knipsolini Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 For oss som ikke fått sett deler av andreomgang pga Sumo, så det ut til at BR byttet ut Sturridge pga ego-trippen, eller var det tilfeldig? Ser at han ble byttet ut ett minutt etter det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Sturridge ble ikke fornøyd da han ble byttet ut, og forstålig at han ville ha hat-tricket. Men når fikk sjansen(straffen) og brente så burde han ha sentret på den sjansen istede på å tenke på seg selv. Men tror han hadde blitt byttet ut uannsett. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Hallo.. En hver person og spesielt Suarez må da skjønne at en spiller ønsker å revansjere den straffebommen som kostet han hattricket. Jeg tror egentlig han var mest irritert med seg selv som brant den straffa. Utrolig å si det, men Flanagan spiller en ny god kamp. Men det er fortsatt Sterling som imponerer meg mest for tiden. Det drivet, den viljen, løpene, fintene og passningene. Alt ser ut til å sitte for han for tiden. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Sterling er rå om dagen. Samme med Sturridge og Suarez men det er ikke nytt. $$$ Endret 29. januar 2014 av Kimma16 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Syns at det er greit at BR bytter ut Sturridge, det gir et signal som han forhåpentligvis tar. Straffen var horribel! Endret 29. januar 2014 av oOF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 - Jeg ber om unnskyldning for min reaksjon. Jeg var skuffet over å ha misset straffesparket og følte at jeg hadde sviktet både fansen og meg selv. Et hattrick ville ha vært toppen av kransekaka og det var uheldig, forklarte Daniel Sturridge etter 4-0 mot Everton. - Jeg var skuffet over meg selv. Det hadde ingen ting å gjøre med manageren og jeg vil gjerne beklage hvis noen ble støtt av min reaksjon. Det dreier seg ikke om meg, det dreier seg om guttene og en stor seier. - I rettferdighetens navn tror jeg Dan var frustrert etter straffesparket, kommenterte manager Brendan Rodgers. – Jeg sier alltid til mine spillere hvis jeg bytter dem ut at «vi er et lag». Som manager gjør du bytter av alle mulige årsaker, slik at uansett om du er misfornøyd eller ikke, hold det for deg selv og snakk med meg dagen etter. - Det er ikke noe problem, men det var opplagt at han var frustrert – men han var glimrende i kveld. Damn straight. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Men dette er tredje(!) gangen jeg har sett Everton-supportere kaste mynter på spillerne. Dette kan da ikke få lov til å holde på? FA og klubbledelsen må da ta noen grep. Scousere ass, økonomisk krise så det holder men penger å kaste bort har de nok av. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Jeg elsker dere alle, tilogmed Jotun får en klem idag. Tssssk. Ikke lat som du ikke digge digge digge digger meg!! You love me og du har meg kjær! Pluss om noen tar referansen! Endret 29. januar 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Er det sesam stasjon eller er jeg på bærtur? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Din plusshai!! Det er sesam. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Pluss i fra Jotun! Dagen er allerede komplett! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Akkurat som du aldri får det av meg! Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 http://www.liverpool.no/nyheter/konoplyanka-nrmer-seg.aspx Kanskje ikkje den posisjonen vi trenger mest forsterkninger, men håper vi kjøper han her also... http://youtu.be/F0EK2LC2Jbc Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Hvem skal han erstatte? Sliter å se hvem han skal skubbe ut av startoppstillingen. Omskolere til back? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg vil ha Suso tilbake igjen, irrterer meg at han fikk så lite spilletid Når lånet er ferdig til sommeren skal han inn i stallen, ikke sløses bort som nå. http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=9NsONacHPMw Kanskje vi er heldig og Gerrard pensjonerer seg til sommeren. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Greit å ha meir enn 11 gode spelera, sånn man kan rulere med tanke på skadde/ute av form/hvile etc. Angåande Suso trur eg at utlånet var bra for han, han trenge speletid og det hadde ikkje han fått like mykje av i Liverpool. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Suso > Gerrard, selv før utlånet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå