Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Noen som tror at Shaqiri kunne vært tilgjengelig på lån? Er han bedre enn Salah?

Finnes det i det hele tatt spillere som er tilgjenglige og i tillegg kan gå rett inn på førstelaget og som ikke koster £30millioner?

Om han er bedre enn Salah vet jeg ikke, men jeg liker Shaqiri. Begge er vell venstrefot, noe jeg anser som et pluss. Tror neppe han er tilgjengelig for lån, men kanskje de lar han gå hvis det rette budet kommer inn. Shaqiri får ikke spille så alt for ofte på et ekstremt godt Bayern lag. Det er litt vanskelig når de du konkurrerer mot heter Ribery eller Müller. Om han vil gå, har jeg absolutt ingen peiling på.

Det finnes svært få spillere som er tilgjengelig i januar og ville styrke et lag som ønsker å vinne PL og evt CL etterhvert - de som eventuelt er tilgjengelige koster rundt 30 mill ++.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det blir en meget tøff oppgave for Arsenal, og en enda tøffere vårsesong, men er det et annet lag jeg gjerne skulle unnet et trofe i år, så er det nettopp Liverpool! Lykke til :)

Måtte det beste lag vinne. Småkjipt for at det ble akkurat arsenal i treknigen da jeg bor med tre arsenalsupportere. :p

Lenke til kommentar

Nå går vi for gull! :D

Neida. Men utrolig deilig å beholde luka på seks poeng ned til United, og at vi nå har fire poeng på Everton. Forhåpentligvis vinner City mot Spurs i morgen, og da har vi plutselig litt pusterom. Sturridge var deilig i dag, til tross for et litt for cocky straffeforsøk. Litt skummelt at Suarez får spille 90 minutter i to kamper han burde ha sittet på benken i cupkampen, og på benken etter 4-0 mot Everton.

Lenke til kommentar

Nå går vi for gull! :D

Neida. Men utrolig deilig å beholde luka på seks poeng ned til United, og at vi nå har fire poeng på Everton. Forhåpentligvis vinner City mot Spurs i morgen, og da har vi plutselig litt pusterom. Sturridge var deilig i dag, til tross for et litt for cocky straffeforsøk. Litt skummelt at Suarez får spille 90 minutter i to kamper han burde ha sittet på benken i cupkampen, og på benken etter 4-0 mot Everton.

Liverpool spiller jo ikke annet enn serie så det burde gå greit. Tror vi ryker mot Arsenal.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dette skal gå til 4.plass, spesielt om vi holder samme nivået mot top 6-lagene. Flott kamp idag, Flanno var helt konge og Gerrard gjorde en fantastisk jobb idag MotM hos meg.
Ekstremt fete mål av SaS også.

Men kjipt av Sturridge å ikke sentre på den siste der, rett og slett svakt. Hadde håpet han var ferdig med det egotullet, spesielt ved tanke på at Suarez gjerne tilrettelegger i stede for å skyte selv. Derfor ble du byttet ut.

Og Aly cissokoho er faen det veikeste jeg noen gang har sett. Gleder meg til han blir sent ræva ut av klubben ogtilbake til froskespiserne.

You spent your money, now get the fuck home, Evertonians! THIS TOWN IS RED!

yX8ugVg.jpg

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...