Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Synes Lee Probert er englands beste dommer pdd. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Webb er en av de dårligste dommerne, Phil Dowd er bedre enn han... Er du vittig? Webb er Englands beste. Ikke at det betyr mye. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 En dommer som er redd for å ta store avgjørelser er en dårlig dommer, imo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Webb er en av de dårligste dommerne, Phil Dowd er bedre enn han... Er du vittig? Webb er Englands beste. Ikke at det betyr mye. Han er nok ikke verst, men ikke best heller. Tapt seg voldsomt de siste 2 årene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Sakho og Lucas spiller for reservelaget ikveld. Når Lucas kommer tilbaket til A-laget så får hele laget et nytt giv, Gerrard kan endelig komme lengre frem på banen og vårt defensive element blir styrket. Gleder meg, håper han starter mot United. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Sakho og Lucas spiller for reservelaget ikveld. Når Lucas kommer tilbaket til A-laget så får hele laget et nytt giv, Gerrard kan endelig komme lengre frem på banen og vårt defensive element blir styrket. Gleder meg, håper han starter mot United. Usikker på hvor mye jeg gleder meg. Gerrard har gått inn i sin defansive rolle som et beist de siste månedene. Fair nuff' han var ræva de første 5-6 rundene, men nå er det virkelig imponerende hvilken utrolig viktig rolle han spiller hver kamp. Blir spennende å se 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Still med samme lag som vi har gjort de siste rundene sier nå jeg. Det funker! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Helt enig! Hvorfor endre på noe som fungerer så bra. Jeg ville helst likt å se Sakho og Lucas på benken i kampen mot United. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Nå starter kampen Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) LFCTV (Sumo) Lucas, Sekken, Tex og Jones Endret 7. mars 2014 av AllFather Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Moro å se Sakho og Lucas mot kids. De får nok å bryne seg på, til tross.Gressmatta ser forøvrig helt på trynet ut. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Sakho og Lucas spiller for reservelaget ikveld. Når Lucas kommer tilbaket til A-laget så får hele laget et nytt giv, Gerrard kan endelig komme lengre frem på banen og vårt defensive element blir styrket. Gleder meg, håper han starter mot United. Synes vi spiller mye bedre nå når Lucas ikke spiller. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Sakho og Lucas spiller for reservelaget ikveld. Når Lucas kommer tilbaket til A-laget så får hele laget et nytt giv, Gerrard kan endelig komme lengre frem på banen og vårt defensive element blir styrket. Gleder meg, håper han starter mot United. Synes vi spiller mye bedre nå når Lucas ikke spiller. Og slipper inn mer mål.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Det er 10 kamper igjen, ser heller at Liverpool tetter igjen bak enn at vi vinner kamper 5-4.Mål blir det uannsett, da er det bedre å sikre med Lucas. Ikke uten grunn at Liverpool slipper inn 3-4 mål hver kamp med Gerrard i Lucas-rollen. Dette hadde ikke skjedd med Lucas på banen. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hadde heller ikke skjedd om Skrtel og Toure ikke hadde konkurrert om å drite seg mest ut i forsvar. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) De to hadde fått mye færre sjanser på å prøve. Ergo mindre mål imot. Endret 7. mars 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Si ikke det. Ingenting med de to overrasker meg lengre Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Etter at Lucas ble skadet har vi fem seire og én uavgjort i PL. Vi har i snitt scoret 3,3 mål, og sluppet inn 1,2 mål. Jeg ser ingen grunn til å kødde med suksessformelen. 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Enig. Eneste som kan ødelegge for oss mot United er Webb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Etter at Lucas ble skadet har vi fem seire og én uavgjort i PL. Vi har i snitt scoret 3,3 mål, og sluppet inn 1,2 mål. Jeg ser ingen grunn til å kødde med suksessformelen. Så ved å sette inn Lucas så kødder Brendan Rodgers med suksessformelen? Som om BR har spilt med de samme spillerne og samme formasjon i de seks kampene? Newsflash: He didn't. Bruker man ''din tankegang'' så burde jo Skrtel fått spille samtlige av de gjenværende kampene no matter what, er det DET du virkelig vil? Inn med Lucas for å styrke defensive tryggheten i laget imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå