøvt seg 3-4 ganger da Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Det var en veldig rar post i denne tråden. Hvorfor poste den her? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Er ofte fult av United suportere her inne og klager på filming av Liverpool spillere fordi om det skjer oftere i United, så hvorfor ikke linke den her. Hadde blitt voldsomt me linker om noen skulle gjort det hver gang da, så kanskje like greit og ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 En united spiller filmer i en united kamp som har kamptråd. Tenkte kanskje det var der diskusjonen vedr. united spillere foregikk. Hvor diskusjonen rundt liverpool spillerne foregår bryr meg ikke mye. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Palace leder faen meg mot Chelsea! Tenk om Chelsea og City skulle tapr i dag, hadde vært fantastisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Sykt om dere hadde tatt serien i år. Ville vært en sensasjon. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Har tippa på Chelsea og City i dag. Ettersom jeg aldri vinner på tipping, så bør vi ha en god sjanse Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Tippa på City jeg også, trenger en trøstepremie. Tenk så altfor spennende gullkampen blir om Chelsea og City taper i dag, og vi vinner i morgen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Så fantastisk deilig at Chelsea gikk på snørra 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Word. Nå blir kampen halv syv helt utrolig å følge med på, gleder meg! 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Har tippa på Chelsea og City i dag. Ettersom jeg aldri vinner på tipping, så bør vi ha en god sjanse Godt jobba Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Har tippa på Chelsea og City i dag. Ettersom jeg aldri vinner på tipping, så bør vi ha en god sjanse Godt jobba Men nå har du jinxet det Lenke til kommentar
Populært innlegg GnilreG Skrevet 29. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 29. mars 2014 30. mars 1964 gikk Liverpool til topps på tabellen for første gang siden desember, etter å ha slått Tottenham 3-1, og vant senere ligaen - den første under Bill Shankly. I morgen er det 30. mars, 50 år senere, Liverpool kan gå til topps på tabellen for første gang siden desember, og motstander er - Tottenham. 22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå