Pernicious Weed Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Gjorde mange feil i dag Webb. Hadde bare et lite øye på kampen i dag, og så flere klare feil. Suarez ble vel snytt for en soleklar straffe og at Gerrard ikke ble utvist er et under. I tillegg kunne Sterling fint blitt utvist da han dytta bortpå Webb, men det får vel i grunn være hans egen avgjørelse. Tror enkelte andre dommere kunne funnet på å dra frem det røde på sånt, og man så jo på blikket til Webb at han ble mer eller mindre sjokkert over oppførselen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Må le litt av det: 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Webb burde være glad Kolo Toure ikke var på banen. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Haha, det blikket. Fantastisk Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Webb er en vits. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) GIF versjon av Webb/Sterling Endret 16. februar 2014 av The Doctor 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Hmmm.... Sterling skal kanskje være glad det var nettopp Webb som dømte hvis han gjorde det der. Det kunne andre dommere tiltet på. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Webb er en skitten hore. Webb fortjener et slag i trynet. Og Coutinho et slap. Homsewebb stirrer på ræva til Sterling! Du er vel ikke eneste som synes han var dårlig, men det finnes alltid muligheter for å oppføre seg Husk det er bare 26,784,000 sekunder til julaften, og nissen ser på Endret 17. februar 2014 av AllFather Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Vel, jeg ser ikke akkurat hvem jeg har opprørt med tanke på at ingen av kommentarene er rettet mot forumbrukere, men ja, det ble vel litt mye usaklig om Webb. Får prøve å holde meg unna topic'en. Mannen gjør meg bare så "steike eitranes forbanna", Som mange andre har vært inne på gir jeg egentlig beng i FA cupen (selvom det er eneste trofeet vi kunne ta i år) da fokuset vårt skal være på 4 plassen. Det er bare så utrolig kjipt å tape gang etter gang på grunn av dommertabber. Webb kommer i fokus hver eneste gang han dømmer en kamp Liverpool spiller og jeg kan bare ikke skjønne at FA ikke ser det. De er flinke til å straffe spillere, men å disiplinere sin egne er det heller labert med. PS Alf: Hater å være den drittsekken som ødelegger julen for deg, men nissen fins ikke Krampus derimot... Endret 17. februar 2014 av Kimma16 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Halsey med kritikk av Webb og: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/--dommeren-br-ta-en-pause/5166653.html Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Webb er en skitten hore. Webb fortjener et slag i trynet. Og Coutinho et slap. Homsewebb stirrer på ræva til Sterling! Du er vel ikke eneste som synes han var dårlig, men det finnes alltid muligheter for å oppføre seg Husk det er bare 26,784,000 sekunder til julaften, og nissen ser på Nå synes jeg du er fisefin. Hets hører hjemme i fotball Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Suarez: "We are very strong at home and we must keep going like this. As the manager said we are a chihuahua! We must just focus on every game. In football you never know what can happen." What? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/liverpool/10635429/Brendan-Rodgers-Liverpool-the-chihuahua-that-runs-in-between-the-horses-legs-after-victory-over-Fulham.html Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Mulig han sikter til Mourinho sitt utsagn om at Chelsea er en liten hest. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Ahhh. Forsto ingenting av det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Rodgers som sa at de var en chiuaua som løp mellom hestene sine ben. Egentlig ganske bra sagt i alle de dyremetaforene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå