Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

I dag finnes det praktiske tøybleier i mange ulike modeller - alt fra de gammeldagse snippbleiene, formsydde bleier med ullbukse og til formsydde alt-i-ett-bleier.

Ved å bruke tøybleier kan vi spare miljøet for over 1 tonn med avfall for hvert barn.

Det er det jeg føler om Liverpool..

9561953[/snapback]

Jeg føler Liverpool er ganske sexy, men Torres er homo. Men nå stapper jeg kuken i madrassa, good bye

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag finnes det praktiske tøybleier i mange ulike modeller - alt fra de gammeldagse snippbleiene, formsydde bleier med ullbukse og til formsydde alt-i-ett-bleier.

Ved å bruke tøybleier kan vi spare miljøet for over 1 tonn med avfall for hvert barn.

Det er det jeg føler om Liverpool..

9561953[/snapback]

Jeg føler Liverpool er ganske sexy, men Torres er homo. Men nå stapper jeg kuken i madrassa, good bye

9561972[/snapback]

Berre fordi eg seie det eg meine trenge ikkje heile forumet var overfulllt av idiotar som desperat trenge oppmerksomhet, sjølv om det var hysterisk morosamt!

Lenke til kommentar

Føler at et par kamerater har hatt litt for mye tid til overs her nå.

Uansett, Back to topic:

Hva tror man om morgendagens kamp mot Reading?

Ser ut som at mange av "benkesliterne" skal få spilletid, blir spennende å se Leto og Leiva i aksjon igjen, og ikke minst Itandje.

Lenke til kommentar

Håper og tror vi får se flere av unggutta i mårra!

Tipper noe sånt faktisk:

Itandje

Darby

Hobbs

Hyypia

Arbeloa

Benayoun

Leiva

Sissoko

Leto

Torres/Crouch

Voronin

Jeg tror på seier som vanlig, hvertfall med et så spennende lag, men det skulle ikke forundre meg om vi går på et tap i morgen.

Edit: Herregud jeg glemte jo Aurelio. Tipper også han får en plass på laget, men ikke sikker på hvor. Kanskje til fordel for Arbeloa?

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Jeg tror på seier som vanlig, hvertfall med et så spennende lag, men det skulle ikke forundre meg om vi går på et tap i morgen.

Edit: Herregud jeg glemte jo Aurelio. Tipper også han får en plass på laget, men ikke sikker på hvor. Kanskje til fordel for Arbeloa?

9562468[/snapback]

Æsj, jeg savner Izidraj på den lagoppstillingen, men han er på lån og blir en bedre spiller der... Jeg vet ikke om vi vinner, laget er for ustabilt til å si noe om det...

Lenke til kommentar
Tror ikke både Darby og Hobbs starter mot Reading, selv om det hadde vært spennende. Tipper også at Crouch starter, dessverre. Ellers tror jeg fort laget kan bli seende slik ut, ErlendRU.

Aurelio > Darby.

9563066[/snapback]

Fint hvis Crouch starter, han trenger å spille seg i form siden han har vært ubrukelig så langt i år. Men, i form og med den rette servicen er han kjekk å ha.

Lenke til kommentar

Jeg håper på å se Leiva og Leto. Dette er en kamp der de bør få sjangsen og fått vist seg fram. Så er jeg litt i tvil av hvem jeg vil ha på kanten av Babel og Benayoun. Men jeg vil helst se Benayoun. Han trenger matchtrening og få spilt kamper. Jeg tipper vi vinner med et b- preget lag. Det er her vi kan få selvtilliten tilbake.

Lenke til kommentar
ka med å prøve riise på topp, hadde jo fått ein enorm skytekraft på topp!

9564609[/snapback]

Hmm, så skal vi jo huske på at han har 15% treffsikkerhet også da. Han kan løpe og skyte hardt. Det er de to tingene han kan gjøre offensivt. Det er nok på backen vår unge normann hører hjemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...