Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Webb er en av de dårligste dommerne, Phil Dowd er bedre enn han...

Er du vittig? Webb er Englands beste. Ikke at det betyr mye.

Han er nok ikke verst, men ikke best heller. Tapt seg voldsomt de siste 2 årene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sakho og Lucas spiller for reservelaget ikveld. Når Lucas kommer tilbaket til A-laget

så får hele laget et nytt giv, Gerrard kan endelig komme lengre frem på banen og vårt defensive element blir styrket. Gleder meg, håper han starter mot United.

Lenke til kommentar

Sakho og Lucas spiller for reservelaget ikveld. Når Lucas kommer tilbaket til A-laget

så får hele laget et nytt giv, Gerrard kan endelig komme lengre frem på banen og vårt defensive element blir styrket. Gleder meg, håper han starter mot United.

Usikker på hvor mye jeg gleder meg. Gerrard har gått inn i sin defansive rolle som et beist de siste månedene. Fair nuff' han var ræva de første 5-6 rundene, men nå er det virkelig imponerende hvilken utrolig viktig rolle han spiller hver kamp. Blir spennende å se

• Liker 2
Lenke til kommentar

Synes vi spiller mye bedre nå når Lucas ikke spiller.

Lenke til kommentar

Synes vi spiller mye bedre nå når Lucas ikke spiller.

Og slipper inn mer mål..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det er 10 kamper igjen, ser heller at Liverpool tetter igjen bak enn at vi vinner kamper 5-4.
Mål blir det uannsett, da er det bedre å sikre med Lucas. Ikke uten grunn at Liverpool slipper inn 3-4 mål hver kamp med Gerrard i Lucas-rollen. Dette hadde ikke skjedd med Lucas på banen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

De to hadde fått mye færre sjanser på å prøve. Ergo mindre mål imot.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Etter at Lucas ble skadet har vi fem seire og én uavgjort i PL. Vi har i snitt scoret 3,3 mål, og sluppet inn 1,2 mål. Jeg ser ingen grunn til å kødde med suksessformelen.

Så ved å sette inn Lucas så kødder Brendan Rodgers med suksessformelen?

Som om BR har spilt med de samme spillerne og samme formasjon i de seks kampene?

Newsflash: He didn't. :)

Bruker man ''din tankegang'' så burde jo Skrtel fått spille samtlige av de gjenværende kampene no matter what, er det DET du virkelig vil?

Inn med Lucas for å styrke defensive tryggheten i laget imo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...