indahla Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 For noen år siden var det en "regel" at lag som hadde 6 tap i serien, ikke vant serien det året. United vinner ikke, Liverpool og tottenham ligger dårlig an med 5 tap, mens Everton ligger best an med bare 2 tap. Årets serie ser ut til å bli jevnere enn på mange år, men eg tror nok ikke at det laget som vinner har noe særlig mer enn 6 tap. I 08/09 hadde vi kun 2 tap men vant likevel ikke ligan. Grunn: for mange uavgjort. Det er bedre med en seier og ett tap enn to avgjort.. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Sesongen så langt. (og digg musikk istede for typisk techno-møkk eller Coldplay) Jeg likte ikke denne. Ikke min type musikk og altfor mange 0,5 sekunders klipp. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Musikken passet ikke til filmen, ble mer irritert en glad 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Noen som har sett noe særlig til denne Sallah? Jeg har bare hørt om han her og på ymse ryktespalter. Propaganda videoer som den under er jo ikke nøytrale for å si det mildt, men virker jo relativt lovende. Men siden vi vil ha han (??) så kjøper vel Tottenham eller Chelsea han Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Faktisk har vi vært linket til han tidligere allerede Meget god kantspiller av hva jeg har sett, kan være akkurat det dere trenger for å få fart og uforutsigbarhet på begge kantene. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Faktisk har vi vært linket til han tidligere allerede Har på følelsen av at dere "alltid" allerede har vært linket til "alle"... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Er han Alle noe særlig da? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Er han Alle noe særlig da?Forsøk på min humor..? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Har på følelsen av at dere "alltid" allerede har vært linket til "alle"... Det får så være, men det har vi faktisk http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2478610/Liverpool-rival-Spurs-Basels-Mohamed-Salah-Derbys-Will-Hughes.html Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Oldham-kampen blir ikke vist på TV2. Noen som vet hvordan jeg kan få sett den? Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Oldham-kampen blir ikke vist på TV2. Noen som vet hvordan jeg kan få sett den? Internett er et magisk sted 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hvordan er det å se kamper på TV2 sumo? i forhold på CD kanal boxen? er det lagg og drit eller er det strøkent? Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hvordan er det å se kamper på TV2 sumo? i forhold på CD kanal boxen? er det lagg og drit eller er det strøkent? Har du en grei internettforbindelse så er det vel så bra, imo. Bruker kun sumo til PL. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Internett er et magisk sted Takk for et fantastisk svar...Hadde håpet på noe mer konkret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Er ikke lov til å komme med konkrete sider, for da kommer forumspolitet. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Takk for et fantastisk svar... Hadde håpet på noe mer konkret. Den som leter vil nok klare å finne Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Når ikke kampen sendes noen steder så kan man vel ikke se den på nettet heller regner jeg med? Hvis ikke en kompis da filmer den via mobilen og bruker Skype via GPRS for å vise deg hva han ser. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Siden LFC TV sender den i opptak må jo noen være der med kamera. Rart hvis den ikke finnes noe sted på nettet.. Send gjerne PM hvis noen vet "noe" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå