Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Dårlig er ikke ordet jeg ville ha brukt. Ræva, fatal eller håpløs derimot. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Cissokho skal ha pluss for at han løper en del, og selv om han har temmelig dårlig ballkontroll gjorde han ikke noen store feil som jeg kommer på. Flanagan har jeg egentlig ikke så veldig tro på, selv om han har vært brukbar i enkelte kamper. Tror riktignok det henger mye sammen med at han spiller på et lag som er på gli. Han har mye vilje, men ser for meg at han er en type som alltid kommer til å slite mot gode spillere. Ingen av dem holder ikke nivået til en topp 4 klubb. Lurer på hvem av de som må vike plass nå når Johnson er tilbake? En ting er hvertfall sikkert, Agger må rett inn på laget igjen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Det så ut til at Flanagan mistet så mye selvtillit at han ikke ville slå flere innlegg. Jeg er veldig spent på å se om han kun hadde en formtopp, eller om han faktisk er så god som han har vært i tidligere kamper. Håper virkelig han slår til, lokal gutt med en fantastisk innsats. Jeg er for øvrig i særklasse, for jeg gir Mignolet skylden for Fulhams andre mål, og vil påstå at Skrtel har spilt veldig bra i det siste. ATM setter jeg Agger og Skrtel som våre beste stoppere, og forventer at Sakho vil ta plassen til Skrtel om et år eller to. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Flere har skrevet om hvor passiv Mignolet var i den situasjonen, allikevel skylder "alle" på Skrtel. Jeg er enig i at Skrtel har vert meget solid. Edit: Jaja, Daniel, same shit, different wrapping. Endret 13. februar 2014 av guttorm Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Det tilbakelegget av Skrtel var jo håpløst. Mente dere at Mignolet skulle tatt ballen i forkant, eller etter Skrtel la ballen tilbake? (Husker ikke situasjonen helt klart) Ellers er jeg enig i at Skrtel har vært ganske solid overall, selv om det har vært en del rusk. Endret 13. februar 2014 av OKMarius Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg pleier å dra fram rusket til Carra når folk klager på Skrtel, men Carra ble alltid tilgitt for han var Scouse and red, born and bread. OKMarius, han kunne antagelig gått ut i begge situasjoner. Men i etterkant var jo ballen 1 meter fra linje, det var jo bare å ta den. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Mignolet burde ha tatt den før Skrtel, så vidt jeg husker det. Skal nevnes at jeg ikke fikk sett situasjonen mange ganger, men det så ut som at Skrtel ventet på at Mignolet skulle ta en enkel ball, og gjorde et panisk forsøk på å klarere. Mignolet har hatt flere merkelige involveringer i det siste, blant annet da han bokset ballen og skapte en farlig situasjon mot Arsenal, da han enkelt kunne holdt ballen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Sier det igjen: Jeg mener det er Skrtel sin feil og når han gjør feil, ja da blir det mål imot fordi han har en tendens til å spille på små marginer. Når det er sagt så kunne nok Mignolet gjort det bedre også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Slik jeg så det er det Flanno som har skylden til andremålet. Skrtel gir klar beskjed om at Flanno skal ut for å dekke Richardson. Mellom Flanagan, Skrtel og Mignolet så er det nok av skyld å passere rundt. Endret 13. februar 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Prøvde å se den situasjonen igjen på TV2.no, men ble vanskelig fra kun den ene vinkelen. For meg ser det mest ut som Flanagan bare hopper inn situasjonen uten å ha en snøring på hva han driver med, så der ble det mest sannsynlig misforståelse mellom alle tre og alle blir i tvil på hvem skal gjøre hva. Hadde vært mye sikrere om det var kun Skrtel som hoppet inn, headet og fikk den klarert der eller at Mignolet gikk ut og tok den. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Faen som jeg savner Enrique. Synd han er ute resten av sesongen. Håper han kommer sterkt tilbake neste sesong. Så får Liverpool klare en plass i Champions League og prøve seg på Montoya til sommeren. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Merker at jeg er hakket mer pesimist (realist) en deg Danielzu. Forrige gang du tippet de neste kampene havnet du 6 poeng bak det som var fasit. Jeg tror pessimist er det beste ordet Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Faen som jeg savner Enrique. Synd han er ute resten av sesongen. Håper han kommer sterkt tilbake neste sesong. Så får Liverpool klare en plass i Champions League og prøve seg på Montoya til sommeren. Er Enrique ute resten av sesongen? Da håper jeg faktisk ikke at vi ser han neste sesong. Blir alltid skadet når vi trenger han også sitter vi igjen med en backup som suger. Lenke til kommentar
sector Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Det beste er vel hvis Liverpool klarer å kvalifisere seg til CL ganske raskt. Da vil det være enklere å drive business på transfermarkedet. Desto tidligere det er klart at Liverpool er kvalifisert, desto tidligere sier spillere ja til å komme til klubben. Så jeg håper de står på utover våren. Om ikke de vinner PL så er de også direkte kvalifisert som nr 2 også. Det er vel lov å håpe? Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Kommer selv til å være i ekstase hvis vi ender på fjerdeplas, så det holder for meg. Medalje, derimot... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Det beste er vel hvis Liverpool klarer å kvalifisere seg til CL ganske raskt. Da vil det være enklere å drive business på transfermarkedet. Desto tidligere det er klart at Liverpool er kvalifisert, desto tidligere sier spillere ja til å komme til klubben. Så jeg håper de står på utover våren. Om ikke de vinner PL så er de også direkte kvalifisert som nr 2 også. Det er vel lov å håpe? Hvordan blir det hvis f.eks. United vinner CL i år? Er det 1. og 2. plass direkte til CL, 3. plass kvalik og 4. ingenting, eller er det 1-3. plass direkte? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hvis United vinner CL og havner utenfor topp 4, vil de ta den kvalikkplassen som 4. plassen egentlig skulle hatt, vil jeg tro. Da vil vel 4.plassen måtte belage seg på EL-spill. Ble ikke denne regelen innført når LFC vant CL sist? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 No worries. United kommer ALDRI til å vinne CL i år. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hvis United vinner CL og havner utenfor topp 4, vil de ta den kvalikkplassen som 4. plassen egentlig skulle hatt, vil jeg tro. Da vil vel 4.plassen måtte belage seg på EL-spill. Ble ikke denne regelen innført når LFC vant CL sist? Stemmer det . Året etter at Liverpool vant, var 5 engelske lag med i CL. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 No worries. United kommer ALDRI til å vinne CL i år. Si ikke det. Liverpool beviste da at man kan vinne CL med et lag som, forsiktig sagt, ikke var veldig bra på noen plasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå