Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sturridge ble ikke fornøyd da han ble byttet ut, og forstålig at han ville ha hat-tricket. Men når fikk sjansen(straffen) og brente så burde han ha sentret på den sjansen istede på å tenke på seg selv.

Men tror han hadde blitt byttet ut uannsett.

Lenke til kommentar

Hallo.. En hver person og spesielt Suarez må da skjønne at en spiller ønsker å revansjere den straffebommen som kostet han hattricket.

Jeg tror egentlig han var mest irritert med seg selv som brant den straffa.

Utrolig å si det, men Flanagan spiller en ny god kamp.

Men det er fortsatt Sterling som imponerer meg mest for tiden. Det drivet, den viljen, løpene, fintene og passningene. Alt ser ut til å sitte for han for tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

- Jeg ber om unnskyldning for min reaksjon. Jeg var skuffet over å ha misset straffesparket og følte at jeg hadde sviktet både fansen og meg selv. Et hattrick ville ha vært toppen av kransekaka og det var uheldig, forklarte Daniel Sturridge etter 4-0 mot Everton.

- Jeg var skuffet over meg selv. Det hadde ingen ting å gjøre med manageren og jeg vil gjerne beklage hvis noen ble støtt av min reaksjon. Det dreier seg ikke om meg, det dreier seg om guttene og en stor seier.

- I rettferdighetens navn tror jeg Dan var frustrert etter straffesparket, kommenterte manager Brendan Rodgers. – Jeg sier alltid til mine spillere hvis jeg bytter dem ut at «vi er et lag». Som manager gjør du bytter av alle mulige årsaker, slik at uansett om du er misfornøyd eller ikke, hold det for deg selv og snakk med meg dagen etter.

- Det er ikke noe problem, men det var opplagt at han var frustrert – men han var glimrende i kveld.

Damn straight.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Men dette er tredje(!) gangen jeg har sett Everton-supportere kaste mynter på spillerne. Dette kan da ikke

få lov til å holde på? FA og klubbledelsen må da ta noen grep. Scousere ass, økonomisk krise så det holder men penger å kaste bort har de nok av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...