knipsolini Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Goood jul! Hadde ikke drømt om å lede PL til jul. Utrolig gøy, selv om det kanskje er over etter boxing day. synd julemiddagen men alle andre fotballfansen i familien er etter Boxingday! Hva mente du her? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 At Liverpool blir voldtatt på Boxing day antar eg.. 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) At Liverpool blir voldtatt på Boxing day antar eg.. Hadde Suarez vært skadet og Agüero spilt hadde nok Liverpool blitt voldtatt. Men siden det er motsatt har scouserne en jævlig bra sjanse. Endret 23. desember 2013 av Roger Roger Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Hehe, vi får se på det, Tror ikke City er så avhengige av Aguerro, men kan jo for all del bli spennende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Tror nok ikke på seier mot de lyseblå, men poeng skal være mulig. Blir en helvetes til kamp ivertfall! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Tar av meg det jeg kan ta av meg for Brendan Rodgers. Det han har klart med Liverpool på så kort tid er utrolig imponerende. Alltid hatt tro på mannen. Jeg var en få som ville ha han som manager før Kenny fikk sparken. Var bare noe med ham som ga meg skikkelig troen + jeg elsket å se på Swansea spille fotball. Og måten han har fått oss til å prestere denne sesongen, og faktisk ligge på 1. plass i ligaen til Jul er...ja.. for å si det sånn. Jeg hadde aldri forventet det. Måten han, de andre trenerne og FSG har taklet Suarez på i sommer, nå i løpet av sesongen er også glimrende. Håper vi klarer CL i år, og at han får sitte i mange suksessfulle år på Anfield. Det er tross alt CL som er målet. Alt annet vil eventuelt bli en bonus. Forresten, God jul folkens. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Om det er ett lag jeg syntes fortjener å vinne i år (om ikke united snur på magisk vis da selvsagt ) så er det Liverpool. God jul og kos dere med førsteplassen så lenge det måtte vare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=H_pBuSh5PDU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 God jul a. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Så Sunderland får alle pakkene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Greit at du får noe ekstra på juleaften etter et så røft år vell? Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Så Sunderland får alle pakkene? Nei nei. Sunderland, WBA, Crystal Palace, West Ham og Fulham ER julegåvene. Til dei som skal møta dei. ;-) 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Hva mente du her? At Liverpool leder PL nå, men ingen garanti for at de gjør det etter boxing day? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Jeg forsto det da du rettet opp skrivefeilen. Endret 24. desember 2013 av knipsolini Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Liverpool-spillerne dropper julefesten for å være best mulig forberedt til romjulskampene. Kudos for profesjonalitet! http://www.tv2.no/2013/12/24/sport/fotball/liverpool/premier-league/5180327 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Leste det i går, og er veldig bra. Husket de spillerne fikk fri 1.juledag i fjor for å så bli grust 3-1 mot Stoke(seems like a theme, don't it?) på boxing day. Det som ikke er en gledelig julegave er det faktum at Flanagan har blitt skadet. Lei hamstring skal vist være grunnen, og var årsaken til at han ble byttet ut mot Cardiff. Så da blir det vell Kelly og Johnson på flankene da?Mot city... Fuck. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Håper alle Liverpool-fans har hatt en fin julaften 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Når er Sturridge tilbake? Lenke til kommentar
FuckLife_JustKidding Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg har hørt til midten av januar. Men det er en stund siden, kan hende situasjonen hans har endret seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå