toreae Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Håper ikke at noen begynner å slappe av med 6 poeng ned til 5.-plassen. Gremmes fortsatt over Hull-kampen før jul. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Haha, deilig at Spurs tapte. Ser veldig lyst ut for CL-plass, som så veldig vanskelig ut før sesongen startet. Lenke til kommentar
sector Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Haha, deilig at Spurs tapte. Ser veldig lyst ut for CL-plass, som så veldig vanskelig ut før sesongen startet. Vel, ikke kalkuler med CL-plass på forskudd, men nyt øyeblikket. Det er fortsatt 33 poeng å spille for, for alle lagene, så mye kan enda skje. Men ikke glem at det er Liverpool som har det beste utgangspunktet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Caller Sturridge som en total flopp. Nailed it. Nei å nei nå føler jeg meg dum altså. Ha det bra, går og kutter meg selv igjen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Hvis du kutter deg i eksisterende arr så får du ikke flere. Genialt triks! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Hvis du kutter deg i eksisterende arr så får du ikke flere. Genialt triks! Hvorfor skulle jeg det? Jeg vil jo at folk skal se hvor ille jeg har det og synes synd på meg! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Joa, men kan være tøft å finne nye plasser når man har kuttet seg mye! Lenke til kommentar
toreae Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Hvis du kutter deg i eksisterende arr så får du ikke flere. Genialt triks! Av erfaring? Hva med å kutte seg i åpne sår? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 For å få ekstra oppmerksomhet anbefaler jeg ansiktet:) Lenke til kommentar
Populært innlegg Old Game Skrevet 23. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 23. februar 2014 fem poengs luke er ikke allverden, men Liverpool er dobbelt så gode som lagene som halser etter, så kampen om 4 plassen er nå bare teoretisk. LFC har også et enkelt kampprogram igjen, 11 stk i tallet. Ganske utrolig hvor mye bedre Rodgers mannskap er bl.a oss som tross alt har langt "større" navn på papiret. Har ingen klager, dere fortjener 3-4 plass. Synd Chelsea havner foran, dere er ti ganger så underholdene å se på som det kriselaget til Mourinho. Vinner CFC ligaen så er det en skam for ligaen. Kun City er bedre enn Pool og det smerter meg mye å erkjenne. Arsenal er ok, men Liverpool er et bedre lag, i alle fall for øyet å se på. Dere spiller veldig "min" type fotball, rett på mål med trøkk. Rodgers er årets manager med en mils forsprang til neste mann. 13 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Snart 4000 +'er nå, toppmeis! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Spurs må ta syv poeng mer enn oss om de skal komme over oss. Digg med overlegen målforskjell, om vi skulle ende med like mange poeng som et annet lag (bortsett fra City som eneste lag med bedre målforskjell). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Tottenham har også city,chelsea,arsenal og Liverpool igjen å møte.Der tar de nok ikke full pupp. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Nuvel. Blir ikke til å gå til innkjøp av sjampis. Ennå. Lenke til kommentar
sector Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Nuvel. Blir ikke til å gå til innkjøp av sjampis. Ennå.Ikke enda nei, men uti mai mnd er det fare for at det blir innkjøp av både sjampis og muligens sigar.Sist det ble røykt cubansk sigar var i 2005, fyrte opp etter straffekonk i Istanbul. Åh, Gud så godt det var, husker det som om det var nettopp. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg vet ikke om det har blitt nevnt før, men det skader uansett ikke å nevne det igjen. Liverpool er ubeseiret i 2014 (i PL). Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Det er fordi dere ikke har møtt Newcastle enda. Ingen tar rotta på Pardew. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Snart 4000 +'er nå, toppmeis! Den funksjonen burde vært fjernet. Ser jo at det kan se ut som posten var en pluss-hore, men det var dessverre real talk. Bruktbart antall innlegg nå, 6k rett rundt hjørnet. Vi har skrevet her noen år nå banan, med noen mnds pauser her og der Sjukt at det er 5-6 år siden det var ville tilstander her inne og på msn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Det er fordi dere ikke har møtt Newcastle enda. Ingen tar rotta på Pardew. Holder Liverpool seg ubeseiret helt frem til vi møter Newcastle så blir jeg en lykkelig mann. Endret 23. februar 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå