Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Litt smårusk i den kamptråden, men du skal ha for å lage den i god tid.

Torsdag-Fredag burde være tiden for å lage kamptråder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble inspirert av at Latias allerede hadde laget kamptråd til helgens United-kamp, tenkte det ikke skadet at vi også startet diskusjonen tidlig. Er det noe annet rusk enn bildet som var litt missvisende?

Her har du bilder som fungerer.

vbw.png4jb4.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det engelske fotballforbundet har ilagt Brendan Rodgers en bot på £8000 for kommentarene han kom med om dommer Lee Mason etter 2-1 tapet for Manchester City i romjulen.

Fair enough.

Lenke til kommentar

Hmm.. Ser at MacLaughlin blir lånt ut til Barnsley. Riktignok bare for 1 månede, men jeg håper han får spilletid der og gjerne at en utvider låneoppholdet fordi han gjør det bra. :)

Hadde selvsagt vært flott om det betydde at Montoya var på vei inn. Tvilsomt, men lov å håpe.. :p

Lenke til kommentar

Hmm.. Ser at MacLaughlin blir lånt ut til Barnsley. Riktignok bare for 1 månede, men jeg håper han får spilletid der og gjerne at en utvider låneoppholdet fordi han gjør det bra. :)

Hadde selvsagt vært flott om det betydde at Montoya var på vei inn. Tvilsomt, men lov å håpe.. :p

Tviler sterkt på at Montoya er på vei til Liverpool. Han har selv sagt at han vil være i Barcelona og at samtalene mellom dem er godt igang

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at Montoya er på vei til Liverpool. Han har selv sagt at han vil være i Barcelona og at samtalene mellom dem er godt igang

Da får vi sette vår lite til at MacLaughlin utvikler seg til en kjempespiller på utlån hos Barnsley. :p

Lenke til kommentar

Artig statistikk for sesongen 13/14 for å illustrere hvem som filmer og ikke:

Adnan Januzjai: 3 gule for filming (5 gule totalt på 870.min)

Luiz Suarez: 0 gule for filming (3 gule totalt på 1348.min)

Suarez har virkelig fått en markant holdningsendring. Januzaj har ekstremt mange kort mtp spilletid

(1 pr 90.min i snitt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...