Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjorde mange feil i dag Webb. Hadde bare et lite øye på kampen i dag, og så flere klare feil. Suarez ble vel snytt for en soleklar straffe og at Gerrard ikke ble utvist er et under. I tillegg kunne Sterling fint blitt utvist da han dytta bortpå Webb, men det får vel i grunn være hans egen avgjørelse. Tror enkelte andre dommere kunne funnet på å dra frem det røde på sånt, og man så jo på blikket til Webb at han ble mer eller mindre sjokkert over oppførselen.

Lenke til kommentar

Webb er en skitten hore.

Webb fortjener et slag i trynet. Og Coutinho et slap.

Homsewebb stirrer på ræva til Sterling!

Du er vel ikke eneste som synes han var dårlig, men det finnes alltid muligheter for å oppføre seg :)

Husk det er bare 26,784,000 sekunder til julaften, og nissen ser på :)

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Vel, jeg ser ikke akkurat hvem jeg har opprørt med tanke på at ingen av kommentarene er rettet mot forumbrukere, men ja, det ble vel litt mye usaklig om Webb. Får prøve å holde meg unna topic'en. Mannen gjør meg bare så "steike eitranes forbanna", Som mange andre har vært inne på gir jeg egentlig beng i FA cupen (selvom det er eneste trofeet vi kunne ta i år) da fokuset vårt skal være på 4 plassen. Det er bare så utrolig kjipt å tape gang etter gang på grunn av dommertabber. Webb kommer i fokus hver eneste gang han dømmer en kamp Liverpool spiller og jeg kan bare ikke skjønne at FA ikke ser det. De er flinke til å straffe spillere, men å disiplinere sin egne er det heller labert med.

PS Alf: Hater å være den drittsekken som ødelegger julen for deg, men nissen fins ikke :) Krampus derimot...

Endret av Kimma16
Lenke til kommentar

Webb er en skitten hore.

Webb fortjener et slag i trynet. Og Coutinho et slap.

Homsewebb stirrer på ræva til Sterling!

Du er vel ikke eneste som synes han var dårlig, men det finnes alltid muligheter for å oppføre seg :)

Husk det er bare 26,784,000 sekunder til julaften, og nissen ser på :)

Nå synes jeg du er fisefin. Hets hører hjemme i fotball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...