Latias Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 14 gule kort er forresten riktig, 11 i 11/12, 7 forrige sesong og har sju så langt denne sesongen. Du må ta med cupkampene også da. 14 i ligaen pluss ett i FA-cupen. Gerrard har bare sju i ligaen, men på grunn av to gule i FA-cupen så er han bare ett kort unna suspensjon. Tiote er to kort fra karantene siden han har ett gult fra ligacupen. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Men nullstilles dette 2.april? Vi skal spille mot; Sunderland (H) Tottenham (H) ------ 2.april ------- West Ham (B) Man City (H) Er det ikke bedre å benke Gerrard de neste to kampene? Så kan han komme inn siste 30.min mot Tottenham? Allen/Lucas vil klare jobben okei vil jeg tro. Samtidig etterlyste jeg hvile av Suarez mot Cardiff. Ville gjerne tatt av han på 5-3. Hvis vi leder 2-0 mot Sunderland i det 60.min håper jeg Aspas kan få siste halvtimen og Suarez hvile. Endret 24. mars 2014 av YNWA32 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Suarez hviler aldri. Tipper han og BR har en deal. Endret 24. mars 2014 av indahla Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 14 gule kort er forresten riktig, 11 i 11/12, 7 forrige sesong og har sju så langt denne sesongen. Du må ta med cupkampene også da. 14 i ligaen pluss ett i FA-cupen. Gerrard har bare sju i ligaen, men på grunn av to gule i FA-cupen så er han bare ett kort unna suspensjon. Tiote er to kort fra karantene siden han har ett gult fra ligacupen. Riktig, riktig, Tenkte ikke så langt. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Suarez hviler aldri. Tipper han og BR har en deal. Virker faktisk slik ja... Det er fint så lenge han er i form og scorer mål, men nå er det 3 kamper på 8 dager og da kan en liten strekk/annen skade lett komme Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Suarez er aldri skadet. Hvis han ikke spiller er det av helt andre årsaker.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Han sørger for å få hvile innimellom uansett, så trenger ikke benke han. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Det er rett og slett veldig spennende om dagen. Vinner vi de siste kampene våre så ser alt ut til at vi vil bli seriemester. Selv tror jeg på 3.plass og håper vi klarer det. Pr nå er vi ranket veldig lavt på UEFA rankingen så vi får en tøff motstander om CL kval hvis vi kommer på 4.plass. 3.plass er en behaglig direkte plass inn i gruppespillet, to mindre kamper og lettere å forsterke laget fra 1.juli da premissene for sesongen er ferdig lagt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Vet ikke om noen United-supportere her inne enda har ytret noe meninger av typen "håper City slår oss på tirsdag for da minsker sjangsen for at Pool vinner ligaen!" - og reaksjoner på dette. Hva hadde dere syns om sånne ytringer? Mener å huske det var et par sånne andre veien for ikke så altfor lenge siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) In Moyes I trust. Han har ikke skuffet meg så langt. Endret 24. mars 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Mesteparten av United fansa jeg kjenner håper City elle Chelsea vinner ligaen, ikke Liverpool hvertfall. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Norske United-supportere misliker vel Liverpool mer enn City vil jeg tro, på samme måte at vi misliker United langt mer enn Everton. Men hvordan er det i England, hater engelske United-supportere oss mer enn City der også? Lenke til kommentar
sector Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) For første gang på mange år er det god grunn til å heie på ManU. Håper Moyes får et lite drypp, og stiller med et lag som er i stand til å vinne kampen mot City. Glory glory Man United!! YNWA!! Endret 24. mars 2014 av sector Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Får håpe United hjelper oss i morgen! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Aldri verden om jeg sier ''Glory glory...-ordet'' ut av min munn!! Men uansett, jeg håper faktisk på United-seier mot City i morgen. Æsj, jeg fikk en ekkel smak i munnen nå... 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Ah! det betyr så lite om vi sier glory glory osv, det laget har hatt en så strålende sesong sett med våre øyne, at det ikke betyr noe som helst. Må se litt stort på ting, og være litt raus! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Suarez er aldri skadet. Hvis han ikke spiller er det av helt andre årsaker.. Hvis han ikke spiller så har han bitt noen (igjen). Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Mesteparten av United fansa jeg kjenner håper City elle Chelsea vinner ligaen, ikke Liverpool hvertfall. Det gjør jeg også. Gulla til de to lagene der betyr så lite. Ønsker dog ikke at vi skal tape mot City i morgen kun fordi det gir mindre sjangse til Pool, noe jeg mener å huske flere pool-supportere ønsket for noen år siden. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Å husk nå at vi slo Blackburn for dere i 1995 på Anfield og Man utd klarte å kuke det til på egenhånd. Jeg håpet ikke at Liverpool skulle slå Blackburn den gangen. Endret 24. mars 2014 av oOF 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå