Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Liverpool har slått både Everton og Tottenham denne sesongen slik at United kunne få en real sjanse på EL-spill. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Kjenner ikke en eneste oppegående person som er city supporter eller chelsea supporter. Valget blir lett for min del all den tid eg strengt tatt ikke kjenner noen idioter som er dette heller..... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Bra alle oppegående personene du kjenner er Liverpool supportere :love: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Kjenner flere oppegående Chelsea-supportere(og en city-fan) jeg, så de finns nok der ute, Jotun. At du kjenner ingen sier kanskje mer om deg enn dem? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Kjenner flere oppegående Chelsea-supportere(og en city-fan) jeg, så de finns nok der ute, Jotun. At du kjenner ingen sier kanskje mer om deg enn dem? Du får lese alt. Eg kjenner ingen chelsea og city supportere. Sier ikke noe mer Derfor er det enklere med seier til de. Når man da i tillegg legger til at her inne er det ingen citysupportere så tenker eg konklusjonen er grei! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Jo, skjønte nok den, men Chelsea er ikke en direkte ''nyhet'' i Norge. Og har en generelt stor fanskare(også før Roman kom inn) grunnet spillere som blant annet Zola. På 90-tallet var jo Chelsea(sammen med United, Tottenham og Liverpool) ''norskt''. Så synes det er litt rart at du kjenner ingen som heier på chelsea i din omgangskrets. Ikke at det er noe galt med det. ^^ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Hos meg er det utelukkende Liverpool (desidert størst utenom kanskje de eg kjenner som er united folk) arsenal og tottenham. En og annen freak er det. Men faktisk ingen som er chelsea eller city. Men så henger eg ikke veldig mye med fotballfolk..... Og spiller jo ikke fotball, så da mister eg jo selvsagt en del potensielle kandidater der. Så det er nok litt av forklaringen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Kjenner en City fan. Vet ikke om han kan kalles City-fan men han ble supporter siste halvdelen i 2011/2012 sesongen, så det sier jo sitt.... Til og med tattovert superbia in proelia eller hva det nå var langs armen. Artig type med god innsikt i engelsk fotball.... 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Høres ut som en idiot. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 http://touch.liverpool.no/nyheter/brendan-raskere-enn-bill-bob-og-kenny-til-150-ligaml.aspx Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Arsenal er heldige som får med seg poeng hjemme mot Swansea, topp tre og direkte CL-spill er høyst sannsynlig. Føler meg litt naiv og lurt etter å ha trodd at United skulle ta poeng fra City, hjelpe meg så ræva de er. Gullhåpet ble svekket, men vi får trolig medalje. Sånn passe fornøyd etter dagens runde. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Topp 3 er jo helt fantastisk! Hadde aldri turt å håpe på det før sesongen. Men, skulle vi greie å slå Tottenham, City og Chelsea hjemme kan det bli latterlig spennende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Vi må først slå Gus Poyet og Sunderland. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Det skulle ikke forbause meg om Sunderland er best etter førsteomgangen, jeg håper spillerne er fokuserte i morgen kveld. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Jepp, lagene som kjemper i bunn av tabellen kan ofte vise seg å være svært vanskelige å slå. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Jepp, lagene som kjemper i bunn av tabellen kan ofte vise seg å være svært vanskelige å slå. Håper du har rett i det, for da har Chelsea mange potensielle bananskall igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Dagen starter bra med en slik nyhet: Spillerens agent opplyser at innlånte Aly Cissokho kommer til å forlate Liverpool etter sesongen. Direkte sjokk er det nok ikke, men godt å få det bekreftet. BR's trackrecord når det kommer til innlånte spillere har ikke vært noe særlig. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Nei, og det er vel all grunn til å være skeptisk til spillere som hentes på lån, tydeligvis ikke alle han har hatt helt troa på. Jeg undres om det er de samme personene som har ansvar for alle overgangene, eller om det er noen med skills som sto bak kjøpet av Sturridge og Coutinho, mens andre er ansvarlige for Aspas, Moses, Aly, Luis Alberto osv. Det er spesielt skuffende at Aspas og Alberto knapt har en rolle som back-up. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Kamp ikveld da gutter, vi får vell bare bli vandt med å spille på onsdager fremover. Gus Poyet var ute med leppa i gårdagens pressekomferanse, mente at Liverpool ville ha vært på midten av tabellen uten Suarez, noe som er latterlig. Gerrard og Sturridge har 30mål mellom seg alene. Hadde ikke sannynligivs vært på 3.plass, men kjempet rundt 6,5,4.plass tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå