The Doctor Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 http://lfcmedia.eu/?p=87 Alle utenom Enrique er fit til søndag! Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Hva i all verden skjer med Enrique, egentlig? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 http://lfcmedia.eu/?p=87 Alle utenom Enrique er fit til søndag! Nuvel. "Dermed er det bare Jose Enrique som ikke er aktuelt, etter sin kneoperasjon. Sebastian Coates er som kjent ute for resten av sesongen med en korsbåndskade." Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Hadde glemt han var i klubben Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Få han vekk fra Liverpool. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Vi vet ingenting om Enrique-situasjonen. For alt vi vet kan det være noe karrieretruende på gang. Han var vel hos en spesialist i USA? Ser ikke poenget med å kaste bort vår beste back før vi vet mer. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 "- Jose Enrique hadde en kompleks kneskade, og er nå i en prosess med å gjenvinne den siste styrken igjen etter operasjonen, før han kan begynne å trene igjen.- Jeg vil ikke sette noen eksakte datoer for når disse spillerne vil være tilbake, men jeg håper at vi mot slutten av inneværende måned kan nærme oss å ha Jose, Lucas og Sakho tilbake i spill igjen.- Det er normalt i en tropp på 25 at man har 3-4 spillere ute med skader om gangen. Vi skulle selvsagt gjerne sett at manageren hadde hatt en fulltallig tropp å velge fra, men dessverre er det flere spillere som har pådratt seg komplekse langtidsskader denne sesongen, og det er da det kan bygge seg opp med flere skader, fordi de gjenværende spillerne må spille hyppigere." -liverpool.no, Tirsdag 11.02.2014. Skulle gjerne hatt han tilbake. Mange kamper hvor han "stengte" venstresiden. Dog har han sikkert skylden for noen mål imot. Men klart den spilleren jeg vil beholde (i forsvarsrekken), om han blir 100%. Men det er kansje ikke han Ally1987 tenker på. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Usikker på om Ally snakker om Coates eller Enrique. Coates har ingen framtid i Liverpool, så vidt jeg kan se, mens Enrique er en fantastisk når han er skadefri. Får virkelig håpe at han blir helt frisk igjen, det går en stund mellom solide venstrebacker i Liverpool. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Få han vekk fra Liverpool. LOL. Er du seriøs? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Når jeg leser posten hans på ny ser jeg at det sannsynligvis var Coates han snakket om. Gir hvertfall litt mer mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Gårsdagens bursdagsfeiring av Allen. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Gårsdagens bursdagsfeiring av Allen. Hvor er BR? Hadde forventet at han lå på gulvet foran.. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Få han vekk fra Liverpool. LOL.Er du seriøs? Ikke for å være YNWA32, men jeg var seriøs ja. Enrique er mye skadeplaget, dårlig til å markere og stoppe farlige baller fra dødballsituasjoner og innleggene. Også er ikke venstre slegga hans heller ikke helt på glid. Han har gode kvaliteter også, men de synes jeg ikke veier opp for de dårlige kvalitetene. Men for all del, han er den beste venstrebacken vi har... som nesten ikke spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå