YNWA32 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Få han vekk fra Liverpool.LOL.Er du seriøs? Ikke for å være YNWA32, men jeg var seriøs ja. Hvorfor skal jeg blandes inn i dette? 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Det var en spøk for bekreftelse at jeg ikke trolla. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Og hvor har jeg trollet? 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Chelsea taper. Vi er virkelig i tittelkampen nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Chelsea taper. Vi er virkelig i tittelkampen nå. Må først slå United på Old Trafford. Gjør vi det er i minste fall Champions League sikkret. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Ta en kamp om gangen, det har vi vert ganske flinke til i år, selv om det er noen vi ikke har møtt opp i. Vi møter ihvertfall opp i morgen, så får vi se hvordan det går. Helga har gått utroooooolig seint, hvorfor kunne det ikke vert motsatt, sånn til vanlig mener jeg. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 En kamp om gangen? HA! Vi tar alle i morgen heller. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Få han vekk fra Liverpool.LOL.Er du seriøs? Ikke for å være YNWA32, men jeg var seriøs ja. Enrique er mye skadeplaget, dårlig til å markere og stoppe farlige baller fra dødballsituasjoner og innleggene. Også er ikke venstre slegga hans heller ikke helt på glid. Han har gode kvaliteter også, men de synes jeg ikke veier opp for de dårlige kvalitetene. Men for all del, han er den beste venstrebacken vi har... som nesten ikke spiller. Ok, takk til deg. Nå kan du krype tilbake til hullet du kom i fra. Enrique i form en sannsynligvis ligaens beste VB, var jævlig bra før han ble skada. 4 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Den beste? Hva med Baines, Evra eller Shaw? Bedre enn dem også? Fuck no. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Han er i toppform bedre en Evra og Shaw ja. Dog er Shaw ung, britisk og meget god så bedre å ha hatt han. Fordi med skadehistorikken Enrique nå ha betyr det at Shaw er et bedre valg pdd. Baines er selvsagt mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Den beste? Hva med Baines, Evra eller Shaw? Bedre enn dem også? Fuck no. Evra er ikke engang topp 5 venstrebacker i ligaen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Når jeg tenker meg om, var Evra kanskje ikke et så godt eksempel allikevel, men han er vel ikke på topp 5 skadelisten i ligaen heller... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Enrique var god, men hælledussen han lider av det samme som Johnson: Midlertidige blackouts. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Den beste? Hva med Baines, Evra eller Shaw? Bedre enn dem også? Fuck no. Evra er ikke engang topp 5 venstrebacker i ligaen. Lol. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Den beste? Hva med Baines, Evra eller Shaw? Bedre enn dem også? Fuck no. Baines, oppskrytt og middelmådig. Evra, lol... Vanskelig å svare på Shaw siden jeg ikke har sett mye av han. Men det føler jeg med sikker på at han er uansett. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Øh, nei. Han er en ok løsning. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Er det bare jeg som syns Skrtel virker mer komfortabel når han spiller med Agger? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Han er god i dag så langt. Så lenge de holder seg skadefrie så er det ingen grunn til å endre forsvaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå