Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med at kamptråden i morgen blir invadert av fans fra et lag i rødt ifra Manchester om det skulle gå dårlig med Liverpool :D

Håper virkelig at gutta er skjerpet til denne kampen og at BR klarer å få frem hvor viktig det er med poeng i denne kampen. Greit at Steve Clarke fikk fyken også, han hadde bra kontroll på taktikk mot Liverpool.

Lenke til kommentar

For å si det sånn, 2000kr spilt på U, går i 0 hvis WBA vinner. Null tro på 3p.

Kan ikke helt se hvordan vi skal klare 3p når resultatene gikk som de gikk i dag.

Det er ikke "the Liverpool way" å vinne i morgen.

Tipper 1-1, Coutinho brenner 14 sjanser og Skrtel skaffer WBA en straffe for utligning.

May i be wrong....

Lenke til kommentar

Blir spennende i morgen. Tror det nærmest blir umulig for United å ta igjen 9 poeng på Liverpool med dagens form.

Hvor mye penger taper du i måneden, YNWA? Ikke den mest stødige måten å tjene penger på.

Tipper det fort blir en 12-14 hundre. Har jo de siste årene vært nærmest umulig å spå utfallet på kamper der Liverpool er involvert.

Lenke til kommentar

Lolz, ble truet med juling av en ekstremt bitter United-supporter i kveld, det var ikke populært å spekulere i en luke på 9 poeng.

På ordentlig eller bare en kompis som sier "nå holder du kjeft ellers får du bank"?

Hehe, det var en jeg ikke kjente på vors. Jo fullere han ble, jo surere ble han. Etter at jeg sa at det ble en luke på 9 poeng om Liverpool vant i dag så ble han ordentlig forbanna, og sa at han ville banke Liverpool-supporterne som var der. Men det ordnet seg. :p

Lenke til kommentar

http://www.liverpool.no/nyheter/dnipro--betalingen-tok-for-lang-tid.aspx

Klubben vår kunne ikke signere dokumentene fordi vi ikke hadde mottatt pengene, forklarer klubbdirektør Andriy Rusol til Dnipros nettside.

Hallo i sluken. Det er ikke en James Bond film hvor man ser kronene trille over i en ny konto når man taster inn beløpet i nettbanken...

Haha! Altså, nå har ikke jeg noe innside informasjon om hvordan overganger fungerer, men jeg føler meg ganske sikker på at det IKKE er standard praksis at klubben har pengene på kontoen FØR de har signert dokumentene.

Han virker jo helt blåst han der klubbdirektøren for Dnipro. Får jo Ayre til å virke som tidenes beste forhandler til sammenligning. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

http://www.liverpool.no/nyheter/dnipro--betalingen-tok-for-lang-tid.aspx

Klubben vår kunne ikke signere dokumentene fordi vi ikke hadde mottatt pengene, forklarer klubbdirektør Andriy Rusol til Dnipros nettside.

Hallo i sluken. Det er ikke en James Bond film hvor man ser kronene trille over i en ny konto når man taster inn beløpet i nettbanken...

Tipper det er snakk om en bankgaranti som skal være på plass før signatur. Er mer vanlig.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...