indahla Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Kampen i dag var fantastisk. Gøy å se at Ibe fikk sjansen også Og tok den! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg ser at Fulham - Liverpool går samtidig (et kvar senere) som Arsenal - Manchester United... akkurat det er ganske kjedelig. Det blir en viktig kamp med tanke på CL-plass eller en evt. medalje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ikke sikker på hvem jeg heier på i Arsenal-Unitedkampen. Tatt til betrakning at Liverpool slår Fulham hva er best resultat for oss?Vinner Arsenal så er United enda lengre bak en evt 4.plassVinner United så kan vi knabbe med oss 3.plass. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hadde ikke vært feil med uavgjort i den kampen heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Litt fegis å håpe på uavgjort da. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Arsenal seier, så klart. Det er ikke akkurat som vi aimer på gull i år, men topp 4, derfor må de under oss ikke få poeng og klatre forbi oss. Min mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Snakker ikke om noe Liverpool-gull, det er ingen poeng å gjøre.Men en 3.plass er meget mulig. Spesielt når vi ser at city-borteformen til City begynner å komme tilbake. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Fem ord: fap fap fap fap fap Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hva er det med dette laget??? Fra ræv til best fra kamp til kamp. Dette står det respekt av! Fem ord: fap fap fap fap fapEr vel mer fap fap Aaaah? Nå kan du få sende den i retur. Det er fortjener du i dag kloffsk! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Toppnivået til Liverpool er høyt, det syns jeg ingen kan bestride. Det er bunnivået til Liverpool som er laaangt under bunnivåene til de beste lagene i PL som ødelegger. Chelsea og City og for den del Arsenal er bedre enn Liverpool på dårlige dager. Sett bort fra kampen i dag selvsagt for Arsenal sin del da... Ingen regel uten unntak osv osv osv. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Hva er det med dette laget??? Fra ræv til best fra kamp til kamp. Dette står det respekt av! Beste ræv? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Hvertfall digg ræv sett fra en United supporters point of view . Edit: må begynne å se hva mobilen trur eg mener.... Endret 8. februar 2014 av Jotun Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Blablablabla, Jotun Ellers da? Jo, en liten godbit fra the man himself https://www.youtube.com/watch?v=5uDuA2cOcPc Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Fem ord: fap fap fap fap fap Det er ett ord fem ganger. 4 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) fab er vel strengt tatt ikke et ord.. Endret 8. februar 2014 av indahla Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Verb to fap (tredje person entall presens faps, presens partisipp [[fapping]], preteritum og perfektum partisipp fapped Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Det ble sagt at Liverpool har over 20 dødballmål i år og det er helt vilt med tanke på at Liverpool aldri scoret på dødballer før. En corner for Liverpool kan faktisk regnes som en potensiell målsjanse nå. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Fem ord: fap fap fap fap fap Det er ett ord fem ganger. Ja, men det er også fem ord. Hvis det er vanskelig å telle kan du f.eks prøve word count i Word e.l. Endret 8. februar 2014 av kloffsk Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 De neste 30 dagene vil forme resten av sesongen vår Vi skal spille 7 kamper og skal møte alle typer lag. Desverre tror jeg vi nå får se hvor tynn og svak stall vi har. Januarvinduet ser jo også ut til å gå forbi uten at vi henter noen spillere for førsteellveren. 6 ligakamper + FA cup møte mot et lag fra lavere divisjoner. Stoke B (1p) Aston Villa H (3p) Everton H (1p) WBA H (3p) Arsenal H (0p) Fulham B (3p) Husker du denne YNWA32? Må ikke være så negativ vettu Forøvrig mitt tilsvar den gangen: 3 poeng idag, 3 poeng mot Everton og minimum 1 mot Arsenal blir fasiten. Vi kommer nok heller til å drite oss ut mot wba eller villa. 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Mener bestemt at fap best beskrives som et onomatopoetikon. Og det er kun ett ord. Gjentatt fem ganger. Kunne like gjerne sagt 5fap og blitt ferdig med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå