cliffme Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Cissokho er jo HELT ubrukelig! Han viser det gang etter gang! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Og der røyk Champions League mest sannsynligvis med sånt spill. Kommer til å skje en haug av ganger mot svake lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Cissokho er jo HELT ubrukelig! Han viser det gang etter gang! Tuller du med meg? Cissokho har vært temmlig god denne kampen. Tenker kanskje på Toure du. Jævlig kjipt å typisk å ikke ta 3.poeng når vi kunne dra ifra. Men 1 ekstra poeng luke fra United. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Cissokho er jo HELT ubrukelig! Han viser det gang etter gang! Tuller du med meg? Cissokho har vært temmlig god denne kampen. Tenker kanskje på Toure du. Jævlig kjipt å typisk å ikke ta 3.poeng når vi kunne dra ifra. Men 1 ekstra poeng luke fra United. Nei, Cissokho. Han er søppel som Liverpool ikke trenger i troppen sin. Han har ingenting å tilføre et lag som kjemper om topp 4. Toure kan de bare kvitte seg med i samme slengen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Er mer redd for Spurs enn United. Og 7 poeng er ganske mye, vi har trossalt også en målforskjell som er ganske god. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Cissokho er jo HELT ubrukelig! Han viser det gang etter gang! Synes han har spilt godt de siste kampene jeg Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Så jæææævlig typisk å spille ræva når vi endelig kan ta et solid grep om fjerdeplassen. Og selvfølgelig er det en grusom tabbe som fører til målet. Hvordan skal dette laget noensinne kunne vinne noe, når de glemmer hvordan de spiller fotball så fort de får press på seg. Men tenk om Suarez hadde satt sin megasjanse, og om Agger hadde spilt for Kolo. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Cissokho er jo HELT ubrukelig! Han viser det gang etter gang! Synes han har spilt godt de siste kampene jeg Hvis 8.plass er bra nok så er Cissokho god nok for Liverpool. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Bra vi har eksperter med fasiten her på forumet Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 1 poeng mer enn Utd denne runden, men to tapt mot Everton. Frykter Everton mest, vil være helt absurd og bittert om de skulle finne på å kapre 4.plassen foran Liverpool, men det kan skje, absolutt! KOLO :( Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 United beviser helg etter helg at de ikke er noe å være redd for. Everton og Tottenham kommer nok til å ta oss igjen rimelig kjapt og enkelt hvis dette fortsetter. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 For å si det sånn, 2000kr spilt på U, går i 0 hvis WBA vinner. Null tro på 3p. Kan ikke helt se hvordan vi skal klare 3p når resultatene gikk som de gikk i dag. Det er ikke "the Liverpool way" å vinne i morgen. Tipper 1-1, Coutinho brenner 14 sjanser og Skrtel skaffer WBA en straffe for utligning. May i be wrong.... Gratulere! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Cissokho er jo HELT ubrukelig! Han viser det gang etter gang! Tuller du med meg? Cissokho har vært temmlig god denne kampen. Tenker kanskje på Toure du.Jævlig kjipt å typisk å ikke ta 3.poeng når vi kunne dra ifra. Men 1 ekstra poeng luke fra United. Nei, Cissokho. Han er søppel som Liverpool ikke trenger i troppen sin. Han har ingenting å tilføre et lag som kjemper om topp 4. Toure kan de bare kvitte seg med i samme slengen. Hvis Cissokho spiller slik han gjorde i dag så kan han lett være en squadplayer. Du må jo se kampen. Han har vært skandale frem til nå. Men har fått noen starter og det har tydligvis hjulpet. Leverer han like bra mot Arsenal så kan han godt få fortsette ut sesongen på backen Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Litt koselig å tenke på at vi faktisk økte forspranget til United etter denne drittrunden. Endret 2. februar 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Flanagan bidro vanvittig lite denne kampen. Vi har virkelig ikke et bra forsvar. Førsterekka med Johnson (i form), Skrtel/Sakho, Agger, Enrique er grei, men de beste er jo alltid skadet. Helt drøyt at vi ikke prøvde oss på en ny back. Kampen i dag bar preg av at vi trodde vi kunne ri inn seieren på halv maskin. Toure ødela den drømmen. Folk som sier Cissokho spilte bra, har virkelige lave forventninger til hva en bra back/kantspiller for oss skal være. Han løpte mye, men skapte svært lite. Endret 2. februar 2014 av OKMarius Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Cissokho er jo HELT ubrukelig! Han viser det gang etter gang! Tuller du med meg? Cissokho har vært temmlig god denne kampen. Tenker kanskje på Toure du. Jævlig kjipt å typisk å ikke ta 3.poeng når vi kunne dra ifra. Men 1 ekstra poeng luke fra United. Squawka Football @Squawka 1m Aly Cissokho completed just 58% of his passes for Liverpool today. Syntes ikke han var så ille for dere i dag, men den pasningsprosenten der er faen meg elendig. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Han var bedre i dag enn mot Everton, men det skulle jaggu meg bare mangle. Han er komplett udugelig. Han er knapt god nok for PL-fotball i det hele tatt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Cissokho er elendig, men det er ikke han vi skal skylde på i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Silverlining: Vinner City imorgen er vi kun 3.poeng bak Chelsea med bedre målforskjell. Endret 2. februar 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg legger ikke skylden på Cissokho idag, men har er ikke verdig en Liverpooldrakt. Skal vi klare topp 4 så trenger vi GODE spillere som kan skape noe. Når er Enrique klar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå