Sparrown Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 I dag finnes det praktiske tøybleier i mange ulike modeller - alt fra de gammeldagse snippbleiene, formsydde bleier med ullbukse og til formsydde alt-i-ett-bleier. Ved å bruke tøybleier kan vi spare miljøet for over 1 tonn med avfall for hvert barn. Det er det jeg føler om Liverpool.. 9561953[/snapback] Jeg føler Liverpool er ganske sexy, men Torres er homo. Men nå stapper jeg kuken i madrassa, good bye Lenke til kommentar
TheFooFighter Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nå skal du passe deg! Jeg liker å slikke nippler, ja, men ikke faen om Torres er homo!! Lenke til kommentar
-_Inferno_- Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 I dag finnes det praktiske tøybleier i mange ulike modeller - alt fra de gammeldagse snippbleiene, formsydde bleier med ullbukse og til formsydde alt-i-ett-bleier. Ved å bruke tøybleier kan vi spare miljøet for over 1 tonn med avfall for hvert barn. Det er det jeg føler om Liverpool.. 9561953[/snapback] Jeg føler Liverpool er ganske sexy, men Torres er homo. Men nå stapper jeg kuken i madrassa, good bye 9561972[/snapback] Berre fordi eg seie det eg meine trenge ikkje heile forumet var overfulllt av idiotar som desperat trenge oppmerksomhet, sjølv om det var hysterisk morosamt! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Å jippi, vi har fått trollviruset! Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 De er søte også da. Lenke til kommentar
-_Inferno_- Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Å jippi, vi har fått trollviruset! 9561984[/snapback] men også veldi irreterende Lenke til kommentar
OHell Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg må si meg enig, det er veldig irriterende. Kan noen slette disse innleggene? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Føler at et par kamerater har hatt litt for mye tid til overs her nå. Uansett, Back to topic: Hva tror man om morgendagens kamp mot Reading? Ser ut som at mange av "benkesliterne" skal få spilletid, blir spennende å se Leto og Leiva i aksjon igjen, og ikke minst Itandje. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Håper og tror vi får se flere av unggutta i mårra! Tipper noe sånt faktisk: Itandje Darby Hobbs Hyypia Arbeloa Benayoun Leiva Sissoko Leto Torres/Crouch Voronin Jeg tror på seier som vanlig, hvertfall med et så spennende lag, men det skulle ikke forundre meg om vi går på et tap i morgen. Edit: Herregud jeg glemte jo Aurelio. Tipper også han får en plass på laget, men ikke sikker på hvor. Kanskje til fordel for Arbeloa? Endret 24. september 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Tror ikke både Darby og Hobbs starter mot Reading, selv om det hadde vært spennende. Tipper også at Crouch starter, dessverre. Ellers tror jeg fort laget kan bli seende slik ut, ErlendRU. Aurelio > Darby. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg tror på seier som vanlig, hvertfall med et så spennende lag, men det skulle ikke forundre meg om vi går på et tap i morgen. Edit: Herregud jeg glemte jo Aurelio. Tipper også han får en plass på laget, men ikke sikker på hvor. Kanskje til fordel for Arbeloa? 9562468[/snapback] Æsj, jeg savner Izidraj på den lagoppstillingen, men han er på lån og blir en bedre spiller der... Jeg vet ikke om vi vinner, laget er for ustabilt til å si noe om det... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Tror ikke både Darby og Hobbs starter mot Reading, selv om det hadde vært spennende. Tipper også at Crouch starter, dessverre. Ellers tror jeg fort laget kan bli seende slik ut, ErlendRU. Aurelio > Darby. 9563066[/snapback] Fint hvis Crouch starter, han trenger å spille seg i form siden han har vært ubrukelig så langt i år. Men, i form og med den rette servicen er han kjekk å ha. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg håper på å se Leiva og Leto. Dette er en kamp der de bør få sjangsen og fått vist seg fram. Så er jeg litt i tvil av hvem jeg vil ha på kanten av Babel og Benayoun. Men jeg vil helst se Benayoun. Han trenger matchtrening og få spilt kamper. Jeg tipper vi vinner med et b- preget lag. Det er her vi kan få selvtilliten tilbake. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ser ut som Hyypia blir benket, da er det duket for Hobbs bak der da. Det gleder jeg meg til! Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Blir spennende med tanke på at Hobbs starter. Hyypia vil nok bli spille en del fast med skaden til Agger. Det er flere ungutter som kan gjøre en god søknad imorgen dersom de vil få sjangser på a-laget, dersom vi vil få flere skader. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Stemmer for Lucas Leiva Han kommer til å herje i PL om 2-3 år. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 --------------Itandje------------- Arbeloa - Hobbs - Hyypiá - Aurelio Benayoun - Leiva - Sissoko - Leto Crouch - Voronin/Torres Gratulerer med dagen til John Arne Riise og Fabio Aurelio Lenke til kommentar
-_Inferno_- Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 ka med å prøve riise på topp, hadde jo fått ein enorm skytekraft på topp! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 ka med å prøve riise på topp, hadde jo fått ein enorm skytekraft på topp! 9564609[/snapback] Først så skal du bytte ut Rafa med Mourinho, og nå skal du jaggu meg ha Riise på topp også? Haha. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 ka med å prøve riise på topp, hadde jo fått ein enorm skytekraft på topp! 9564609[/snapback] Hmm, så skal vi jo huske på at han har 15% treffsikkerhet også da. Han kan løpe og skyte hardt. Det er de to tingene han kan gjøre offensivt. Det er nok på backen vår unge normann hører hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå