Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Kommer litt an på hvem vi evt møter i semifinalen da. Men går vi videre å ungår city\chelsea så ja, da blir det Wembley. Endret 15. februar 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Mats Møller Dæhli bedre en Coutinho, hahahahahahahahahahhaaaaaaah. Dagens. 6 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Mats Møller Dæhli bedre en Coutinho, hahahahahahahahahahhaaaaaaah. Dagens. Da så du tydligvis ikke kampen. MMD kan gå for £10-12M til sommeren, perfekt for Pool og filosofien Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 YNWA32 har et merkelig hatforhold til Coutinho, så det er ingen grunn til å ta det seriøst. Men MMD har virkelig overgått alle forventninger, han har vist seg som et fantastisk talent. Om han fortsetter utviklingen vil han kunne styrke oss når han når alderen til Coutinho ca. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 YNWA32 har et merkelig hatforhold til Coutinho, så det er ingen grunn til å ta det seriøst. Men MMD har virkelig overgått alle forventninger, han har vist seg som et fantastisk talent. Om han fortsetter utviklingen vil han kunne styrke oss når han når alderen til Coutinho ca. Hater ikke Coutinho, men skuddene hans. Elsker Flanaghan, men rister på hodet hver gang han skal legge inn. Ser at jeg kanskje var litt uklar ref MMD v Coutinho. Mener at skillzene til MMD er bedre, men med alderen til MMD og erfaringen så er selvsagt Coutinho en bedre spiller pdd. Dog tror jeg MMD v Coutinho er rå match om 3 år. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 YNWA32 har et merkelig hatforhold til Coutinho, så det er ingen grunn til å ta det seriøst. Men MMD har virkelig overgått alle forventninger, han har vist seg som et fantastisk talent. Om han fortsetter utviklingen vil han kunne styrke oss når han når alderen til Coutinho ca. Så du mener Moses er bedre en MMD pdd? Er jo den plassen han vil være aktuell for. Benken og rotasjon. Selv mener jeg MMD er myyyyye bedre en Moses. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Forklar hvorfor du mener MMD er "myyyyyye" bedre enn Moses! MMD har spilt noen kamper nå, der han viser seg å være en ok spiller, men et veldig stort talent. Snakk med en Wigan fan, og spør han om han kan vise deg noen klipp fra da Moses var i Wigan, så ser du at Moses har veldig gode ferdigheter. For Moses var ekstremt god for Wigan til tider. Man kan ikke sammenlikne en Liverpool-spiller og en Cardiff-spiller, men man kan sammenlikne en Wigan-spiller og en Cardiff-spiller! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Se på behandlingen av ball og pasningsvalgene MMD gjør på banen. Det er helt klart at han ligger langt foran Moses. Utifra hva du skriver så mener du at Moses var bedre da han spilte i Wigan kontra dagens utgave som spiller i Liverpool? Det kan godt hende da han er gjørme ATM. Men jeg ser på dagens Moses, ikke hvordan han var for flere sesonger siden. Skal man rate spillere etter hva de gjorde for flere sesonger siden så ville det vært fint, da Gerrard hadde vært noen hundre hakk bedre med 30+ målpoeng i sesongen Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Ehe. Har såvidt fått sett Moses spille på lang tid. Vanskelig å vise seg frem nå som han får bare et par minutter på seg, samtidig som han ikke er i kampform i det hele tatt. Jeg mener at Moses ikke er god nok for Liverpools første 11er pdd. Men MMD er minst(!) like langt unna han også, etter min mening. Moses var veldig god for en dårlig PL klubb når han var 20, men det driter du i, men du er så sikker på at MMD kommer til å utvikle seg eksponentielt fremover, til å bli en spiller som er god nok for Liverpools førstelag? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Tror du må gi MMD noen flere kamper før han er "best", YNWA.. Mange fotballspillere som har gjort to-tre bra kamper for ett bunnlag. MMD er et stort talent, en av svært få norske som kommer til å bli en kurrant fotballspiller på høyeste nivå om noen år. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 Samme greiene med Januzai. Fyren har knapt spilt fotball i PL og han er allerede verdens besteste bestis noensinne i hele universet. La de få noen år på baken hvor de presterer godt. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Tiden vil vise, men husk at folk her inne også mente at Yaya Toure var for dårlig for en klubb som Liverpool. Dette var da han sleit benken i Barca. Så forumet har tatt feil før Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Det er jo noe helt annet. Det er fryktelig lett å la seg gire opp etter et par gode kamper, men MMD må fortsette å utvikle seg i mange år før han er bankers på ett topplag i PL. coutinho er milevis foran. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Nå snakker vi om Moses vs MDD her da. Dog har MDD mange bedre ferdigheter en Coutinho. Selv synes jeg MDD hadde vært et bra kjøp for Liverpool til sommeren, Moses håper jeg vi ikke kjøper Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 MDD er et talent, men foreløpig ikke mer. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Ja. Duly noted for the future . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Tiden vil vise, men husk at folk her inne også mente at Yaya Toure var for dårlig for en klubb som Liverpool. Dette var da han sleit benken i Barca. Så forumet har tatt feil før Du nevnte dette en gang før, navnga meg og greier. Så jeg søkte opp det transfervinduet i denne og i overgangstråden. Fant ingen notis fra deg om Yaya, så det va jo fint. You can't bullshit a bullshitter Endret 15. februar 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 YNWA32 har et merkelig hatforhold til Coutinho, så det er ingen grunn til å ta det seriøst. Men MMD har virkelig overgått alle forventninger, han har vist seg som et fantastisk talent. Om han fortsetter utviklingen vil han kunne styrke oss når han når alderen til Coutinho ca.Så du mener Moses er bedre en MMD pdd? Er jo den plassen han vil være aktuell for. Benken og rotasjon. Selv mener jeg MMD er myyyyye bedre en Moses. Moses er ikke en rotasjonsspiller, han er lavere på rangstigen enn det. Men uansett er jeg absolutt ikke enig i at MMD er bedre enn Moses, og i hvert fall ikke myyye bedre. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hva synes folk her inne om å linke til nyhetssaker fra The Sxn? Er dette noe Liverpool fans her inne synes er greit og ferdig med det? Personlig husker jeg dagen og bildene fra Hillsborough tragedien. Var ikke før noen år etter at jeg fikk med meg hva den drittavisa hadde ljugd og skrevet om Poolfans. Har alltid holdt meg langt unna. Men ser jo at den yngre garde her inne kanskje ser på dette litt anderledes. Hva mener du som er Liverpoolfan, er det nå greit å linke og promotere The Sxn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå