Schweigaard Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Sterling har vært god. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ingen tvil om at Sterling har vært god. Er bare så skuffa over at det ikke ble noen forsterkning i januarsalget. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Konoplyanka var vell faktisk ikke Liverpool sin feil. De hadde gjort alt.Dei kunne Ingenting for at eier er styrtrik og nekter å skrive under sjølvsagt om buyout klausulen var oppfylt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 James Pearce @JamesPearceEcho 2m Medical & personal terms were done, #LFC had triggered buyout clause. Owner refused to sign paperwork. Sjukt... Er dette "lov"? Hva er vitsen med release clause hvis man bare kan nekte å selge? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Sterling har vært god. Interessant. Januzaj virker som en mer komplett spiller enn Sterling for meg når jeg ser de spille. Hvordan er den statistikksen sett opp mot de beste spillerne i England? For referansens skyld. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 James Pearce @JamesPearceEcho 2m Medical & personal terms were done, #LFC had triggered buyout clause. Owner refused to sign paperwork. Sjukt... Er dette "lov"? Hva er vitsen med release clause hvis man bare kan nekte å selge? IN U.S.S.R WE DO AS WE PLEASE. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Kan jo bli en litt interessant sak utav dette hvis ryktene stemmer. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hvis spilleren ønsker seg til Liverpool eller klubben selger til en annen klubb enn Liverpool til sommeren kan det nok bli advokatmat, ja. Men spillerkontrakter er jo alltid så utrolig kompliserte så hvem vet hva som stemmer.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hans tredje mål mot Newcastle. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Regner vel med at om Konoplyanka virkelig ville til Liverpool så hadde nok Dnipro hatt lite annet valg enn å selge han når release clausen har blitt aktivert. Men det er jo snakk om at han idag har en ganske høy lønn, en lønn han ikke kunne regnet med å få i Liverpool fra dag 1. Jeg ser uansett ikke på det som et kjempetap. Liverpool gjorde det de kunne og du vet at når en klubb har en så rik eier at de egentlig ikke trenger å selge, da er du ute å kjører. Får heller håpe på Shaqiri eller noe annet i sommer. Er som regel flere spillere av god kvalitet og en forsvarlig pris i sommervinduet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Joda, men problemet er at det gjentar seg at Liverpool ikke klarer å klaske i hop en deal uten at det trekker ut i langdrag og ting koker opp ikålen. Dette er ikke noe som bare har skjedd en gang og da er det et problem. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Seks poeng ned til United, to ned til Spurs, og vi har én kamp mindre spilt. Så jævlig deilig!!! Endret 1. februar 2014 av knipsolini 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 At Spurs er nærmere 4 en nedrykk er utrolig 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hadde vært typisk om vi ikke vant i morgen. Ikke det at jeg tror det vil skje. Men hadde vært jo typisk. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Tre poeng i morgen og vi har plutselig en luke på 9 poeng ned til de regjerende mestrene. Noen som lager kamptråd til morgendagens kamp? Jeg har ikke tid før i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 United tapte, Spurs spilte uavgjort og City møter Chelsea på mandag. (Everton snudde det, men la oss ikke bli grådige)Om ikke Liverpool vinner imorgen mot West Brom så gir jeg opp fotball.Brendan Rogders og gutta BØR være fokuserte og vinne den kampen.COME ON! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Det er vel vanlig at Liverpool taper når konkurrentene har driti seg ut. Men jeg lever i håpet. Hadde vært sinnsykt digg å få en 9 poengs luke ned til United. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Håper du har rett! Det er mitt siste håp for 4 plass. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Vi vant sist når mange andre snublet, men det var ingen vanlig kamp. Gikk også samtidig. Ja, nå får vi se om den mentale innstillingen er på plass, og at spillerne møter opp, ikke bare fysisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå