oOF Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 - Du er klar over at han har to skudd klokkeklare i stanga på to kamper? 3cm justering og han står med to perlemål. Din kommentar virker rimelig resultatorientert. Dog enig at det hadde vært fint med en Suarez goal. Men husk at han er ving nå og vil ikke få like mange sjanser som før. Vår spiss (DS) står med 19 mål på 21 kamper. Ergo ingen grunn til å gjøre noen endringer Resultatorientert eller prestasjonsorientert, same shit different wrapping for min del. Her snakker vi om lagets "diamant" som alt skal bygges rundt. Greit at han har hatt treff i treverket, men for to sesonger tilbake var treverket vår/hans største fiende, og dette er ikke å se bort i fra vedrørende Suarez' formkurve. Grunnen til at jeg i det hele tatt tar det opp handler ikke om betydningen av Suarez sine enkelt prestasjoner, men lagets helhetlige påvirkning av den ypperste spillerne i verden. Frykten min går som sagt ut på Suarez' tilstedeværelse og rolle i Liverpool. Hver gang ingen er i feltet, ingen sentrer til han, forsvarsrekken gjør gigatabber og han generelt sett ikke får viljen sin, så frykter jeg at større lag som Bayern og Real fort kan friste mer og mer. Flott med ny kontrakt, og en flott klausul om jeg har forstått det rett, men her handler det om så mye mer enn bare 4 plassen vi alle sikkler etter i år, det handler om fremtiden. Bare vent til Sturridge ikke putter, da skal du se at Luis kommer til å putte. Det er ikke en dårlig egenskap å ha to spillere som scorer så mye. Tannfeen har vært uheldig i de siste kampene. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 - Bare vent til Sturridge ikke putter, da skal du se at Luis kommer til å putte. Det er ikke en dårlig egenskap å ha to spillere som scorer så mye. Tannfeen har vært uheldig i de siste kampene. Så absolutt. Dette er jo overhodet ikke ukjent, da vi har opplevd samme situasjon to ganger før, men jeg klarer likevel ikke å slutte å stresse over klagingen hans. Verste (mest utenkelige) scenarioet ville vært Ba-Cisse syndromet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Ikke bare har Liverpool spilleren med flest mål (Surez) men har også den nest best scorende spilleren(Sturridge)OG assistkongen(Gerrard)!Det var en forfedelig rollercoaster idag, jeg var langt langt nede i perioder av kampen. Dog fyrte av en tåre når Gerrard sikrtet 3.poeng. Kampen idag minnet mye om 08\09-sesongen i form av vinne dårlige kamper på overtid. Chelsea,Arsenal,United taper alle poeng og City får en hengekamp. Nok en suveren runde for Liverpool's del. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Kjemperunde. Men man blir jo 20 år eldre hver gang de to i midten baki toucher ballen. Vi vet jo aldri hva de finner på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 - Bare vent til Sturridge ikke putter, da skal du se at Luis kommer til å putte. Det er ikke en dårlig egenskap å ha to spillere som scorer så mye. Tannfeen har vært uheldig i de siste kampene. Så absolutt. Dette er jo overhodet ikke ukjent, da vi har opplevd samme situasjon to ganger før, men jeg klarer likevel ikke å slutte å stresse over klagingen hans. Verste (mest utenkelige) scenarioet ville vært Ba-Cisse syndromet.. Selv om Suarez ikke har nettet i det siste så kommer han med en assists. Idag er vel første kampen i 2014 han går av banene uten målpoeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 FUCKING LEGEND! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Det bildet skulle vært rammet inn og hengt på veggen! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) For et bilde og for noen shortser. Hadde det vært i dag, hadde spillerne blitt arrestert for blotting. Endret 13. februar 2014 av oOF 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Hater dere. får oss til å smake vår egen medisin jo. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Kun tre ord i dag: fap fap fap 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Artig med debut for Teixeira. Var redd for at han bare skulle sitte på benken, men jammen fikk han ikke spille litt også. Spennende å se om vi får se noe mer til han i år. Han virket som en spennende spiller den lille tiden han fikk på banen. Dårlig kamp, men et typisk resultat for et lag i medgang. At en også vinner denne type kamper. Med unntak av Tottenham, så var det jo fine resultat rundt om for Liverpool sin del. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 FUCKING LEGEND! Kun jeg som bemerket meg at Gerrard ikke fikk gult kort, mens Fulham spilleren som tok av seg trøya (Richardson?) fikk det, selv om han også hadde noe under. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Både Nettavisen og liverpoolfc.com sin matchrapport har med at Gerrard fikk gult kort for det. Jeg fikk det derimot heller ikke med meg når jeg så kampen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 1) Han fikk gult kort. 2) Gidder ikke å klage på at Suarez ikke har scoret på et par kamper. Han har gitt endel assist istedenfor som han kunne ha scoret på selv. Ser heller på det som han har blitt mer en lagspiller nå en før Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Grafikken viste også at Gerrard fikk gult. Tullete å få gult for sånt, men jeg klarer ikke å irritere meg over det. Det er så deilig å se kapteinen storspille igjen, han har nok fått en skikkelig boost av at Liverpool endelig er med i toppen igjen. Lenke til kommentar
sector Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Dersom et av de engelske lagene vinner Cl i år, og havner utenfor topp 4 i PL, og Liverpool blir nummer 4, vil Liverpool måtte spille i Europa League neste år (så sant de kvalifiserer seg). Vinneren av årets CL er automatisk kvalifisert til neste års CL. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Dersom et av de engelske lagene vinner Cl i år, og havner utenfor topp 4 i PL, og Liverpool blir nummer 4, vil Liverpool måtte spille i Europa League neste år (så sant de kvalifiserer seg). Vinneren av årets CL er automatisk kvalifisert til neste års CL. Tottenham eller Swansea vil også kunne få CL ved å vinne EL. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Ja, og Torres kommer til å bli toppscorer i PL 13/14 sesongen..... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Det skjer vel uansett ikke før CL 15/16? At EL vinneren får CL altså. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1567504 Kamptråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå