knipsolini Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Han skal få lov til å endre på det som har vært krise, les: forsvaret. Men oppover på banen har det fungert veldig bra, og det vil med all sannsynlighet gå utover det offensive spillet vårt om Lucas skal benke Hendo/Sterling/Coutinho. Jeg synes det er greit at vi er litt ustabile defensivt når vi fungerer så bra offensivt. PS: Gerrard, Henderson, Coutinho, Suarez, Sterling og Sturridge har spilt alle kampene fra start etter at Lucas ble skadet, bortsett fra siste kamp hvor Sterling ble byttet inn i andre. Endret 7. mars 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Ikke minst er det viktig å trekke frem Allen som en bidragsyter. I lang tid har han sett ut som å være et bomkjøp i mine øyne, men han har vist den sisste tiden (etter noe skadeopphold) at han presterer på et jevnt proffesjonelt nivå, bare han får tilliten. Absolutt en spennende spiller å følge videre, særlig i forhold til Lucas videre situasjon i troppen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 ^Morsomt. Allen har vært en katastrofe i samtlige kamper, bortsett fra innhoppet han hadde 2 kamper siden, fikk vel 20minutter mot slutten og hadde 2 gode innvolveringer. Absolutt den aller siste spilleren i hele stallen jeg vil se på banen.Synes forøvrig Zu er noe hard mot Gerrard. Har hatt noen defensive blundere her og der, men absolutt ikke hans feil at forsvaret vårt har vært rusa på et eller annet sterkt noe. Har taklet den nye rollen på et helt nydelig vis spør du meg, får ballen frem, både korte og lange. Setter i gang de fleste angrepene. Og hvem vil du ha ut på midten om Lucas skal inn i starte-elleveren?Anyway. Gleder meg til Utd-kampen. Føler vi burde kjøre over det laget for øyeblikket, men som vi vet lever de kampene sitt eget liv. Forsvaret+Mignolet må i hvert fall forbedre seg.. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Enig. Eneste som kan ødelegge for oss mot United er Webb Sitér meg etter matchen på at Cleverley vasker hele LPool så JÆVELI da. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Enig. Eneste som kan ødelegge for oss mot United er Webb Sitér meg etter matchen på at Cleverley vasker hele LPool så JÆVELI da. Cleverley kan vaske så hardt han kan, men United kommer ikke til å holde buret reint. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg vil gjerne se Sakho/Agger fast etter United kampen. Samt midtbane treer med Lucas-Gerrard-Henderson. Da har vi nok defenisve fibre til å tette igjen og vinne kamper 2-0 og ikke hockey resultater. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Kan ikke både Lucas og Gerrard spille sammen som DM? Endret 8. mars 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Kan ikke både Lucas og Gerrard spille sammen som DM? Hadde vært konge med en 3-5-2 formasjon igjen! Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg vil gjerne se Sakho/Agger fast etter United kampen. Samt midtbane treer med Lucas-Gerrard-Henderson. Da har vi nok defenisve fibre til å tette igjen og vinne kamper 2-0 og ikke hockey resultater. Er ikke 2-0 et relativt vanlig resultat i hockey? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Jeg vil gjerne se Sakho/Agger fast etter United kampen. Samt midtbane treer med Lucas-Gerrard-Henderson. Da har vi nok defenisve fibre til å tette igjen og vinne kamper 2-0 og ikke hockey resultater.Er ikke 2-0 et relativt vanlig resultat i hockey?Like vanlig som 5-0 i fotball, snitt mål pr kamp i hockey er vel rundt 5.4, rundt 2.7 i Premier League. Endret 8. mars 2014 av YNWA32 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Kan ikke både Lucas og Gerrard spille sammen som DM? Hadde vært konge med en 3-5-2 formasjon igjen! Spennende lag det ja Mignolet Sakho - Agger - Skrtel Johnson - Gerrard - Lucas - Henderson Coutinho Suarez - Sturridge Inn fra benk; Allen - Sterling - Aspas - Moses Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg vil gjerne se Sakho/Agger fast etter United kampen. Samt midtbane treer med Lucas-Gerrard-Henderson. Da har vi nok defenisve fibre til å tette igjen og vinne kamper 2-0 og ikke hockey resultater.Er ikke 2-0 et relativt vanlig resultat i hockey?Like vanlig som 5-0 i fotball, snitt mål pr kamp i hockey er vel rundt 5.4, rundt 2.7 i Premier League. Hmm, OK. Så litt I OL, det var målfattige greier. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 OL er landslag, lite samspilt. = lettere å få til defensiv struktur en offensiv. Se på NHL!! Men hvorfor diskuterer vi hockey? Gi meg matchday snart!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hvilket resultat ønsker folket seg i kveldens London-derby? Hugge oss innpå i gullkampen, sikre fjerdeplassen, eller et kjedelig uavgjortresultat som blir litt av begge deler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Tottenham-seier takk. Ser heller fremover enn bakover. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Ønsker meg en underholdende 4-4. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Håper på uavgjort eller vinn til Chelski. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg håper på Tottenham poeng. Men det viktigste fremover er at Arsenal taper poeng. Så fint at de gikk videre i FA cupen. Jeg sikter meg inn på 3.plass i ligaen. 4.plass er "ok", 5.plass er krise. Topp 2 er avhengig av en kraftig forbedring defensivt, resultater som går vår vei og seier mot Chelsea og City. Ergo lite sannsynlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1571426 Kamptråd til neste søndag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Pass and move, boys. Pass and move. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå