Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ingen benekter at Suarez er fantastisk. Men det var han i fjor også. Da endte vi på 6.plass. Liverpool fungerte helt ikke i fjor. Mye grunnet nye manager og taktikk, det måtte spilles inn og det tok sin tid. I år har Liverpool fått inn den rutinen,spillestilen og måten Brendan Rogders ønsker, og resultatene viser dette.

Det er jo en grunn for at Suarez er sist eller nest sist på ballen foran målene. Mange mål netter han på egenhånd, men er somregel team effort.

 

Om Liverpool hadde vært på 1.plass uten Suarez er kanskje ikke så sikkert, men topp 4? Ja, det tror jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han var like god i fjor? Ja, jeg er helt enig i at han var god, men i år er han bare latterlig god. I fjor snakket folk om han som en av de beste i Premier League. I år er han milevis foran de andre på listen. Han er så god at det per dags dato ikke er noen konkurranse.

 

I fjor hadde han også 23 mål på 33 kamper. I år har han 19 mål på 12 kamper. Han har igjen 20 kamper å spille (tatt i betraktning at han har skjerpet seg og ikke får noen karantener/skader). 4 mål til i PL så har han tatt igjen det han gjorde i fjor. Så Suarez i fjor vs. i år er ganske stor forskjell.

 

Jeg kan være enig med deg at Liverpool kunne vært topp 4, men da måtte Daniel ha vært skadefri. Uten Suarez eller Sturridge tror jeg ikke Liverpool klarer å komme til CL. Holder Suarez dette tempoet sesongen ut, eller et vanlig tempo, så vil Liverpool spille i CL til neste høst.

Lenke til kommentar

Benekter du at Liverpool har hatt et veldig godt tak på Chelsea de siste 6 sesongene?

 

Nei, Liverpool har vært en forferdelig motstander å møte i PL. Selv om vi har vært store favoritter så fungerer det absolutt ikke. Allikevel kan man nesten kategorisere den ene kampen (hvor Turnbull sto) som en direkte spøk. Jeg har ingen forventninger til at vi skal ta 3 poeng, men jeg håper vi kan faktisk gjøre det bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...