Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vinner vi imorgen så er det best med Everton-seier. Ikke at det er noe fysisk mulighet for at Everton vinner på brua dog. Så da går man får uavgjort. :)

Everton er ikke noe spesiell trussel til 4.plassen imo, verre med Tottenham.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Vi er kun fire poeng bak Chelsea. Kan ikke se for meg at vi blir forbigått av hverken Spurs eller Everton. Vi er milevis bedre enn begge to. Tolv kamper igjen. Både Chelsea og City (og Spurs) på hjemmebane gjenstår. Vi har tidenes mulighet på ligagullet. Arsenal kommer til å avgi poeng fremover, City har begynt å vakle på bortebane, Chelsea er ustabile. Både City og Arsenal er ennå med i tre turneringer, vi har bare PL igjen. Synes vi skal se framover og ikke bakover.

Heia Everton.

Lenke til kommentar

Poenget er at det ikke er nødvendig å skape mye press på spillergruppen. Vi har sett det i de forrige sesongene. Hver gang vi nærmet oss topp 4, begynte vi å spille dårlig. City og Chelsea har spillere som er vinnere, som liker presset. Det har ikke vi, med unntak av noen få. Hvis jeg hadde vært Rodgers hadde jeg gjort alt jeg kunne for å få spillerne til å glemme at de er med i en gullkamp, men heller bare fokusere på en kamp om gangen.

Så ja, vi har helt klart muligheter, men erfaringsmessig går det alltid til helvete når folk begynner å snakke om "hvis Chelsea taper den, Arsenal får uavgjort der, og vi slår de tre lagene, vinner vi serien!".

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Synes det er flott at flere er positive, og etter sesongen vi har hatt så langt

så er det fult fortjent. Første seier på Britania, storseier mot Everton, Arsenal og Tottenham og nå har vi snudd en kamp fra tap til seier også. Tror ikke vi mister fjerdeplassen og vi er fult kapabel til å ta steget

lengre oppe. Vi har EN vanskelig bortekamp igjen, og det er på Old Trafford. Uavgjort bør være minstekravet

slik som United's sesong har vært. Arsenal, city og Chelsea møter alle hverandre samt to C-lagene må komme til Anfield der vi har briljert.

12 kamper igjen, ta en kamp om gangen og vinne flest mulig.

Enig med Mednaetha. Se fremover, ikke bakover.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke avskrive Spurs enda, de herjer for tiden. Men for all del, det er en supporters rettighet å kunne drømme om gull og grønne skoger. Jeg håper bare ikke spillerne begynner å tenke på det, for da er jeg redd de går på en ordentlig smell, i typisk Liverpool-stil. Det blir uansett veldig spennende å se hvem av Liverpool, Spurs, City, Chelsea og Arsenal som får den beste vår-sesongen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gidder ikke tenke på gullet. City tar det, garantert. Håper på tredjeplassen, foran Arsenal. Hadde vært fantastisk.

Enig, 3.plassen og da direkte CL er glimrende.

Men dette er i våre hender, 12 kamper igjen. 10 seiere og 2 uavgjort så vinner vi ligaen. Men da må vi bla slå Chelsea og City hjemme.

Desverre er borteformen vår for dårlig så vi må tenke Arsenal og tette den luka. Tror det blir en del poengtap på bortebane. Ser ut som Cissokho blir vår faste vnstreback ut sesongen :-(

Lenke til kommentar

En grå dag sett med Liverpool øyne. Ingen av lagene vi kjemper mot avga poeng.

Enig at vi må ta en kamp av gangen. Dessverre tror jeg på 4p de neste to kampene :-(

Bortebane er krise for gutta og vi må nok innse det snart, redd realitetene blir gjort veldig synlig mot Soton

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...