Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er 10 min. igjen av kampen når jeg skriver dette. Jeg har rett og slett forlatt TV-en i protest.

 

Dette er så dårlig og så ræva at jeg har ikke ord. Hva faen tenker laget på, hva faen tenker treneren på? Vi spiller ikke, vi ser ut som en gjeng 5-åringer som nettopp har begynt å spille fotball. Laget ser ut som en gjeng latsabber tatt ut fra en nylig lansert Harald Zwart-film. Jeg har aldri i mitt liv sett så ræva spill og så ræva holdninger og lagmoral som i dag. Jeg har aldri i mitt liv sett profesjonelle fotballspillere som har en årslønn på flerfoldige millioner pund gjøre så mye feil. Feil som man ser på barneskolene når førsteklassene spiller gjørmefotball. Feil som man ikke kan unnskylde, og i denne enorme mengden feil som er utilgivelige. Liverpool spiller ikke fotball, vi løper rundt, gjør feil og ser på at Man Utd spiller fotball. Man Utd har ikke vært gode i dag. Men Liverpool har vært helt katastrofale.

 

Jeg vil gjerne gratulerere alle spillerne som var involvert i kampen i dag, og takke dem for århundrets dårligste oppvisning av et fotballag - på alle aldersnivå. Jeg - som er en enormt stor og lojal Liverpool-supporter, gjennom stadig flere år nå - gikk fra kampen idet det var ca. et kvarter igjen. Hvorfor? Fordi jeg ikke gidder sløse tiden min på dette tullet. Jeg gikk rett og slett fra en Liverpool-kamp i protest mot mitt eget lag, og det tror jeg aldri jeg har gjort før. Men jeg gjorde det med god grunn. For i dag var vi ikke et fotballag. Vi var en handikappet gjeng som løp rundt og tenkte på den neste månedslønna og hvilken bil man skal kjøpe for den. «Porche eller BMW? Eller kanskje en Aston Martin? Må tenke litt mer på det mens jeg løper ...».

 

Vi tapte 2-0. Men det burde vært 8-0. Vi burde blitt ydmyket, og jeg kjenner at jeg er lei meg for at vi ikke ble det. Dette var så katastrofalt og ræva at jeg ønsker at mitt eget lag skal bli ydmyket av erkerivalen for å lære av det. Dette skulle være kampen der laget skulle være motivert og vise glød, men vi viste absolutt alt annet enn motivasjon og glød. Vi viste feil, feil, feil, latskap, feil feil og atter flere feil.

 

Gratulerer til Man Utd, synd at dere ikke scorer flere i dag. Og det er neste direkte dårlig med tanke på motstanden i dag.

 

Denne kampen er allerede glemt for min del. Fortrengt. Spiller laget like dårlig neste kamp, håper jeg vi taper. Og taper. Og taper. Helt til vi tar oss opp til gamle takter. Det er eneste måte å lære på. Og Benitez, jeg stoler på at du gjør oppgaven din og gir spillerne en skyllebøtte som bokstavelig talt vil svi. Det behøver og fortjener de.

 

Måtte det gå mot bedre tider.

YNWA

Lenke til kommentar

Dommeren gjorde jo ikke noen store feil? Det er derimot bortkastet tid å se på et så latterlig dårlig lag. Må jo ringe en bjelle i skallen på spanjolen at alle byttene ikke funker, og at det trengs en plan offensivt. At Garcia spiller så lenge i dag er jo utrolig. Alonso burde vært bytta ut før, syns ikke han er god for tiden. Gerrard er ikke en kantspiller, det er max èn spiller i feltet når innleggene kommer og ingen offensive løp fra midtbanen. Helt fantastisk. Kjedelige, dårlige, triste Liverpool.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke gitt Benitez skylden for noe som helst i dag. Dette er ene og alene spillernes skyld, og de burde rett og slett være flau over sin egen prestasjon i dag. Hadde jeg vært Benitez, hadde jeg bare forlatt stadion og latt dem seile sin egen sjø. Det hadde de fortjent. Benitez gjorde det mest riktig. Er enig i at noen bytter kunne kommet før, men det kan man alltid si så lenge det ikke går vår vei. Hadde vi utlignet, hadde alle hyllet ham for å vente lenge nok med byttene ... Slik prestasjonene var i dag hadde det uansett ikke spilt noen som helst rolle.

Lenke til kommentar

Ser ingen plan fremover, og det irriterer meg at Gerrard ikke får spille der han er aller best. Men du har rett i at spillerne skal ha mesteparten av skylden, men er ikke enig i at Benitez gjør alt riktig. De første 2 minuttene var det fart i laget, så gikk jo alt ned til en tragisk farse av en fotballkamp fra Liverpool sin side

Endret av wipy
Lenke til kommentar
Vi tapte 2-0. Men det burde vært 8-0.

7125694[/snapback]

Jeg er enig med det meste du skriver, men dette er jeg sterkt uenig. Greit vi har seriøst vært vitne til den dårligste fotball-kampen Liverpool noen gang har spilt, men United hadde ikke så mange flere sjanser de heller. Og igjen er det store feil i forsvar som er avgjørende. Det er skremmende. Noe annet som er skremmende at i dag spiller vi overhodet ikke som et lag. 2. omgang var jo totalt blottet for lagspill, isteden prøvde hver enkelt spiller å prestere på egenhånd. Dette er skremmende! SKREMMENDE!

Lenke til kommentar

Benitez har ikke direkte skylda for det som skjedde i dag så klart, men det er nå han må motivere og gi ny glød til laget da.. Han må gjøre ett eller annet altså. Det er skikkelig skremmende, til og med Gerrard bommer på mål med 20-30 meter. Greit nok at han ikke spiller der han er best kanskje, men han pleier da aldri å bomme på mål hver eneste gang han fyrer av et skudd. Det er jo ikke orden i laget, de bare flyr rundt der som forskremte høns hele gjengen. :no:

Lenke til kommentar

Vi er inne i en veldig vanskelig periode, og jeg blir ikke overrasket om vi fortsetter å gjøre det vanskelig for oss selv også de kommende kampene. Jeg tror Liverpool hadde en plan i dag, Benitez er en av verdens smarteste og mest detaljerte managere så alt annet ville vært overraskende, men slik spillerne spilte i dag ville de ikke engang greid å fullføre selv den enkleste G12-taktikk. Jeg gir spillerne hele skylden i dag, og så er det Benitez' oppgave å skjelle dem ut, samt å motivere dem videre.

Lenke til kommentar
Dommeren gjorde jo ikke noen store feil? Det er derimot bortkastet tid å se på et så latterlig dårlig lag. Må jo ringe en bjelle i skallen på spanjolen at alle byttene ikke funker, og at det trengs en plan offensivt. At Garcia spiller så lenge i dag er jo utrolig. Alonso burde vært bytta ut før, syns ikke han er god for tiden. Gerrard er ikke en kantspiller, det er max èn spiller i feltet når innleggene kommer og ingen offensive løp fra midtbanen. Helt fantastisk. Kjedelige, dårlige, triste Liverpool.

7125799[/snapback]

 

Nei dommeren klarte seg vel bra utenom i det 3min da ferdinand snubler og han får frispark, gerrard og garcia er jo alene med keeper og det kunne fort blitt 1-0 og et annet resultat. Så poenget er at manu ofte er gode og heldige, og det suger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...