KANE2009 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 3 poeng idag, 3 poeng mot Everton og minimum 1 mot Arsenal blir fasiten. Vi kommer nok heller til å drite oss ut mot wba eller villa.Nå har vi jo allerede tapt poeng mot villa, så da er det jo lov å håpe på seier. 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Regner med at kamptråden i morgen blir invadert av fans fra et lag i rødt ifra Manchester om det skulle gå dårlig med Liverpool Håper virkelig at gutta er skjerpet til denne kampen og at BR klarer å få frem hvor viktig det er med poeng i denne kampen. Greit at Steve Clarke fikk fyken også, han hadde bra kontroll på taktikk mot Liverpool. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 For å si det sånn, 2000kr spilt på U, går i 0 hvis WBA vinner. Null tro på 3p. Kan ikke helt se hvordan vi skal klare 3p når resultatene gikk som de gikk i dag. Det er ikke "the Liverpool way" å vinne i morgen. Tipper 1-1, Coutinho brenner 14 sjanser og Skrtel skaffer WBA en straffe for utligning. May i be wrong.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Vær så snill drit dere ut i morgen. Vær så snill. Hilsen desperat Utd fan. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hvor mye penger taper du i måneden, YNWA? Ikke den mest stødige måten å tjene penger på. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Vinner vel rundt 104% eller noe. Blir med andre ord ikke rik. Med en stødig ROI har jeg hatt det som en fin hobby som har gitt litt ekstra å rutte med de siste par årene. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Vær så snill drit dere ut i morgen. Vær så snill. Hilsen desperat Utd fan. Frykter det verste, håper det beste. Når de under oss taper så stoler ikke jeg på at Liverpool vinner denne. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 En ting jeg håper Rodgers snart får slutt på, er sutringa til Sturrige og Sterling, pluss at de faller i lett bris. Så dere Flani sist kamp? He took it like a man! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Vinner vel rundt 104% eller noe. Blir med andre ord ikke rik. Med en stødig ROI har jeg hatt det som en fin hobby som har gitt litt ekstra å rutte med de siste par årene.Må komme deg inn på tippe tråden da https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=702200&page=664 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Lolz, ble truet med juling av en ekstremt bitter United-supporter i kveld, det var ikke populært å spekulere i en luke på 9 poeng. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Kamptråd til dagens match! 2 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Blir spennende i morgen. Tror det nærmest blir umulig for United å ta igjen 9 poeng på Liverpool med dagens form. Hvor mye penger taper du i måneden, YNWA? Ikke den mest stødige måten å tjene penger på. Tipper det fort blir en 12-14 hundre. Har jo de siste årene vært nærmest umulig å spå utfallet på kamper der Liverpool er involvert. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Lolz, ble truet med juling av en ekstremt bitter United-supporter i kveld, det var ikke populært å spekulere i en luke på 9 poeng.På ordentlig eller bare en kompis som sier "nå holder du kjeft ellers får du bank"? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Lolz, ble truet med juling av en ekstremt bitter United-supporter i kveld, det var ikke populært å spekulere i en luke på 9 poeng.På ordentlig eller bare en kompis som sier "nå holder du kjeft ellers får du bank"? Hehe, det var en jeg ikke kjente på vors. Jo fullere han ble, jo surere ble han. Etter at jeg sa at det ble en luke på 9 poeng om Liverpool vant i dag så ble han ordentlig forbanna, og sa at han ville banke Liverpool-supporterne som var der. Men det ordnet seg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 http://www.liverpool.no/nyheter/dnipro--betalingen-tok-for-lang-tid.aspx Klubben vår kunne ikke signere dokumentene fordi vi ikke hadde mottatt pengene, forklarer klubbdirektør Andriy Rusol til Dnipros nettside. Hallo i sluken. Det er ikke en James Bond film hvor man ser kronene trille over i en ny konto når man taster inn beløpet i nettbanken... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) http://www.liverpool.no/nyheter/dnipro--betalingen-tok-for-lang-tid.aspx Klubben vår kunne ikke signere dokumentene fordi vi ikke hadde mottatt pengene, forklarer klubbdirektør Andriy Rusol til Dnipros nettside. Hallo i sluken. Det er ikke en James Bond film hvor man ser kronene trille over i en ny konto når man taster inn beløpet i nettbanken... Haha! Altså, nå har ikke jeg noe innside informasjon om hvordan overganger fungerer, men jeg føler meg ganske sikker på at det IKKE er standard praksis at klubben har pengene på kontoen FØR de har signert dokumentene. Han virker jo helt blåst han der klubbdirektøren for Dnipro. Får jo Ayre til å virke som tidenes beste forhandler til sammenligning. Endret 2. februar 2014 av Cappo Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 http://www.liverpool.no/nyheter/dnipro--betalingen-tok-for-lang-tid.aspx Klubben vår kunne ikke signere dokumentene fordi vi ikke hadde mottatt pengene, forklarer klubbdirektør Andriy Rusol til Dnipros nettside. Hallo i sluken. Det er ikke en James Bond film hvor man ser kronene trille over i en ny konto når man taster inn beløpet i nettbanken... Tipper det er snakk om en bankgaranti som skal være på plass før signatur. Er mer vanlig. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 For all del liksom, ikke finn på å slå langt så det kanskje kan bli en målsjanse til Liverpool. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Etter første så satte jeg penger på uavgjort. Eneste sjokkerende med baklengsmålet var at det ikke var Skrtel som stod bak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå