Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Kan ikke skjønne hvorfor man velger Tottenham (i forhold til Liverpool that is).

Eneste må være at man bor i London.

Klubben er et trist kapittel etter Bale.

Liverpool > London. Som by. By far.

Mener du det? Sånn helt seriøst? Har du vært mange ganger i begge byene? Bare lurer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

God runde ja, kun Manchester laga som hang med.

Forsatt skuffa over Villa kampen, kommer ikke til å glemme den så lett.

Jojo, men ikke glem at vi lå under 2-0 og kom oss tilbake til 2-2. Det står respekt av.

Lenke til kommentar

Ikke bare resultatet mot Villa som jeg ikke var fornøyd med, men hele den mentale innstillingen.
Pga dette har vi tapt mot Southamton og Hull bla.

Manager og tildels Kapteinens ansvar at arbeidsinnsatsen og viljen er på plass.

Jeg er veldig fornøyd sett under ett, men det er meningsløst å kaste bort poeng på denne måten.

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne hvorfor man velger Tottenham (i forhold til Liverpool that is).

Eneste må være at man bor i London.

Klubben er et trist kapittel etter Bale.

Liverpool > London. Som by. By far.

Mener du det? Sånn helt seriøst? Har du vært mange ganger i begge byene? Bare lurer.

Det mener jeg. Helt seriøst. Har vært mange nok ganger i begge byer til at jeg føler at jeg helt fint kan gjøre meg opp en mening om det. Bor like utenfor London nå (har gjort det de siste 2,5 årene), og har besøkt Liverpool rundt 10 ganger. Misforstå meg rett, London er en spennende by, men liker helt klart Liverpool bedre. Delvis av samme grunner som Leaf nevner, og delvis på grunn av folkene som jeg synes jevnt over er mye mer hyggelige og imøtekommende enn i London og andre steder lenger sør i England.

Lenke til kommentar

Ok, jeg bare lurte. Har aldri vært i Liverpool selv og liker meg veldig godt i London. Har selv bodd et år i England (Bournemouth) og mitt inntrykk er at engelskmenn rakker veldig mye ned på Liverpool som by. Men det kan jo være ufortjent og mye pga misunnelse, slik som med Molde i Norge f eks ;)

Lenke til kommentar

Ut fra de siste postene, så er nok jeg litt off topic som ønsker at tråden skal handle om klubben Liverpool, og ikke reisetips om hvilken by som er best.

Dere som ønsker å diskutere dette kan jo f.eks. finne en tråd i Fritidsmenyen - Ferie og reise.

Eller bare bli enig om at dere er uenig. Det hele handler om smak og behag, hva som er best.

Lenke til kommentar

Kan vi rangere de beste byene i England, Spania, Tyskland, Italia og Frankrike (de store ligaene). Det er flott at diskusjonen har tatt denne vrien. Elsker geografi og flott at vi kan nå kan diskutere dette i tråden og at det er on-topic.

- England
1) London

2) Liverpool
3) Tranmere town centre

- Spania
1) Barcelona

2) Valencia

3) Las Palmas

- Tyskland
1) Hamburg

2) Zu den Poengen Bitte
3) Der topic bist fussball

- Frankrike

1) S'il Vous Plaît

2) Nous Pouvons

3) Revenir au Football

Endret av YNWA32
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Thank god "OkMarius".

Enig i at det er bra med Allen tilbake, men han får vel max et innhopp denne gangen. Men hvis han kommer tilbake og er tiltenkt en rolle slik vi spilte for noen kamper siden. Da med 3 midtbanespillere og 2 vinger + 1 spiss. Hvem går da ut? Sterling eller Coutinho?

Tragisk at det tar så lang tid med Enrique. Heldigvis har Flanaghan vist gode takter siste ukene.

Lenke til kommentar

Og der klarte de visstnok heller ikke å sikre Konoplyanka heller. Ian Ayre og venner bør seriøst vurdere om de er rette menn for stillingen, når man ikke klarer å forhandle frem en transfer så er det ikke jobbet godt nok. Og mønsteret gjentar seg gang etter gang.

Lenke til kommentar

Og der klarte de visstnok heller ikke å sikre Konoplyanka heller. Ian Ayre og venner bør seriøst vurdere om de er rette menn for stillingen, når man ikke klarer å forhandle frem en transfer så er det ikke jobbet godt nok. Og mønsteret gjentar seg gang etter gang.

Ja blir ikke blant de 4 første bare ved å få forhandlet frem sponsoravtaler med flyselskap, bilfabrikanter og pølser.

Kanskje det må nye folk inn i ledelsen? Men da går vel de millionene Liverpool ikke har brukt på spillere i dette vinduet, rett i lomma på Ayre, som gylden fallskjerm...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hva skal man egentlig si? En hel måned har Liverpool hatt til rådighet i en tidspunkt der Liverpool

har hatt store(størst bak everton) skadeavbrekk på flere ledd.
Liverpool har hatt fokus på to spillere, Salah har de forhandlet med siden slutten av 2013

og Konoplyanka har vært hovedfokuset de siste dagene av vinduet.

Begge gikk rett i dass, det første grunnet latterlig dårlig tilbud og den andre grunnet eieren nektet å selge. Forstå meg rett ikke spesielt lei meg for at akkurat de ikke kom til klubben, men at vi endte opp med fuck all er meget irriterende.

Det har vært uflaks inn i bildet, men hovedsaklig så er det rett og slett uduglighet som har skylden.

Dette kan godt føre til at vi mister 4.plassen, men vi må ikke glemme at vi har spillere som kommer tilbake fra skade. Vi får bare holde ut(ungå skader) inntil da.

Ian Ayre couldn't close a fucking automatic door!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...