Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

14 gule kort er forresten riktig, 11 i 11/12, 7 forrige sesong og har sju så langt denne sesongen.

Du må ta med cupkampene også da. 14 i ligaen pluss ett i FA-cupen.

 

Gerrard har bare sju i ligaen, men på grunn av to gule i FA-cupen så er han bare ett kort unna suspensjon. Tiote er to kort fra karantene siden han har ett gult fra ligacupen.

Lenke til kommentar

Men nullstilles dette 2.april?

 

Vi skal spille mot;

 

Sunderland (H)

Tottenham (H)

 

------ 2.april -------

 

West Ham (B)

Man City (H)

 

Er det ikke bedre å benke Gerrard de neste to kampene? Så kan han komme inn siste 30.min mot Tottenham? Allen/Lucas vil klare jobben okei vil jeg tro.

 

Samtidig etterlyste jeg hvile av Suarez mot Cardiff.

Ville gjerne tatt av han på 5-3. Hvis vi leder 2-0 mot Sunderland i det 60.min håper jeg Aspas kan få siste halvtimen og Suarez hvile.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

 

14 gule kort er forresten riktig, 11 i 11/12, 7 forrige sesong og har sju så langt denne sesongen.

Du må ta med cupkampene også da. 14 i ligaen pluss ett i FA-cupen.

 

Gerrard har bare sju i ligaen, men på grunn av to gule i FA-cupen så er han bare ett kort unna suspensjon. Tiote er to kort fra karantene siden han har ett gult fra ligacupen.

 

 

Riktig, riktig, Tenkte ikke så langt.

Lenke til kommentar

Det er rett og slett veldig spennende om dagen.

 

Vinner vi de siste kampene våre så ser alt ut til at vi vil bli seriemester.

 

Selv tror jeg på 3.plass og håper vi klarer det.

 

Pr nå er vi ranket veldig lavt på UEFA rankingen så vi får en tøff motstander om CL kval hvis vi kommer på 4.plass. 3.plass er en behaglig direkte plass inn i gruppespillet, to mindre kamper og lettere å forsterke laget fra 1.juli da premissene for sesongen er ferdig lagt.

Lenke til kommentar

Vet ikke om noen United-supportere her inne enda har ytret noe meninger av typen "håper City slår oss på tirsdag for da minsker sjangsen for at Pool vinner ligaen!" - og reaksjoner på dette. Hva hadde dere syns om sånne ytringer? Mener å huske det var et par sånne andre veien for ikke så altfor lenge siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...