kloffsk Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ja, det beskrives best som et onomatopoetikon og 5fap ville representert ordet vel så godt. Hvorfor det tilsynelatende er av interesse vet jeg ikke. Har du flere observasjoner på lager? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 De neste 30 dagene vil forme resten av sesongen vår Vi skal spille 7 kamper og skal møte alle typer lag. Desverre tror jeg vi nå får se hvor tynn og svak stall vi har. Januarvinduet ser jo også ut til å gå forbi uten at vi henter noen spillere for førsteellveren. 6 ligakamper + FA cup møte mot et lag fra lavere divisjoner. Stoke B (1p) Aston Villa H (3p) Everton H (1p) WBA H (3p) Arsenal H (0p) Fulham B (3p) Husker du denne YNWA32? Må ikke være så negativ vettu Forøvrig mitt tilsvar den gangen: 3 poeng idag, 3 poeng mot Everton og minimum 1 mot Arsenal blir fasiten. Vi kommer nok heller til å drite oss ut mot wba eller villa. Tja, vi er 3p foran skjema som jeg skisserte. Går det borte mot Fulham som det har gjort de siste kampene så ender vi 1p bedre en det jeg spådde. Ikke fryktelig langt unna mao. Dog poengtapene kom på andre steder en jeg spådde. Tror fortsatt vår tynne stall kan bli roten til flere poengtap fremover. Første stopp Craven Cottage Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=x7rXTyHPy3E Januzaj who?? Endret 8. februar 2014 av AppelsinMakrell 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Fap Fap fab fab fap fap fap Og denne er bare F-A-P! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Gratulerer Kjetil Jansrud med bronse i OL: Jeg fikk starte med Gerrards startnummer i dag (nummer 8, journ.anm). Kanskje hadde det noe å si. http://www.vg.no/sport/langrenn/ol-2014/jeg-fikk-starte-med-gerrards-nummer-i-dag-kanskje-hadde-det-noe-aa-si/10129059/ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 http://touch.dailymotion.com/video/x1bk2c8_l4-vs-afc-first-20-minutes_creation 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Tottenham kommer frem som vår største utfordrer til 4.plassen med seier mot Everton. Pisspennende vår i møte. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Som man ser på tabellen som handler om 4.plass er det nå en liten luke for Liverpool. I tilegg har vi 0,5p mer en alle de andre da jeg vanskelig kan se at vi skal klare å miste den overlegne bedre målforskjell vis-a-vis de andre lagene 4 Liverpool (+33) 50p ----------------------------- 5 Tottenham (+0) 47p 6 Everton (+11) 45p 7 Man Utd (+13) 43p *Tabellen er satt med forutsetning om United v Fulham 2-0. Endret 9. februar 2014 av YNWA32 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Om du regner med United-seier så har du ikke fulgt med på dem i år! E: og to minutter etter at jeg skrev det har United snudd kampen mot Fulham. Endret 9. februar 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Slapp av, de driter seg nok ut. Tipper 2-2 6 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Everton er omtrent så gode som de kan bli, jeg ser ikke noe spesielt mer potensiale i dem. Av lagene bak Liverpool tror jeg Manu er det farligste nå som van Persie og Rooney er tilbake. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Er langt mer redd for Tottenham. De prøver i allefall å spille fotball Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 HAHAHAHAHAHA 2-2 PÅ OVERTID JA Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Slapp av, de driter seg nok ut. Tipper 2-2 Hva sa jeg? HAHAHA 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Taper united på onsdag så anser jeg de som ute av CL-kampen. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Har aldri vært mer morsomt å ta feil ;-) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Akkurat i år burde jeg faktisk ha vært aktiv her inne. For en fotballrunde :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå