Schweigaard Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Enig med de fleste der, men syns ikke man kan kalle Allen bomkjøp ennå. Tror han kommer til å bli en god/grei spiller for oss. For meg ser Borini og Assaidi hvertfall ut som mye større bomkjøp enn det han var. Selv om Borini har scoret noen mål for Sunderland, har han ikke akkurat spilt noe særlig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Uenig, i de kampene jeg har sett av Sunderland i år har han prestrert bra. Og målene kommer som oftest av egenprestasjoner, noe som er bra. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Helt enig Daniel! Selv om jeg ikke forstår hvorfor BR risikerte skader og slitasje på nøkkelspillere i dag, så har han ellers vært suvuren. Vi spiller flott fotball, og ligger på en sterk fjerdeplass, over blant annet Spurs og United. Klubben har tatt steg i riktig retning etter at BR tok over, og jeg har tro på at han er Liverpool-manager mange år fremover. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Man kan jo håpe at Borini kommer tilbake med mye mer selvtillit fra sunderland til neste sesong, men jeg er ikke helt overbevist av han. /Men ingenting ville vært bedre enn at han kommer tilbake og tar verden med storm!/ Endret 25. januar 2014 av oOF Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Ikke jeg heller. Selv om han har spilt helt okei for Sunderland, kan jeg ikke se for meg han blir bedre for Liverpool neste sesong. Syns verken han eller Assaidi har spilt noe spesielt bra selv om de har putta inn mål. De kan bare få bli hvor de er nå for min del. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Synes du tar veldig hardt i, YNWA32. Det virkelige overgangsvinduet fungerer nok litt annerledes enn det vi kjenner gjennom FM. Jeg tror nok BR alltid prøver å gjøre det han mener er best for klubben. I dette overgangsvinduet har FSG/BR skuffet stort, men på en annen side er det ikke lett å konkurrere mot summene som Manchesterlagene og Chelsea har til rådighet. Gi Rodgers 5 år, la UEFA sette en stopper for denne latterlige pengedopingen og se. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Heh, nå er det ikke akkurat sånn at Liverpool er en fattig klubb da, til tider har klubben brukt penger som 10 fulle sjømenn i horehus, jf Carroll, Downing, Aquilani, Keane for å ta noen som ikke slo til helt. Det er hva man har fått ut av pengene som teller og der kommer forarbeidet inn. Noe som jeg mener klubben burde bli mye bedre på. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Det kan jo også være grunnen til at FSG er litt "gjerrige" nå om dagen da. Er ikke Rodgers sin skyld at Hodgson og King Kenny brukte milliarder av kroner på dårlige fotballspillere. Endret 25. januar 2014 av Leaf Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 BR blir nok "straffet" for tidligere managers tabber. Nå har ikke BR vært helt feilfri heller, så det må nok bygges opp tillit igjen før FSG er villig til å tømme banken. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg vender ikke Rodgers ryggen føler jeg, men krever bedre en 6./7.pl på slutten av sesongen. En full barbiedukke ser at troppen er syltynn. Linni Meister ville klart å hente inn en DM og back. Hvis Rodgers ikke evner det OG havner på 7.plass så mener jeg det ikke holder! Hvis det er å snu ryggen til manageren så spør jeg heller; hvordan kan dere synes det er greit med 7.plass og ikke styrke nåværende stall? For les innlegget (hvis 6-7.pl så misfornøyd) Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 5.plass, 6.plass, 7.plass, same shit. Så lenge vi er med å kjemper om 4.plassen helt inn, så er jeg fornøyd. Det er vanskelig nok som det er i januar-vinduet å hente noen som forsterker troppen, også tatt i betraktning jukseklubbene som stjeler spillere for å hindre at andre lag styrkes. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg vender ikke Rodgers ryggen føler jeg, men krever bedre en 6./7.pl på slutten av sesongen. En full barbiedukke ser at troppen er syltynn. Linni Meister ville klart å hente inn en DM og back. Hvis Rodgers ikke evner det OG havner på 7.plass så mener jeg det ikke holder! Hvis det er å snu ryggen til manageren så spør jeg heller; hvordan kan dere synes det er greit med 7.plass og ikke styrke nåværende stall? For les innlegget (hvis 6-7.pl så misfornøyd) For det første: BR har ingen problemer med å finne en DM og en back. Poenget er at veldig få spillere er tilgjengelige i januarvinduet. Vil du ha enda fler panikkjøp av udugelige spillere? Skal vi betale blodpris for to-tre middelmådige spillere og gi de 3-4 års kontrakter? Og for det andre: om vi taper kampen om 4. plassen, noe jeg tror vi gjør, så er det ett fett om det blir 5. eller 10. for min del. In Brendan we trust!! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Tro meg, det er en stoor forskjell mellom 5. og 10.plass. Har en del å si i forhold til bla spillerkjøp. Kan nesten love at Rodgers får sparken med 10.plass. Implisivt har vi jo da tapt veldig mange kamper kontra 5.plass. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 http://e24.no/digital/slik-lurte-fotballgale-sam-16-twitter-universet/22733452 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 FA-cupens 5. runde Arsenal - Liverpool Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Er det mulig!!! og City - Chelsea... Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Arsenal sine kamper den uka:12 feb: Manchester United14/15/16/17 feb: Liverpool19 feb: Bayern MünchenHar trua, vår kamp er den "minst" viktige. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Noen som tror at Shaqiri kunne vært tilgjengelig på lån? Er han bedre enn Salah? Er offensive spillere noe vi burde vurdere å låne i dette vinduet for bredden sin del? Og heller fokusere på å prøve og få tak i spillere på midtbanen og på back som kan gå rett inn på laget. Finnes det i det hele tatt spillere som er tilgjenglige og i tillegg kan gå rett inn på førstelaget og som ikke koster £30millioner? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Arsenal sine kamper den uka: 12 feb: Manchester United 14/15/16/17 feb: Liverpool 19 feb: Bayern München Har trua, vår kamp er den "minst" viktige. De møter oss på bortebane 8 Februar også. Morsom februar for Arsenal ja. Endret 26. januar 2014 av OKMarius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå