Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Der er vi nok alle enige. Cissokho er ikke god nok, men fortjener skryt idag. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg syns ikke han fortjener skryt i dag, men det er nå bare meg... 2 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Fortjener skryt kun fordi han ikke dreit seg loddrett ut som ellers? Han får helt panikk hver gang han får kula. PL går i et altfor, altfor høyt tempo for han. Endret 4. februar 2014 av Redneck 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Kamptråd for lørdagen, til dere som har gått glipp av den: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1565859 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Lol, ok. edit: For å legge til litt mer seriøsitet så er jeg ikke skremt over en søpleartikkel fra Daily Mail om Suarez. Han har scoret 23 mål denne sesongen, 8 mål foran Aguero og rett bak Aguero følger Sturridge. Og Suarez spilte ikke mot United. Og Suarez er ikke den eneste på laget som kan score mål. Endret 7. februar 2014 av The Doctor Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hvem er tittelrivalene? Om det er Chelsea, City og Arsenal så er det ikke noen krise at han ikke scoret i de tre bortekampene. Han var strålende mot City, god mot Chelsea, mens kampen mot Arsenal husker jeg ikke hvordan han gjorde det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Lol, ok. edit: For å legge til litt mer seriøsitet så er jeg ikke skremt over en søpleartikkel fra Daily Mail om Suarez. Han har scoret 23 mål denne sesongen, 8 mål foran Aguero og rett bak Aguero følger Sturridge. Og Suarez spilte ikke mot United. Og Suarez er ikke den eneste på laget som kan score mål. Pluss at de har spilt færre kamper enn resten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Pluss at de har spilt færre kamper enn resten. Ser dette brukes som argument gang på gang. Men er dette virkelig en positiv ting? Er det bra når spillere har flere mål på færre kamper når grunnen er karantene og skader? Sånn litt seriøst. Alle som trur eg troller kan lese litt i den andre tråden hva eg mener om prestasjonene til suarez tidligere i sesongen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 De har hatt langt færre kamper å score målene på. Så om man regner snitt per kamp, så er det en fordel. Om man regner antall mål totalt, så er det en ulempe. Stort verre er det vell ikke? Nei jeg vet du ikke troller, du fikk pluss av meg for hatten og går kommentaren. Måtte ta av hatten selv jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Tenkte på den faktoren at de er ute store deler av sesongen av forskjellige årsaker. Skader kan selvsagt være så mangt. Men ta en spiller som RvP (sånn at dere ikke skal tro at dette er liverpool generelt) det er jo overhodet ikke positivt at han er mye skadet. Samme med Suarez. Når man er en løs kanon og kan risikere 10 (!!!) kamper karantene og være ute store deler av en sesong så er jo dette en skikkelig negativ ting? Hvertfall når eg klubb er relativt avhengig av en spiller. Skjønner også at det er imponerende med høyere målratio, men når målratioen blir høy pga skader så er jo det litt dumt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Enig med deg, Jotun. Hvis man ser på spilleren totalt. Da teller jo alt med (skader, karantene, oppførsel, etc). Ser man derimot på hva spilleren presterer på banen er det jo "kun" mål pr. antall spilte minutter. To ulike diskusjoner som likevel har mye med hverandre å gjøre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jepp. Og det er nettopp oppførselen til Suarez som gjør at eg mener han nå er udiskutabelt den beste spilleren i PL. Snakker som alltid om akkurat nå. Hadde han scoret like mye i fjor hadde eg holdt andre over han. Ene og alene pga rotet rundt han som spiller. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Pluss at de har spilt færre kamper enn resten. Ser dette brukes som argument gang på gang. Men er dette virkelig en positiv ting? Er det bra når spillere har flere mål på færre kamper når grunnen er karantene og skader? Sånn litt seriøst. Alle som trur eg troller kan lese litt i den andre tråden hva eg mener om prestasjonene til suarez tidligere i sesongen. Målratio forteller jo mye om kapasiteten og hva man kan kanskje kan forvente på de neste kampene. Slik du skriver virker det som du mener det er bedre å score 6 mål på 20 kamper en 5 mål på 5 kamper. Selv mener jeg at det er bedre å ha en spiller som i snitt scorer mål i hver kamp. Hvis du er uenig så får vi bare agree to disagree Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Sier det trekker ned totalbildet fordi det handler om mer enn å score. I de kampene de andre stiller og ikke scorer så bidrar til kanskje til assists osv. Du tok liksom ikke helt poenget mitt. Antall kamper er bra argument når man trekker fram scoringene. Men det er ikke like bra når man ser på totalbildet. Hvertfall ikke om man ser på grunnene. 6 mål på 20 kamper en 5 mål på 5 kamper. Hvis dette er totalt antall kamper i en sesong, så soleklart ja. Men hvis man kun ser på målratio så er det jo ikke diskusjon, men som eg har sagt tre ganger nå. DET er ikke poenget. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) snitt scorer mål i hver kamp. I snitt ja. I tillegg til dette vil jo et snitt på mål i hver kamp gjøre at man scorer en del "unødvendige" mål i kamper siden man ikke stiller i 8-10 kamper. Endret 8. februar 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Blir spent på å se kommentarene til Liverpool-supporterne neste gang han får en lengre karantene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Målratio forteller jo mye om kapasiteten og hva man kan kanskje kan forvente på de neste kampene. Helt enig. Og som eg skriver så disser eg overhodet ikke prestasjonene. Men argumentere med at en spiller ikke har spilt så mange kamper behøver ikke være positivt. Det var poengt mitt. Det KAN UMULIG være positivt at en spiller er i karantene i 8 kamper en sesong. Selv om det trekker opp målratioen..... Edit: Skrivefeil. Endret 8. februar 2014 av Jotun 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Heller karantene i 10 kamper en skade Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Helt klart. Uten tvil. For da er spilleren fit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå