Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg får ikke lyd på TV Ants. Noen som har samme problemet? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) JAAAA! Bønna! For et raid! Edit: Faen!! Endret 25. september 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 javel...... Hva kan man si til slikt?? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 nei er vell ikke sånn at jeg skal se den kampen da.... Lenke til kommentar
mintman Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Linjedommeren må jo være blind! To Reading spiller står jo på streken nå ballen skytes. Soleklar offside...... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Linjedommeren må jo være blind! To Reading spiller står jo på streken nå ballen skytes. Soleklar offside...... 9575089[/snapback] 4 var det! Og jeg mener de er innblandet i spillet da de hindrer vår STORE keeper i gjøre noe. MEN denne dommeren kan pakke sakene sine.. Talentløs dømming!! Heldigvis er det begge veier. Men han har jo ikke begrep på noe. Da tenker jeg ikke på målet, det er slik det er.. Klandrer han ikke for det.. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Torres blir jo bokstavlig talt overfalt hver gang han er i nærheten av ballen. Endret 25. september 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Swome Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Trenger en Gerrard utpå der.. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 oppsummering.. Kjedelig! Liverpool er dårlige dommeren er dårlig.. Crouch Hva gjør han på banen? Han er ferdig!! Torres Hva har han gjort galt?? man fortjener ikke å bli voldtatt Resten har ikke gjort så mye verken bra eller dårlig, et dårlig kollektiv som ikke har fungert i det hele tatt. Våre "nye" har vist at de har noe stort i seg, men tror det er litt for høyt nivå enda!! Gi de litt mer tid på reserve. Sissoko har også vist seg stabil MEN han er nå min nr 4 på sentral midtbane!! Har langt igjen, mannen eier jo ikke ballkontroll. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Hvordan ser det ut spillemessig? OBS (Svantekiller) der fikk jeg svaret Endret 25. september 2007 av GoLiUss Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Synes det har vært en grei kamp, ingen som har utmerket seg negativt for å si det sånn, kanskje utenom dommeren, han kan hvertfall være konsekvent når han gang på gang velger og ikke blåse når Torres og Crouch blir regelrett overfalt, mens han blåser bare forsvaret vårt ser på Readingspillerne. Edit: Torres er elskbar.. Endret 25. september 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 UT: Crouch (!), Sissoko INN: Gerrard, Hobbs Lenke til kommentar
mintman Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Virker som selvtilitten til Crouch har fått seg et realt skudd for baugen. Han har virkelig store problemer. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Tenk dere Ian Rush og Torres Det hadde blitt paret Jeg synes ikke det er greit jeg. De virker så usikre bakover. Det skal ikke Liverpool ihvertfall ikke mot dette laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Virker som selvtilitten til Crouch har fått seg et realt skudd for baugen. Han har virkelig store problemer. 9575359[/snapback] Og jeg tror neppe selvtilliten hans blir sterkere på benken vår. Får han bort i januar, så får vi heller gamble på at "bare" fire spisser er nok. Ser gjerne Babel der fremme sammen med Torres. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Quote fra kampreferatet til liverpool.no: Godt hjulpet av en tafatt dommer har de delvis lykkes. Rafa Benitez må ha grøsset mer enn en gang når Fernando Torres har blitt sendt sprellende i bakken av dørvaktene Bikey og Duberry i hjemmelagets midtforsvar. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Torres!! La den mannen spille hver kamp! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) For en fighter Torres er. En helt fantastisk spiller Hadde vært deilig om han hadde putta. Endret 25. september 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå