AllFather Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Dat be my point (Var en lille kick mot MANU & RVP ) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 For min del var ikke dette et kick mot noen. Men det må jo alltid tolkes slik. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Så du tror Suarez får en ny karantene på +4 kamper? Alle managere i hele verden vil heller ha en spiss som Suarez som er av typen 20 mål på 20 kamper fordi de vet at det vil gjenta seg hvis man bygger opp spillet rundt han. Det at du mener at det er bedre med 21 mål på 100 kamper får bli din greie... Vi har Suarez, PL's beste offensive spiller. Enten skyter han oss til CL og United til EL eller så selges han for +70M til sommeren Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ett poeng her er vel at hvis en spiller er ute med karantene eller skade så kan laget stille men en annen spiller som kan score. Sånn sett er det bedre med mange mål på få kamper enn enda flere mål på flere kamper. Men det er to ulike måter å se det hele på. Jeg mener begge blir rett (på sin måte). Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Poenget hans var vel ikke om det var 20 på 20 eller 20 på 100, men hva han kunne ha bidratt med hvis han var på banen i alle kampene. Hadde vi ikke hatt Sturridge når han var ute hadde jeg vært mer bekymret tidligere i sesongen Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Det hele er jo fryktelig simpelt. Dersom diskusjonen er om spilleren under en sesong som helhet, så er det selvsagt negativt med skader og karantener. Dersom diskusjonen omhandler neste enkeltkamp er det simpelthen ikke relevant. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Ynwa vil ikke forstå eller så er han litt treig. Poenget er i klartekst nok en gang at få kamper ikke er bare positivt. Det blir utelukkende brukt i positiv retning noe eg ville påpeke at det ikke er. Men Ynwa skal dra det så mye lengre...... Påstår du at hvis suarez ikke hadde vært utestengt så hadde han ikke gjort det enda bedre for Liverpool? Siden du liker så godt sånne tall: hvis han hadde spilt de innledende kampene og hatt halvparten den målratioen i disse kampene enn han har i dag , noe som hadde trukket ned dette snittet totalt sett. Ville du virkelig ikke foretrukket det? Endret 8. februar 2014 av Jotun Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Om Suarez hadde spilte de fem første kampene i sesongen, hadde han kanskje hatt mer en 23 mål til nå, eller han kunne også blitt langtidsskada i en av de fem kampene og hatt mindre enn 23 mål til nå. We'll never know. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Gratulerer. Stor prestasjon! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 For en fantastisk kamp! BR, hele laget, alle S-ene, jeg elsker dere! Deilig når EMO-pessimistene tar feil, ingen grunn for å forvente Liverpool-tap når vi spiller på Anfield med dette laget her. Sannsynligheten for CL-spill økte betraktelig i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Vinner vi ikke mot Fulham i midtuken nå så legger jeg meg inn på Haukåsen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Den eneste nedturen i dag er at Suarez ikke scoret, for da fortsetter enkelte United-supportere å mase om at han ikke scorer i de store kampene. Han hadde to helt vanvittige avslutninger i dag, i tillegg til en flott assist. Men som kjent har ikke det betydning når de mest usaklige skal prøve å forklare at Suarez egentlig ikke er sååå god. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Deilig når EMO-pessimistene tar feil Ey, jeg er like glad som deg. Fantastisk kamp i dag. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Mener å huske det var noen visse emo-pessimistere foran Tottenham-kampen også... Oh snæp! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 The system works! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Keep up the good work Mednaetha og Ally! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Blir spent på å se kommentarene til Liverpool-supporterne neste gang han får en lengre karantene. Da tenker jeg: "Jaja, det blir ikke lengre karantene enn hva Eric Cantona fikk uansett." 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Kampen i dag var fantastisk. Gøy å se at Ibe fikk sjansen også Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Er det kommet et sammendrag av kampen noen steder? Gidder ikke se ett og ett mål hos sumo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Skamdeilig for Liverpool at Everton møter Tottenham imorgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå