Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble som å spille med 10 mann, for ingen ville ødelegge angrepet ved å spille til han. Jeg tror på Faderen som sier at han er et stort talent, men det var en gedigen tabbe, etter mitt syn, å bytte han inn i denne kampen. Jeg ser ingen gode grunner til å bytte inn han i stedet for Alberto. Og om han er back, som det ble sagt, gjør det det enda dummere.

Lenke til kommentar

Tja, her sitter man og er misfornøyd etter to kamper som endte med tap 2-1 mot de som godt kan bli 1 og 2 på tabellen. Men det er som Danielzu sier, pdd så mangler det det tyngde og kraft på midtbanen og det er litt trist å se innbyttebenken på Liverpool når det ikke er noen som er i stand til å snu en kamp. I denne kampen hadde det vært veldig bra å ha Sturridge utpå der.

Mignolet kunne nok godt ha tatt Etoo-målet og det gjøres feil baki forsvaret igjen som fører til mål. Og at dommeren glatt overser at Etoo rett og slett hoftesvinger Suarez inni 16meteren tilChelsea fra der han står.... Det skakke værra mulig, det.

Lenke til kommentar

Åh flott.. Endelig kommer det en kamp hvor vi kunne fått benket Skrtel og så blir Sakho skadet.

Haha, er det mulig?

Men, men.. Ser jo ikke ut som Rodgers har noen som helst planer om å bruke Illori.

Gud veit hvorfor vi kastet bort ufattelige £7 millioner på en spiller vi ikke bruker, selv ikke i lilleputtcupen (Capitol One Cup).

Og no offense til Brad Smith, han er sikkert et bra talent, men å gi han 30 minutter mot Chelsea når vi jager etter en utligning? Vel... Kanskje ikke akkurat det beste byttet en kunne gjort?

Kjedelig med nok en dårlig involvering av Mignolet og ditto Skrtel. Hadde ikke Skrtel sovet, så hadde vel heller ikke Mignolet hatt den dårlige involvering, men det blir vel stort sett bare spekulasjoner.

Uansett så minnet kampen meg stygt om den mot City, på alle mulig måter dessverre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Åh flott.. Endelig kommer det en kamp hvor vi kunne fått benket Skrtel og så blir Sakho skadet.

Haha, er det mulig?

Men, men.. Ser jo ikke ut som Rodgers har noen som helst planer om å bruke Illori.

Gud veit hvorfor vi kastet bort ufattelige £7 millioner på en spiller vi ikke bruker, selv ikke i lilleputtcupen (Capitol One Cup).

Sakho har vært like dårlig som Skrtel. Kunne fort blitt mål til Chelsea etter den drøye rusingen hans ved den ene anledningen. Han må også ta på seg litt av skylden bak det andre målet, da han lot de komme til alt for lett i forkant. Syns han spiller på alt for høy risiko til å være en såpass begrenset midstopper.

Ilori ble kjøpt for fremtiden. Rodgers sier at alle rapporter om prisen hans er veldig overdrevne. Sa også at han skulle være hos oss litt i starten, for så å bli lånt ut til en grei klubb.

Lenke til kommentar

Dere har vel ikke gitt opp topp fire allerede? To veldige vanskelige bortekamper uten poeng, synd det, men absolutt ikke uforventet. Av de seks øverste lagene har vi kun Man Udt borte, resten skal spilles på Anfield, hvor vi har vunnet 8 av 9 kamper. Vi er ett poeng bak Everton på fjerdeplass, og de vanskeligste kampene er unnagjort.

Lenke til kommentar

Jula ble jo som forventet, må en nesten si. Likevel, etter at man har spilt relativt jevnt med to av de beste lagene i ligaen på bortebane så er jeg mer optimistisk nå. En blir ikke straffet like hardt for tullefeil mot dårligere lag som man blir mot City og Chelsea. Bare spillerne klarer å gutse mot lagene som ligger under seg så burde det borge for en ok vårsesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...