KANE2009 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Det er fordi dere ikke har møtt Newcastle enda. Ingen tar rotta på Pardew. Holder Liverpool seg ubeseiret helt frem til vi møter Newcastle så blir jeg en lykkelig mann. Tja. Tar heller et tap og 2 seire enn 2 uavgjort og 1 seier (dette er et eksempel, jeg vet at det er mer enn 3 kamper til Newcastle-kampen). Ubeseiret tittelen gir jeg beng i. Her er det poengene som teller! Endret 24. februar 2014 av Kimma16 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Agger på vei ut? http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=40530&zone=1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Hadde ikke brydd meg om han forsvant. Hyggelig kar men kronisk skadet og ubrukelig mot store motspillere Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg håper virkelig ikke det er er sant. Den eneste midtforsvareren jeg stoler på. Om vi skal satse på Skrtel og Toure fremfor Agger så blir jeg jævlig oppgitt. Det store minuset med Agger er selvfølgelig alle skadene hans. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Helt tragisk at det er Agger som skal ut og ikke Skrtel. Greit nok at Agger er mye skadet, men han er milevis bedre enn de andre stopperne vi har. Skrtel er krise! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg liker Skrtel. 2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Si meg, er dette en spøk? Si at Rodgers tuller. Ja, vi har sluppet inn mange mål på grunn av personlig feil, men det er da vitterlig ikke Agger som har gjort disse feilene, men snarere spesielt Skrtel og også Toure. Det er også viktig med variasjon blant stopperene. To tankstopper er sjeldent en god kombinasjon. På samme måte som at to stopper av Agger sin type hadde vært dårlig. En god kombinasjon i forsvaret er en tankstopper kombinert med en mer teknisk stopper. At Agger ikke takler det fysiske spillet er bare tull. Å ofre Johnson og Agger for å kjøpe enda flere offensive spillere er ren idioti. Det blir ikke tettere bakover av det. Agger bør få bli kontrakten ut ihvertfall mener nå jeg. Johnson kan selges om vi får tak i f.eks Montoya. Men å finne en stopper av Agger sin type skal du nok lete lenge etter. Med Sakho i klubben mener jeg at vi burde lempe unna Skrtel hvis gode alternativer er tilgjengelig. Endret 25. februar 2014 av Cappo Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Agger er en langt bedre duellspiller enn han får creds for. Synes han gjorde mye bra mot Swansea, og det er viktig å huske på at det var første kampen etter en skade. Skjønner ikke hvor denne "ubrukelig mot store spillere"-myten kommer fra? Toure er direkte farlig å spille med, helt latterlig hvis han skal bli foretrukket foran Agger. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 " Spissen står med elleve pasninger i Premier League hittil denne sesongen." .no strikes agian! 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Husker at Agger gruste Swanseaspillerne i lufta gang etter gang. Helt tragisk. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg tror nok at det er varsko til Agger om å heve spillet sitt. Han er tross alt visekaptein i klubben. 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Husker at Agger gruste Swanseaspillerne i lufta gang etter gang. Helt tragisk. Ja, for Swansea er det mest fysiske laget i Premier League. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) De var i hvert fall gode nok til å sende Man U ut av cupen med en heading på Old Trafford Endret 25. februar 2014 av oOF 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Hvem har ikke slått United på OT denne sesongen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hvem har ikke slått United på OT denne sesongen? Liverpool? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Er vel bare fordi vi ikke har spilt enda. Vi får spille med damelaget, så det blir en jevn kamp Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Nå har jo Manchester U. fått tilbake både RvP og Rooney. Det blir nok betydelig vanskeligere å slå dem enn hva det var i januar. Lenke til kommentar
sector Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Nå har jo Manchester U. fått tilbake både RvP og Rooney. Det blir nok betydelig vanskeligere å slå dem enn hva det var i januar. Men nå er Liverpool betydelig vanskelig å slå de og, så tiden vil vise. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 La oss fokusere på å vinne borte mot Southampton først .En kamp om gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå