Kvalheimaren Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Såg du kamp igår eller? Gerrard var Sjef!!! 3 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 http://sillyseason.vg.no/2014/01/28/liverpool-kan-bytte-bort-agger/ Hva tenker dere? Agger er meget god når han er frisk, men han er så mye skadet.. Men han ut så trenger vi en ny midtback. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Nei, Agger bør aldri selges eller byttes bort med annet han selv uttrykker et stort ønske om det. Vi trenger den variasjonen i midten bak der og han er etter min mening vår beste stopper med helt andre egenskaper enn Toure, Sakho og Skrtel og er egentlig den perfekte partner til en av disse. Drømmen er selvsagt noe sånt som Ilori - Agger eller Ilori - Sakho, hvor du har en fysisk sterk stopper eller en teknisk god stopper sammen med en stopper med høy fart og god teknikk. Ser vi har lagt inn et bud på Yevhen Konoplyanka. Litt usikker på hva jeg syns om det. Liker ikke en signering som ikke er veldig mye bedre enn det vi allerede har offensivt. Er redd det kan stoppe utviklingen til spillere som Sterling, som forøverig spiller fantastisk for tiden. Men hvis han signeres så regner jeg med at ihvertfall Ibe lånes ut. Jeg mener fortsatt prioriteten vår bør være defensive spillere. Ihvertfall en back. Men det er kanskje ingen tilgjenlige? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Men dette er tredje(!) gangen jeg har sett Everton-supportere kaste mynter på spillerne. Dette kan da ikke få lov til å holde på? FA og klubbledelsen må da ta noen grep. Scousere ass, økonomisk krise så det holder men penger å kaste bort har de nok av. “Merseyside Police can confirm it is investigating following reports of some missiles being thrown during the Liverpool vs Everton football match this evening, Tuesday, 28 January. “The incidents took place during the first half of the game when a number of coins and other small objects are believed to have been thrown from the stands onto the playing area. “Officers are requesting CCTV from the stadium and will review any footage as part of inquiries to establish the full circumstances surrounding the incidents. Meanwhile, Everton could face a fine or warning from The FA for the behavior of its supporters.” Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Nei, Agger bør aldri selges eller byttes bort med annet han selv uttrykker et stort ønske om det. Vi trenger den variasjonen i midten bak der og han er etter min mening vår beste stopper med helt andre egenskaper enn Toure, Sakho og Skrtel og er egentlig den perfekte partner til en av disse. Drømmen er selvsagt noe sånt som Ilori - Agger eller Ilori - Sakho, hvor du har en fysisk sterk stopper eller en teknisk god stopper sammen med en stopper med høy fart og god teknikk. Ser vi har lagt inn et bud på Yevhen Konoplyanka. Litt usikker på hva jeg syns om det. Liker ikke en signering som ikke er veldig mye bedre enn det vi allerede har offensivt. Er redd det kan stoppe utviklingen til spillere som Sterling, som forøverig spiller fantastisk for tiden. Men hvis han signeres så regner jeg med at ihvertfall Ibe lånes ut. Jeg mener fortsatt prioriteten vår bør være defensive spillere. Ihvertfall en back. Men det er kanskje ingen tilgjenlige? Mye enig i det du skriver, men problemet hans er at han spiller altfor få kamper i løpet av sesongen pga skader. Det er et problem han har hatt stort sett hele tida i Liverpool og sikkert karrieren(?). Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Stopperplassen blir jaggu meg nitrist om vi selger Agger uten å få inn en svært god erstatter. Vi må jo ha forsvarsspillere med ballkontroll med den stilen BR legger opp til. Endret 29. januar 2014 av Leaf Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Cissokho er jo fast med verdens verste ballkontroll Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 http://www.liverpool.no/nyheter/tottenham-inn-i-kampen-om-konoplyanka.aspx Tottenham inn i kampen om Konoplyanka? Sjokk! 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Kan ikke skjønne hvorfor man velger Tottenham (i forhold til Liverpool that is). Eneste må være at man bor i London. Klubben er et trist kapittel etter Bale. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 http://www.liverpool.no/nyheter/tottenham-inn-i-kampen-om-konoplyanka.aspx Tottenham inn i kampen om Konoplyanka? Sjokk! Lmfao. For en vits. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Kan ikke skjønne hvorfor man velger Tottenham (i forhold til Liverpool that is) For deg gjelder vel dette stort sett alle klubber tenker eg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 http://www.liverpool.no/nyheter/tottenham-inn-i-kampen-om-konoplyanka.aspx Tottenham inn i kampen om Konoplyanka? Sjokk! Lmfao. For en vits. Hvor mange måneder har dere hatt med forhandlinger denne gangen da? 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Kan ikke skjønne hvorfor man velger Tottenham (i forhold til Liverpool that is) For deg gjelder vel dette stort sett alle klubber tenker eg. Nei? Derfor jeg skrev hva jeg skrev i parentes. Hadde skjønt United, City, Chelsea og Arsenal, bare ikke tottenham. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 http://www.liverpool.no/nyheter/tottenham-inn-i-kampen-om-konoplyanka.aspx Tottenham inn i kampen om Konoplyanka? Sjokk! Lmfao. For en vits. Hvor mange måneder har dere hatt med forhandlinger denne gangen da? Så mange måneder som trengs for å gjøre en god deal, såklart. Ikke alle som bryr seg om det da. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Kan ikke skjønne hvorfor man velger Tottenham (i forhold til Liverpool that is). Eneste må være at man bor i London. Klubben er et trist kapittel etter Bale. Liverpool > London. Som by. By far. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Nærmest perfekt runde for Liverpool! Chelsea og Arsenal taper 2 poeng og Tottenham og Everton tapte. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 God runde ja, kun Manchester laga som hang med. Forsatt skuffa over Villa kampen, kommer ikke til å glemme den så lett. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Vi var dårlig og tapte poeng mot Villa. Chelsea hadde uflaks og tapte poeng mot WH. Går opp i opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå