edge Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Liverpool nede til ti mann, Agger gikk av skada, ingen bytter igjen..... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Agger ut med skade, og vi må spille med ti mann. Går ikke sånn veldig bra skjønner jeg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Selvmål av Oldham! Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Agger skulle selvfølgelig bli skadet 2 minutter etter det siste byttet.. herlighet.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Agger skada? FAEN. Det er det man får for å spille med viktige spillere i en ubetydelig kamp. Grrrrr!!! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Agger skada? FAEN. Det er det man får for å spille med viktige spillere i en ubetydelig kamp. Grrrrr!!!Ubetydelig kamp? FA-cupen er vel Liverpools eneste sjanse på trofe i år. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 United sin også, ser ikke poenget. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Til helvete med alt av cuper. Det eneste som teller er ligaen. Er Agger ute i ukesvis igjen nå så må vi spille med to klovner i midtforsvaret. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ser ut som Rodgers taper... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg setter en fjerdeplass og CL-spill skyhøyt over FA-cupen. Bare å krysse fingrene for at Agger ikke er alvorlig skadet. Det virket som om han endelig hadde fått tillit igjen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Meh til hele Agger , bryr meg heller ikke om cupen. Eneste som irriterer meg er at jeg ikke får sett kampen :-P Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Haha, mål er mål!Fant du live bilder? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) http://youtube.com/watch?v=H24R9GAjOD4&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DH24R9GAjOD4 red: faen det var et klipp av målene, men ble fjerna Endret 5. januar 2014 av Ally1987 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Fant du live bilder? Nei, leste bare at det var selvmål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Pen volley fra Aspas. Ble litt satt ut av fargen på ballen da. Pussig valg. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Herregud.. Skade på Agger er jo typisk. Hvorfor spilte ikke Ilori? Dette hadde jo vært en fin kamp for han å vise seg frem i ved siden av rutinerte Toure og på et Liverpool lag som nesten var toppet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=lGaOvaMU3Ao Her, enn så lenge. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Bra at Aspas fikk sjansen og brukte den greit Synd at ikke Ilori spiller kontra Agger Videre i cupen men en strek i regningen at Agger fikk en smell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå